Monday 22 December 2014

Vlogmas în imagini #11 (One day, One hour)

Nu-mi vine să cred că mai e doar o zi de vlogmas și scap!! De-abia aștept să mă întorc la articolele obișnuite de beauty&fashion, vă spun sincer. Mi-a făcut plăcere să-mi pozez zilele pentru voi, dar nu mi-a plăcut faptul că am fost obligată să le postez următoarea zi. Scriu pe acest blog din pură pasiune și nu-mi place când sunt obligată să public ceva într-o anumită zi. Parcă se pierde tot farmecul... Dar mult a fost, puțin a mai rămas. :)

Ziua de ieri a fost una plină, am plecat devreme de acasă și am ajuns înapoi târziuuuu... Dar a fost o zi tare frumoasă.

 ~ 9 a.m.
Micul dejun pregătit de iubi cu câteva bunătăți de la mama. :)) N-are rost să mai comentez...

~ 10 a.m.
Normal că m-am uitat!

~ 11 a.m.
Emoționant!

~ 12
Am plecat la un prieten urmând ca apoi să ieșim cu toții în oraș.

~ 13
Brăduțul său, împodobit de el. :D

~ 14
Ne-am hotărât să mergem din nou la Winter Wonderland, de data aceasta cu mașina personală. Eu consider că a fost o decizie bună să nu ne mai complicăm cu metroul. Ei...nu. A durat mult mai mult pentru că peste tot era foarte aglomerat.

~ 15
Și am ajuns și la WW.

~ 16
De data aceasta am reușit să mă dau în carusel, yay!! Soțul meu a observat că pe căluțul meu îl chema Diane. :)) Și culmea, pe cel pe care stătea el scria Mary, iar pentru cei care nu știu pe soțul meu îl cheamă Marian. :))

~ 17
Înapoi spre locul în caream parcat mașina. În drumul nostru am văzut tot felul de clădiri frumos decorate și iluminate. Păcat că nu le face față camera telefonului meu...

 ~ 18
Stuck in traffic. Priviși ce frumos e Harrods-ul!! :X
 ~ 19
Ajunși din nou acasă la prietenul nostru ne-am pus să jucăm poker, ne era dor.

~ 20
La un moment dat am fost chip leader. A trecut și momentul acela. :))

~ 22
Jocul s-a terminat după muulte ore. Dar nu m-am lăsat și am ajuns în finală, yay!! Am ales să împărțim câștigul pentru că era deja foarte târziu, se făcuse 1 a.m.

~ 1 a.m.
Înapoi spre casă...

Îmi cer scuze că nu am reușit să răspund la frumoasele comentarii pe care mi le-ați lăsat la postările anterioare, dar după cum vedeți, am umblat numai aiurea :))  Dar le-am apreciat pe toate și cu prima ocazie voi răspunde la ele. Și vă aștept în continuare părerile cu mare drag. :*

2 comments:

  1. 1. Mi s-a făcut foame instant. :))
    2. Vreau la Winter Wonderland!
    3. Mi s-a făcut dor de un joc de Poker.

    Deci da, numai „pofte” mi-ai făcut. Și ce simpatică a fost coincidența cu căluții. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, sper că ți-ai satisfăcut apoi toate poftele pe care ți le-am provocat. :))

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...