Wednesday 10 December 2014

Vlogmas în imagini #5 (One day, One hour)

Problema care apare atunci când îți pozezi prea multe zile la rând este că nu mai știi ce descriere  generală să dai fiecăreia, așa că voi începe și eu cum fac vloggerițele mele preferate: welcome to vlogmas number 5!! :))

~ 10 a.m.
Mi-am cumpărat papucei pufoși și e o plăcere să mă ”bălăcesc” în ei first thing in the morning.

~ 11 a.m.
Mă tot țin de la începutul vlogmas-ului să vă prezint acest personaj special. Este iepurașul vecinilor, cred că v-ați dat seama. :) Asta e mocuța lui când mai așteaptă o bucățică de morcov sau țelină. 

Apropo, are cineva iepure? Cât morcov e ok să mânânce într-o zi? Din ce am citit prea mult nu e bun pentru că e prea dulce, dar singurele alimente pe care i le pot da (singurele pe care le pot tăia pe lung să încapă printre găurile cuștii) sunt morcovii și țelina. Orice sfat e binevenit. :)

~ 12 
Am ieșit să cumpăr niște cărniță de la un magazin din apropierea casei.

~ 13
Bineînțeles că nu m-am putut abține și am mai intrat și în alte magazine să pierd vremea...

~ 14

Deși ornamentele de Crăciun au apărut în magazinele de aici încă de prin octombrie, m-am abținut și nu am cumpărat nimic. Ieri nu am mai  rezistat și am luat câte ceva. 

~ 15
După cum ați putut vedea din poza de mai sus, i-am cumpărat o jucărie și motanului pentru că pe cealaltă a rupt-o (șosețica din imagine era la fel, atârnată de un băț). Ieri s-a jucat ca un nebun cu ele și se pare că și azi noapte la fel, pentru că dimineață am găsit ața ruptă și la noua jucărică. :(

~ 16
Am pozat ”goliciunile” pentru articolul de ieri.

~ 17
Am făcut o salată de primăvară cu, probabil, nicio legumă crescută în mod natural. Oh, well..

~ 18 
A venit iubi de la muncă cu această Crăciuniță. E așa de frumoasă!! :X

~ 19
Cola e pregătit pentru Crăciun, are căciuliță de ren și costumaș de Moș Crăciun. :)) Aseară era prea obosit să se mai împotrivească atunci când i-am pus căciulița de ren...

~ 20
Ne-am uitat și noi la Masterchef live. Sper să câștige Tudor!! Ce mai râdea Marian de mine când încercam să fac o poză în care să nu-l prind pe Tudor cu ochii închiși. :))

~ 21 
Am reușit în sfârșit să-mi spăl și pensulele că de câteva zile le tot amenințam cu apa și șamponul..

~ 22
Cineva nu se poate abține să nu stea pe locul meu...

Și cam atât a fost... După am citit puțin dintr-o carte motivațională și apoi am mai stat la calculator până mi s-a făcut somn. La ora 2 a.m. m-am culcat, să nu credeți cumva că mă trezesc la 10 a.m. și că mă culc la 10 p.m. :))

          Voi ați început să cumpărați decorațiuni de Crăciun pentru anul acesta sau aveți destule din anii trecuți? 

19 comments:

  1. Eu am avut iepurasi cand eram micuta. Ii tineam pe balcon. Unul cate unul, clar, nu mai multi deodata. Primul pe care l-am avut manca orice. Dar zic absolut orice. Mancam amandoi cu aceeasi furculita. :)) Tort, parizer, chiftele, biscuiti, tot ce mancam eu ii dadeam si lui. Dar daca ma pui sa iti zic ce manca el de obicei ca un iepure ce era, habar nu am. Deci nu stiu ce sa iti spun despre asta. E nasol ca e iarna, daca imi amintesc bine noi ii dadeam salcie, salcam...
    Imi place craciunita ta, zilele trecute m-am zgait si eu cu mama in vitrina florariei dar noi ne-am lecuit, nicio floare nu a rezistat pana acum din tot ce am cumparat sau am primit...
    Si apropo de pensule, mi-a spus o amica/clienta ca ar fi bine sa tii pensulele peste noapte intr-un pahar cu apa si bicarbonat de sodiu. Cica s-ar vedea diferenta. Eu o sa incerc. :D
    Ti pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dacă încerci treaba cu pensulele să îmi spui și mie cum s-a terminat. Am mai multă încredere în tine decât în clienta ta pe care nu o cunosc. :))
      Eu nu-i pot da orice iepurașului pentru că nu încape. Și în niciun caz nu aș vrea să-i dau ceva ce i-ar putea face rău. Nu aș vrea să fiu responsabilă de așa ceva. :D

      Delete
  2. Awww cat de dragalas e pisoiasul tau cu caciula de ren :D. Si lui Kyky i-am facut o caciulita de Mos Craciun dar nu vrea sa stea cu ea in cap :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici Cola nu vrea, a rezistat cu aceasta 2 minute și atât :))

      Delete
  3. ador pisica ta.....:)
    e teribil ca reuseti sa te batii sa nu cumperi, la noi de cand au aparut chestiile de craciun ma urc pe pereti sa rezist :)

    ReplyDelete
  4. Când ţi-am văzut pensulele curăţele am strigat în gura mare "Aolo, mă duc să-mi spăl pensulele!" Şi asta am făcut! :)) De câteva zile mă tot ţineam să fac asta şi uitam, aproape rămăsesem fără niciuna curată.
    Iepuraşul e atât de drăgălaş! Păcat că a nimerit la aşa stăpâni. :( Din păcate nu mă pricep ca să dau vreun sfat despre ce şi cât e bine să mănânce.
    Iar Cola cu căciula aia e mortal. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, mă bucur dacă te-am inspirat. :)) Așa fac și eu, amân, amân și nu e bine. :D

      Delete
  5. Oh,ce dragut e iepurasul!
    As vrea si eu caciulita de ren pentru motanul meu.E simpatica foc.
    Inca nu am luat decoratiuni de Craciun,dar tare as vrea.Totusi,anul asta mi-am propus sa mai fac si eu cateva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am făcut anul trecut decorațiuni de Crăciun, nu știu dacă anul ăsta mai am răbdare..;))

      Delete
  6. Am avut iepuri cand eram mica, dar au fost de carne asa ca...(nu mai zic continuarea ca e de la sine inteles) Trebuie sa-mi iau si eu o pisica :)) si de asemenea trebuie sa-mi spal si eu pensulele, cred ca ai fost un fel de reminder :)) Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toată lumea are nevoie de cel puțin o pisică!! Mai ales acum, iarna, când ele stau și îngheață de frig afară... :(
      Mă bucur că ți-am amintit și ție de pensule :))

      Delete
  7. Am ras 5 minute cand am vazut poza cu pisica pe Facebook, e geniala!

    Nu mai stiu daca ai facut sau nu acest tag, insa te-am nominalizat :D http://www.kindofira.com/2014/12/tag-very-inspiring-blogger-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc de nominalizare, Ira. Nu l-am făcut pe acesta, am făcut prin primăvară altul asemăănător. Dar pentru că ești a treia persoană care mă nominalizează, o să-l fac. :D

      Delete
  8. am gasit informatii despre tipul de alimente permise in cazul iepurasilor aici http://www.iepuri.info/hranirea-iepurilor.html
    imi amintesc ca iepurii bunicilor primeau ffff multa iarba.
    iti permite spatiul sa folosesti un tub (sul) confectionat dintr-un carton pe care sa-l bagi printre gard si gratii si cu ajutorul caruia sa-i "torni" mancarica de-aia speciala pt iepurici sau alte chestii pe care nu i le poti da altfel?
    am citit ca e foarte important sa aiba si apica curata mereu la dispozitie.
    ce dulce e Cola cu caciulita aia :)
    Roxanne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe internet am mai citit și eu despre alimentația lor, aș fi vrut niște sfaturi de la persoane care au avut. :( Spațiul îl vezi în poza de mai sus, e de aproximativ un centimetru pătrat. Și trebuie să-i dau direct în gură, nu vreau să cadă prin cușcă și să rămână acolo să vadă stăpânii... :( Oricum, îți mulțumesc.

      Delete
  9. Nu poti lua pur si simplu iepurasul? Sa il dai cuiva care ar avea grija de el :( Eu am avut purcelus de guineea. Ii poti da si salata, ridichi, mar, le tai bastonase. Uof :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi nu am cum... este al vecinilor. Probabil îl au înregistrat și microcipat la veterinar. Plus că e în curtea lor, în cușcă. O să încerc să-i dau și măr, am văzut că și ei îi mai dau. Ms de idee. :)

      Delete
  10. Cola e demential cu caciulita de ren! si chiar mi-ai facut chef de achizitionat o craciunita sclipicioasa!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...