Saturday 6 December 2014

NOTD - Glitter auriu & argintiu

Nu am mai postat pe blog o manichiură de prin perioada verii, așa că era cazul, mai ales că am intrat în luna decembrie și s-a dat undă verde la glitter. Nu că în alte luni nu am fi putut și nu am purtat sclipici pe unghii, dar parcă în iarnă suntem mai ”îndreptățite” decât în oricare altă perioadă a anului. 

În ultimele două săptămâni am tot purtat această combinație și mi-a plăcut tare mult. Baza este o ojă navy, iar deasupra am glitter auriu combinat cu glitter argintiu. Cele două tipuri de glitter oferă un efect foarte interesant de care voi abuza cu siguranță și în continuare. 






Am folosit: Rimmel London Lycra Pro 400 Blue Vogue, Golden Rose Jolly Jewels 117, H&M Nail Polish Diamond Sprinkles.

Voi ați dat startul manichiurilor cu sclipici în ceea ce vă privește? 

5 comments:

  1. faina tare combinatia :X
    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  2. Ce combinaţie frumoasă! Foarte bine arată!
    Eu am dat startul manichiurilor de iarnă... dar şi sclipiciul va fi prezent prin majoritatea. Sunt oricum mega-fan oje sclipicioase indiferent de anotimp!

    ReplyDelete
  3. Tare bine arata.
    Roxanne

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...