Wednesday 24 December 2014

Vlogmas în imagini #12 (One day, One hour)

Iată că am ajuns și la ultima zi din vlogmas!!! Credeam că nu se mai termină. :)) Nu o să o lungesc prea mult pentru că toată lumea e ocupată și nu are timp să-mi citească aberațiile, iar trebuie să mă vopsesc și să-mi fac manichiura. :))

Ieri, pentru că era ultima zi din vlogmas, mi-am dorit enorm să pot împodobi bradul. Dar trebuia mai întâi să cumpăr decorațiuni pentru că nu le mai am pe cele de anul trecut (long story). Eu, ca românu`, m-am lăsat pe ultima sută de metri. Deși 23 decembrie mi se pare chiar devreme, în România 24 decembrie era ziua de cumpărături. :)) Veți vedea mai jos cum a decurs de fapt ziua de ieri...

~ 10  a.m.
Motanul ăsta al meu vrea să fie mereu adorabil. Nu se lasă până nu-l smotocesc!


~ 11 a.m.
În timp ce mă pregăteam să plec mai aruncam un ochi și la postările mele mai vechi...


~ 12
Am ajuns în Westfield, locul de unde fac mereu cumpărături și am fost foarte surprinsă să constat că nu se mai găsesc decorațiuni, în special globuri. Cele mai multe magazine nu mai aveau nimic Christmas related, iar cele care mai aveau, nu aveau globuri. Am plecat de acolo foarte supărată.


~ 13
M-am dus într-un supermarket din apropiere unde eram SIGURĂ că voi găsi ce-mi trebuie, că doar cu o săptămână înainte aveau ditamai raionul plin.
Aproape că am început să plâng de ciudă când am văzut că nici aici nu aveau globuri&co, ci doar felicitări și veselă cu tematică de Crăciun...


~ 14
Am ajuns acasă doar cu niște luminițe de pom. Aveam emoții și cu astea pentru că nu le-am putut testa în magazin. Dar au fost ok.


~ 15
Mi-am luat cu japca soțul de acasă să mă ducă la alt hypermarket, poate, poate....


~ 16
Nope. Nici vorbă de decorațiuni. Parcă au intrat în pământ!! Am cumpărat alte lucrușoare și aproape că îmi venea să plâng la casă că nu am găsit ce voiam și că nu mai puteam împodobi bradul...

~ 17
Spre casă...

~ 18
De-abia așteptam să văd finala Masterchef, evident. Și m-am răsfățat și cu o înghețată buuună, bună!


~ 19
Nu mi-a venit să cred că a ieșit Tudor pe locul 3. Eu l-am considerat de la bun început câștigător. Am fost tare, tare supărată... :(


~ 20
Și Cola a adormit trist pentru că nu a câștigat Tudor...


~ 21
Dacă tot nu aveam cu ce împodobi bradul am zis să fac umplutura la sarmale, să nu pierd timpul.


~ 22
Muuultă prăjeală.


~ 23
Gata umplutura.

După  am plecat la somn pentru că eram mega obosită. 

Din fericire astăzi am reușit să găsesc destule globuri pentru a-miîmpodobi bradul. A ieșit tare frumos, dar rămâne să vi-l arăt mâine, pe pagina mea de facebook.

Dacă nu mă urmăriți acolo și nu ne vom”citi” mâine, vă urez de pe acum Crăciun fericit!! :*

6 comments:

  1. de fiecare data iti admir motanelul :). are o privire faorte agera si e frumusel foc :)).

    Craciun fericit! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. MUlțumesc, Alina! Sper că ai avut și tu parte de un Crăciun frumos. :*

      Delete
  2. Ciudat ca nu mai gaseai globuri.Aici cred ca raman in magazin pana in februarie,doar-doar or tenta pe cineva.
    Imi cam pare rau ca e ultima zi de vlogmas :(
    Craciun fericit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Știuuuu, tocmai de aceea nu mă așteptam la așa ceva. :))
      Pupici!!

      Delete
  3. I need that Ben and Jerry! I need it!:))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...