Thursday 4 December 2014

Favoritele lunii noiembrie


Pentru luna trecută iar nu am multe favorite, dar sunt câteva produse pe care le-am folosit cu mare, mare drag și despre care de abia aștept să vă vorbesc.

Batiste Dry Shampoo Wild. Nu e nicio noutate faptul că iubesc șampoanele uscate Batiste, v-am înnebunit cu ele încă de la primele articole publicate pe blog. Au multe variante și parcă niciodată nu a ieșit una în evidență în ceea ce mă privește, toate mi se par la fel. Însă varianta wild pe care am descoperit-o recent m-a înnebunit! Îmi place la nebunie mirosul, mi-ar plăcea un parfum așa, și parcă, PARCĂ oferă și mai mult volum părului decât celelalte variante. Dar e posibil să fie vorba doar despre autosugestie, haha! Din păcate nu am găsit-o decât în varianta travel size, sper că nu au scos de pe piață varianta full size, pentru că de abia aștept să pun gheruțele pe ea.

Sleek Garden of Eden. Nu avea cum să nu facă parte din favoritele lunii trecute. Am abuzat de ea în noiembrie, am combinat nuanțele în fel și chip și tot nu m-am săturat. Dacă vreți să citiți mai multe despre ea și să vedeți și swatchuri, intrați AICI.


Maybelline Velvet Lip Pencil Fuchsia Desire. În primul rând vreau să-mi cer scuze pentru felul în care arată creionul. Cei de la Superdrug, de unde l-am cumpărat, au tendința să lipească atât de bine tagurile de securitate încât nu reușesc nicicum să mai îndepărtez lipiciul.
Produsul în sine e minunat, nu mă așteptam să-mi placă atât de mult. Se aplică foarte frumos, uniform și  rezistă câteva ore bune pe buze. Ca să nu mai vorbesc de culoare care îmi place la nebunie.

17 Blush & Glow Peachy. Cred că acum multe luni am mai inclus acest blush într-un articol despre favorite. Cred că luna trecută nu am folosit alt blush, acesta s-a potrivit de minune cu toate machiajele tomantice pe care le-am făcut.


Neutrogena Visibly Clear Oil-Free Moisturiser. Nu știu dacă vă mai amintiți că anul trecut foloseam cu mare drag această cremă de față. Până când tenul meu s-a obișnuit cu ea și a trebuit să mă orientez către alta. În ultima vreme am simțit că L`Oreal Triple Active pe care o foloseam zi de zi nu-mi mai oferea hidratarea de care aveam nevoie pentru perioada rece, așa că m-am gândit că ar fi cazul să mă întorc la Neutrogena și bine am făcut. Nu numai că-mi simt tenul mult mai hidratat, dar controlează foarte bine și secreția de sebum.

H&M Nail Polish Diamond Sprinkles. E singura mea ojă de la H&M și am cumpărat-o pentru că mi-au plăcut foarte mult particulele de sclipici care reflectă diferite nuanțe. Nu mă așteptam să fie cine știe ce, dar m-a impresionat pentru că dintr-o singură aplicare rămâne pe unghii foarte mult sclipici care nu se agață deloc. Nu e nevoie să mai aplic alt top coat deasupra. Love it.

Ați încercat vreunul dintre produsele de mai sus?
Voi ce produse favorite ați avut în luna noiembrie?

8 comments:

  1. crema de la neutrogena imi face cu ochiul, mai ales daca zici ca , controleaza sebumul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, eu am tenul foarte gras și aceasta face față de minune. :)

      Delete
  2. Sper sa aduca si la noi rujurile astea creion de la Maybelline ca am tot citit de bine despre ele si vreau neaparat sa incerc macar o nuanta. :)
    Pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și eu sper. Mă enervează când găsesc produse bune și ieftine aici și nu vi le pot recomanda pentru că în Ro nu se găsesc...

      Delete
  3. M-ai făcut foarte curioasă în privinţa cremei! Am mai citit de bine despre ea, deci e de luat în calcul! :D
    Luna viitoare o să am sigur şi eu o plaetă Sleek la favorite. Am fost tentată s-o bag la noiembrie dar a fost folosită doar spre finalul lunii, nu prea se încadra. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E foarte bună crema, poate o să-i fac și eu un review pentru că văd că sunt persoane interesate. :)

      Delete
  4. imi plac mult creioanele de buzeee :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...