Friday 12 December 2014

Vlogmas în imagini #6 (One day, One hour)

Nu o să mint, este foarte obositor să fac vlogmas. Nu numai faptul că trebuie să pozez oră de oră o dată la două zile, dar și faptul că articolul trebuie urcat pe blog neapărat următoarea zi după ce pozele au fost făcute, indiferent dacă am chef sau nu. Și se întâmplă ca într-o oră să fac o grămadă de lucruri interesante, iar în alta mai nimic. Și nu am de ales, trebuie o poză pe oră și nu mă pot abate de la acest concept. Probabil după ce voi încheia cu vlogmas-ul nu o să mai fac astfel de articole câteva săptămâni. Just a little warning for you! :))
Ceea ce mă bucură însă este că văd că vă plac din ce în ce mai mult aceste postări, deci nu mă chinui degeaba.


~ 10 
Niciodată nu mi-a plăcut cafeaua, nu am înțeles ce poate fi atât de plăcut în gustul ei amar (la fel și cu berea, dar asta e altă poveste...). Țin minte că în ultimul an în care am predat toate cadrele didactice contribuiau cu  bani pentru cafea pentru a fi servită în cancelarie în timpul pauzei mari. And guess what? Eram singura care nu contribuia pentru că eu nu beam cafea. Ce amuzant era când mă întrebau cum rezist fără. :)) 
Anyway, am descoperit că băuturile calde îmi conferă senzația de sațietate mai mult timp, așa că am zis să mai dau o șansă cafelei. Bineînțeles, cu mult îndulcitor și cu puțin lăptic. Și vai de capul meu, îmi place! Foarte, foarte mult. Așa că mai nou așa îmi încep zilele.

~ 11
Am ieșit să fac niște cumpărături și am trecut printr-o zonă cu astfel de magazine și am zis să vă arăt și vouă. Îmi pare rău că nu au ieșit mai clare saree-urile, dar era foarte aglomerată zona și am făcut poza din mers.

~ 12
Așa ies copiii la activitățile din afara grădiniței. :)

~ 13
Cine mai pleacă de acasă să cumpere niște aripioare și se întoarce cu 4 pungi pline și grele? :))

~ 14
O omletă cu foarte puțin ulei. Love, love!

~ 15 & 16
Am vorbit cu mama pe skype și mi l-a arătat și pe grăsanul meu frumos de acasă. Habar n-am de ce fața mea nu a putut să apară în print screen, m-am chinuit o grămadă să zâmbesc frumos. :))

~ 17
L-am”chinuit” puțin și i-am împins sertarul mai mult decât trebuia. Din câte se vede nu i-a convenit. :))

~ 18
Se pare că nu-l deranjează gulerașul de Moș Crăciun. Dacă reușim să-l convingem să țină și căciulița pe cap ne-am scos!!

~ 19
Am publicat un alt articol pe blog. De acum nu mai fac poză ecranului, ci print screen. Scuze, știu că arată rău.

~ 20
La un moment dat Cola dispăruse din pat. L-am găsit dormin așa, la marginea patului. :)) V-am zis eu că-i place gulerașul..

~ 21
Am descoperit un site unde putem vedea Kourtney and Khloe take the Hamptons online. Yay!! Și cam asta am făcut până m-a luat somnul. Marian nu a rezistat decât două episoade apoi a adormit. :))

*insert smart question here* :D

18 comments:

  1. Cafeaua fara zahar si lapte nici eu nu o pot bea, e prea amara. Candva nu-mi placea nici berea si acum imi place gustul ei, mi s-au schimbat gusturile :)) E multa munca la asemenea postari, dar iti confirm si eu ca nu te chinui degeaba :*

    ReplyDelete
  2. Poza cu (,) copiii este facuta in Walthamstow cumva?
    Cafeaua nici mie nu mi-a placut pana am intrat la facultate, imi placea mai mult ideea de a iesi la cafea dimineata inainte de ore cu colegii. Acum, la munca beau in exces desi cofeina nu are niciun efect asupra somnului/oboselii.
    P.S. - Imi plac mult postarile astea, o sa-mi para rau cand o sa inchei seria. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, poza e făcută în Forest Gate. :)
      Nici asupra mea nu are niciun efect cofeina...
      Mă bucur tare mult că îți plac postările din vlogmas, dar după ce se vor încheia, voi mai face postări de genul în cadrul rubricii One day, One hour. :) :*

      Delete
  3. Si eu tot cu lapte si bine indulcita beau cafeaua. Daca mai pun si niste frisca peste cafeaua semi calduta (cat sa nu se topeasca frisca imediat) si puuutina coaja de portocala rasa si scortisoara peste, ma simt relaxata ca dupa un masaj dupa ce o dau pe gat :).
    Cola e ♡♡♡
    Roxanne
    P.S. nu esti singura care pleaca de acasa sa cumpere un tantar si se intoarce si cu un armasar :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vai de mine, cu frișcă e demențială. Ador orice băutură cu frișcă. :))

      Delete
  4. Credeam ca esti in tabara noastra, a celor care nu beau cafea. Cand colo, ce sa fac la sfarsitul paragrafului? :)) Bad girl. Nu suport cafeaua de niciun fel, nici capuccino. Imi place cana ta, am o obsesie pentru cani faine, a nu se spune la nimeni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi eu voi susține în continuare că nu sunt băutoare de cafea. :)) Nu o beau din aceleași motive penru care o fac alții, și nici u voi ajunge dependentă de ea. Deci tot în tabăra voastră sunt. :P
      Și mie îmi plac cănile deosebite. :)

      Delete
  5. Cum să nu-ţi placă cafeauaaa? :)) Mie nu-mi place cu lapte,o beau mereu simplă, dar îmi place cu mult-mult zahăr!
    Pisu tău e adorabil!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Am mai spus, nu am înțeles niciodată nebunia cu cafeaua. În schimb îmi place la nebunie mirosul ei și dulciurile cu cafea. Yum!!

      Delete
  6. da, e foarte greu sa faci vloguri, dar interesant de citit! pupp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, mă bucur să știu că și ție îți plac. :*

      Delete
  7. si mie-mi plac postarile tale de acest gen, stiu ca la un moment dat am vrut sa preiau ideea macar pentru un articol, dar mi-a fost imposibil sa tin minte sa pozeze din ora-n ora :)).

    nici mie nu-mi place cafeaua, e amara si...goala :)).

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Te cred. Culmea e că mie îmi era mai ușor să pozez la început, când, să zicem, nu eram obișnuită.
      Bună descriere... ”goală”. :))

      Delete
  8. cu siguranta o sa iau si eu ideea asta macar pentru o postare, dar cred ca in postarea mea o sa vezi multe cani de cafea :)) Si eu am renuntat la zahar, si pentru un dezmat total, imi fac o cana mare de lapte cu putin ness si cu indulcitor, sau, daca am nevoie de un start puternic, o cana mare de cafea naturala neagra :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vai! Sunt sigură că nu aș putea bea vreodată o cană de cafea neagră. :D

      Delete
  9. Super simpatic Cola, si eu am o pisi neagra cu labute albe, dar si cu boticul alb! :)

    ReplyDelete
  10. Cat de haios e Cola. :)))) L-as smotoci pana ar zice miau. Si cand ar zice, l-as mai smotoci putin. :)))
    Eu nu prea mai beau cafea. Beau doar din cand in cand. Desi imi place.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...