Thursday 4 December 2014

Vlogmas în imagini #2 (One day, One hour)

Pentru că s-a votat #vlogmasinimagini m-am conformat și ieri mi-am pozat ziua așa cum v-am obișnuit în articolele One day, One hour. Așadar veți vedea astfel de articole pe blog până la Crăciun, o zi da, una nu.  :)

~ 10
În timp ce hrăneam iepurașul Cola se plimba prin zonă, curios. Scuzați deranjul din spate, dar au fost niște zile cu foarte mult vânt care a răvășit totul.

~ 11
Cam astea-s produsele cu care m-am machiat ieri.

~ 12
Am avut ceva treabă prin oraș, așa că am plecat spre stația de autobuz.

~ 13
Am fost la bancă să-mi schimb pinul la card pentru că l-am pierdut.

~ 14
Dacă tot eram prin zonă, am intrat puțin și în centrul comercial să văd ce mai e nou.

~ 15
 ”Puțin” s-a transformat în vreo două ore :)) Aici eram la intrarea în H&M. După ce am făcut poza a venit unul la mine să-mi spună cât de mult îi place lui părul meu și cum nu face de obicei chestii de genul (adică nu complimentează fete în magazine de haine?!), dar de data asta a zis că trebuie s-o facă altfel va regreta. :)) De obicei primesc complimentul, mulțumesc și gata, dar tipul ăsta chiar era insistent și începuse să-mi facă sugestii în legătură cu niște cercei la care mă uitam, așa că i-am tăiat-o și am plecat. :))

~ 16
Înapoi spre casă.

~ 17 
Iubi a cumpărat mieluț la grătar. I am not a fan...

~ 18
Nu pot lăsa un sertar deschis, că... :))

~ 19
Am recuperat din Grey`s Anatomy.

~ 20
Mi s-a făcut foame și am fost la bucătărie să-mi curăț un morcov. Când m-am întors, Cola stătea ca boss-ul pe locul meu. :)) Asta e mocuța dinaine de a-mi trage o lăbuță... Cats!

~ 21
Am răsfoit revista Elle și am mai pierduttimpul pe net până m-am culcat..

Cam asta a fost ziua de ieri. Încep să mă obișnuiesc cu pozatul. Nu mă așteptam să se întâmple atât de repede. :)) Mâine va fi altă z imortalizată. :)

16 comments:

  1. Mama cum arata mielul ala! Balesc, nu gluma!
    Si Cola e minunat. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arată bine, dar nu a fost așa de gustos, crede-mă! :))

      Delete
  2. Cola ta e simpatică foc :-*

    ReplyDelete
  3. Eu vreau sa faci multe, multe poze prin magazine si poate si pe la Boots. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Te înțeleg. Încerc, dar mi-e cam rușine să fac poze așa, aiurea. Trebuie să prind momente în care nu e multă lume prin zonă. :P

      Delete
  4. Yeeeeei, vlogmas!!!! :D
    Roxanne

    ReplyDelete
  5. Ce mă bucur că te-ai decis să faci aceste postări odată la două zile! Am vrut să-ţi scriu în postarea trecută că şi eu sunt "pro", dar eram prea moartă de somn şi a doua zi am uitat.
    Deci Cola e mortal :)), mi-e tare drag de el! Şi ce-mi plac pozele de prin oraş! Poate în una din zile o să ai chef să te plimbi de dimineaţa până seara ca să ne arăţi cât mai multe poze. :))
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și eu mai pățesc așa, să vreau să comentez dar să nu fiu în stare să fiu coerentă din cauza oboselii. :))
      Cât despre plimbat...nu e chiar așa de ușor. În 2-3 ore eu vreau acasă :)) Dar o să țin cont și voi face cât mai multe poze pe afară să vedeți bucăți din Londra. :*

      Delete
  6. Pare asa de linistita si neaglomerata Londra asta fotografiata de tine...parca i in Falticeni dom le )))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta pentru că mi-e rușine să pozez în zone aglomerate. Încă lucrez la asta. :))

      Delete
  7. Cola e simpatic foc! ;))
    Si eu am ajuns la zi cu Grey's Anatomy si-acum mi-e cida ca au vacanta pana in ianuarie. Mrrrr..... ;))
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da!! Și pe mine mă enervează vacanțele astea ale lor. :D

      Delete
  8. Si eu fac chestii din astea ...intru sa ma uit 5 minute si dupa doua ore descopar ca inca sunt in magazine!:)) Window shopping is a time eater!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...