Saturday 6 December 2014

Vlogmas în imagini #3 (One day, One hour)

Ziua de ieri a fost puțin mai interesantă decât cele cu care v-am obișnuit în ultimul timp. Am reușit să ajungem în sfârșit în Winter Wonderland și a fost minunat. Vă las cu pozele din fiecare oră, plus o mică surpriză la final. :)

~ 10 a.m.
Am strâns câteva haine de pe sârmă pentru a face loc altora. Tare greu se mai usucă pe vremea asta...

~ 11a.m.
Am recuperat câteva filmulețe de pe youtube pe care nu apucasem să le văd

~ 12
A venit poștașul cu primer-ele de la e.l.f. Nu știu de ce am impresia că au micșorat cantitatea pe care o aveau, mi se consumă mult mai repede în ultimul timp. Mi-am luat două de data asta, să nu mai rămân în pană.

~ 13
 O tură rapidă. Mi se pare tare amuzant felul în care mi se văd picioarele și papucii în poza asta. :))

~ 14
Deja și-a făcut un obicei din a sta în sertar. Dacă nu e deschis, cere să i-l deschid. :))

~ 15
Am făcut pește cu legume la cuptor. Yum!!

~ 16 
A venit iubi de la muncă și a cumpărat numai alimente sănătoase. Bidoanele de Cola trebuie ignorate :))

~ 17
Dacă-mi trebuie sclipici... :))

~ 18
Gata machiajul și părul.

~ 19
După ce am luat autobuzul am ajuns în zona Stratford de unde urma să luăm metroul. Cineva a vrut neapărat să fie în cadru. :))

~ 20
Am ajuns la Winter Wonderland!!

~ 21
Ne-a plăcut la nebunie și am regretat că am ajuns așa de târziu. La 10 p.m. urma să se închidă. În 2 ore nici n-am apucat să străbatem tot parcul..

~ 22
Ne îndreptam spre stația de metrou. O poză mai british ca aceasta nu puteam să fac. :)) E cu dedicație specială pentru Miha Ella, că tot îmi spunea că ar vrea să vadă mai multe părți din Londra. :)

~ 23
La întoarcere a fost super aglomerat și ne-a luat mai mult de o oră să ajungem acasă. Și pentru autobuz am așteptat mult tare..

~ 24
Ajunși acasă am început să ne uităm la pozele de pe telefoane, dar și la cele pe care ni le-au făcut cei de la The Magical Ice Kingdom.

Și pentru că Winter Wonderland ne-a plăcut la nebunie iar vouă nu v-am putut arăta decât câte o poză din fiecare oră, m-am gândit să adaug câteva poze extra. În primele veți vedea poze din interiorul castelului de gheață. Erau -8 grade înăuntru, dar a fost o experiență tare frumoasă. 
Restul sunt poze cu celelalte atracții din Winter Wonderland. Enjoy! :)
























25 comments:

  1. superbe fotografii, iar locatia splendida! Norocoaso!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Într-adevăr, e foarte frumos. Dar aș da oricând tot ce-i aici pentru a putea petrece sărbătorile cu familia, în Ro. Deci nu-s chiar atât de norocoasă... :)

      Delete
  2. Ce dragut din partea ta sa ne arati poze din Wonderland. ) Mihaela avea dreptate, mai multe poze din Londra. Asta ma va motiva si pe mine sa muncesc mai mult pentru a ajunge cat mai curand acolo. Pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Așa voi face, cât mai multe poze :) Mult succes, sper să reușești ce-ți propui. :*

      Delete
  3. Ce zi faină aţi avut!
    Întâi de toae... mulţumesc pentru dedicaţie! :)) Netul mă urăşte, fix poza aia nu mi-a încărcat-o din prima, a trebuit să dau refresh.
    Trebuie să ajungem neapărat în Londra cât mai curând, mă faci să-mi dau peste cap lista cu oraşele pe care vreau să le văd! Iar în Winter Wonderland trebuie neapărat-neapărat să ajung. Sunt înnebunită după parcurile de distracţii!
    Cât despre primerul Elf... nu ştiu cum reuşiţi voi să-l consumaţi atât de repede că la mine abia se consumă, deşi în ultima vreme chiar l-am folosit foarte des.
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu plăcere. :))
      Winter Wonderland e deschis până la începutul lui Ianuarie. Londra e un praș foarte bun de vizitat. De locuit însă... mă abțin. :D
      Nici mie nu mi se termina atât de repede primer-ul, dar anul ăsta cred că am terminat cel puțin 4..

      Delete
  4. suuuper :D
    ati petrecut timp minunat la winter land
    pozele sunt minunate :)

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  5. foarte frumos, distractie maxima! pupp

    ReplyDelete
  6. Vai cat de frumooos! Katia ar lesina acolo...ah wait, eu as lesina acolo!:))) E superb!:x Si recunosc ca poza ta cu pestele cu legume mi-a facut inundatie in gura!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred că e în măsură egală entertaining pentru toate vârstele. Noi vrem să mai mergem cel puin o tură, deși e destul de departe și prețurile de acolo sunt foarte mari. Dar... mai vrem!!
      PEștele s-a făcut f repede și a fost mega gustos. Mâine fac iar. E foarte ușor și foarte sănătos și pentru Katia. :*

      Delete
  7. Imi place sa vizitez Londra cu tine. Si Magic Wonderland e superb, nu stiam de existenta lui :) Pisica e tare amuzanta in sertar si mai ales ca iti cere sa-i deschizi sertarul :)) Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, MAcy, ești mereu o drăguță. :*

      Delete
  8. Foarte frumoase pozele, de vis chiar. Vreau şi eu în Londraaa! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc. Sper să poți ajunge. Și dacă o faci, dă un semn să ne întâlnim la o cafeluță. :)

      Delete
  9. Ce frumos arata totul! Ce as vrea si eu la Winter Wonderland sau la Ice Castle.

    ReplyDelete
  10. vai ce frumooooos! cred ca te cuprinde spiritul sarbatorilor intr-un astfel de loc oricat ai fi de Grinch.
    Roxanne

    ReplyDelete
  11. Splendida poza de la ora 22.

    ReplyDelete
  12. Minunaaaaat! Atat am avut de zis. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...