Thursday 11 December 2014

6 rujuri pentru iarnă

Ador rujurile, dacă aș putea aș vorbi în fiecare articol despre cel puțin unul. De aceea nu puteam rata ocazia de a vă vorbi despre propunerile mele de rujuri pentru iarnă. Aș fi vrut să fac un astfel de articol și cu propunerile de toamnă, dar nu știu cum se face că toamna a trecut prea repede și nu am mai apucat...

Bineînțeles că indiferent de anotimp sau trend, trebuie să purtăm ce ne stă bine, ce ne avantajează. Eu, de exemplu, nu voi renunța la rujurile mele roz nici în cele mai geroase săptămâni. Dar nu e rău să mai experimentăm, să mai facem o schimbare din când în când și în ceea ce privește nuanțele pe care le aplicăm pe buze. 

Iată propunerile mele:

Avon - Fuchsia Fever - O nuanță intensă de fucsia mi se pare foarte potrivită pentru această perioadă. Cu siguranță se îmbină armonios și cu machiajele din alte anotimpuri, dar iarna parcă iese altfel în evidență.

Astor Soft Sensation - 115 - Un ruj foarte cremos, o nuanță de mov prăfuit. Îmi place la nebunie să-l port în machiajele de zi pentru că nu este foarte intens. 

Rimmel Lasting Finish by Kate Moss - 107 - Probabil unul dintre cele mai populare rujuri pentru toamnă-iarnă. E un roșu-vișiniu, care, din câte am observat eu, avantajează fiecare nuanță de ten.

Miners - Icon - Pentru fetele mai îndrăznețe această nuanță este perfectă. Un mov prună care cu siguranță nu va trece neobservat. Știu că Miners nu e disponibil în România, dar cu siguranță se pot găsi alternative.

Revlon Colorburst Lip Butters - Lollipop - Tot o nuanță de fucsia, de data aceasta cu mici particule de sclipici. Nu l-am inclus doar datorită nuanței care mi se pare mai mult decât potrivită pentru iarnă, ci și datorită faptului că este un ruj extrem de hidratant, numai bun pentru perioada rece în care și buzele au nevoie de mai multă hidratare.

Rimmel London Apocalips Lip Lacquer -  Big Bang - Această selecție nu ar fi fost completă fără un ruj roșu și mai ales, unul glossy ca acesta.


Swatchurile au fost făcute în ordinea în care rujurile au fost menționate și pozate în imaginea de mai sus.


Ce nuanțe preferați pe buze în anotimpul rece?
Ce nuanță vă place cel mai mult din cele propuse de mine?

19 comments:

  1. A patra nuanta imi place mult. Chiar ieri mi-am comandat ceva asemanator la Avon, sa vedem ce o sa primesc. :))

    ReplyDelete
  2. Cat de bine arata penultimul <3

    ReplyDelete
  3. si eu folosesc tot nuantele astea. ma atrag iarna

    ReplyDelete
  4. Roz, roz, roz! :)) În orice anotimp, rămâne culoarea favorită la rujuri!
    Dintre cele prezentate de tine cel mai mult îmi plce cel de la Revlon, e superbă nuanţa. Mă faci să îl pun pe wishlist şi nu-i de bine, mi-am mărit cam mult colecţia în ultima vreme, nu mă mai opresc. :))
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Un ruj în plus nu strică niciodată. :))

      Delete
  5. Culorile pe care le prefer si eu.
    Toate arata foarte bine. <3
    Pupici

    ReplyDelete
  6. Ce frumos e al treilea! Cred ca.mi trebuie :)). Vad ca e lasting finish. Usuca buzele?
    Roxanne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu le usucă. Se menține bine pe buze, dar nici nu e stain. Go for it! :D

      Delete
  7. eu m-am dat pe nude iarna asta, nu stiu ce mi s-a intamplat.

    din cele de sus aleg revlon-ul :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ți mie mi-ar plăcea să port rujuri nude, dar o fac destul de rar pentru că nu prea mă avantajează. :)

      Delete
  8. sa stii ca am prins si e curaj iarna asta si am inceput si eu sa folossc rujuri, cu toate ca pana acum ma feream de ele ca de naiba :)

    ReplyDelete
  9. 107 de la Kate Moss il vreau si eu de ceva vreme. Dar cumva ori de cate ori ma duc dupa el....nu il gasesc! Maybe it's fate, we're not meant to be!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...