Monday 8 December 2014

Vlogmas în imagini #4 (One day, One hour)

Ziua de ieri a fost cea mai relaxată zi. Un lazy Sunday dus la extrem. Pe parcursul zilei mă tot întrebam dacă are rost să mai pozez sau să o las pe azi, dar mi-am propus de la început să nu ratez sau să schimb nicio zi din acest vlogmas, așa că defilăm cu ce avem. Nu are rost să mai comentez fiecare poză, nici măcar orele nu le voi mai pune. Vă spun doar că a fost o zi în care am stat  și m-am relaxat la calculator (ne-am trezit la 12 p.m. - de aceea snt și atât de puține poze). În orele în care am făcut orice altceva pe lângă a pierde vremea pe facebook sau youtube am pozat, și asta veți vedea în continuare. 








La voi cum decurge  o zi  de relaxare?

7 comments:

  1. Ce drăguţă e combinaţia de oje şi ce bine arată mâncarea!
    Şi la mine arată cam la fel o zi relaxantă petrecută acasă: filme/seriale, bloguri/youtube, o nouă mani, un răsfăţ cosmetic, ceva bun de mâncare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțu! :*
      Păi astea cred că sunt cele mai tari zile. :D

      Delete
  2. O zi de relaxare cu Katia nu prea exista. Cand sunt fara Katia ziua perfecta e cu zacut si uitat pe youtube, citit, mancat...dormit!:)) Nu mai tin minte cand s-a petrecut ultima oara asa ceva din pacate

    ReplyDelete
  3. Poza cu morcov mi.am explicat.o singura :)
    Roxanne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din păcate... :) Partea bună e că ieri i-au umplut castronelul. Azi, bineînțeles, nu mai avea nimic. :)

      Delete
  4. imi plac mult postarile de genul,dar sa stii ca imi placeau si comentariile,erau ca sosul de pe prajitura!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...