Thursday 1 May 2014

Rimmel Apocalips review + swatches



Când eram adolescentă, unul dintre lucrurile care mă întristau foarte tare ( ce vremuri!) era faptul că nu puteam purta gloss-uri. Îmi stătea oribil cu acele luciuri fără pic de culoare, efectiv îmi ștergeau buzele, și-așa subțirele. Nu înțelegeam de ce nu se inventau luciuri care să aibă culoare, nu să fie transparente... Ete că după mai bine de o decadă s-au inventat. :D 
Când Rimmel a lansat gama Apocalips nu am stat o secundă pe gânduri și mi-am cumpărat nuanța Stellar. Dar despre ea, puțin mai încolo. Mai întâi să vă spun câte ceva despre produsul în sine. Este un mix între un ruj și un gloss. Eu le-aș numi rujuri lichide, dar ei le numesc lacuri de buze... Au o consistență foarte cremoasă, deloc lipicioasă și sunt foarte pigmentate. Au genul de aplicator clasic de gloss, cu burețel în capăt, doar că acesta e ușor alungit la vârf și pe o parte are o scobitură în care se adună produsul și iese treptat pe măsură ce îl aplici pe buze. Lacul se întinde uniform, nu e nevoie de mult produs pentru a obține culoarea dorită. Pentru nuanțele mai intense trebuie mai multă atenție la aplicare, dar acest lucru oricum e valabil pentru orice ruj de acest fel.
Rezistă pe buze ore întregi fără să fie nevoie de retușări, iar dacă se bea sau se mânâncă, va dispărea acel luciu, însă culoarea va rămâne la fel de intensă pe buze. 

După cum vă spuneam, eu am nuanța Stellar, care e un roșu-corai. Bate mai mult spre corai decât spre roșu.
E o culoare foarte vibrantă și îndrăzneață, aș putea spune, dar bineînțeles nu a reieșit ca atare în aceste poze.


A doua nuanță pe care o am este Big Bang. Un roșu adevărat. 


Nu am folosit creion de buze pentru pozele de mai sus și nici măcar nu am conturul buzelor bine definit de la natură, deci se poate obține o aplicare destul de precisă cu puțină răbdare chiar și pentru aceste culori.
Am pe wishlist alte câteva nuanțe și acum că am scris acest articol despre Apocalips mi le doresc și mai mult...
Singura problemă pe care eu o am cu aceste produse este că nu le pot purta când am părul desfăcut pentru că evident, firele se lipesc de buze și-mi împrăștie minunata culoare pe toată fața. Dar nu e vina lor, nu are cum să fie altfel cu un produs atât de glossy pe buze.

Am făcut și swatch-urile acestea pentru voi, poate-poate or ieși culorile mai aproape de realitate, și când am vrut să le sterg am luat un șervețel umed și am trecut destul de apăsat cu el peste ele. În a doua poză veți vedea urmele, și nici măcar nu le aveam de mai mult de 2 minute făcute. Asta ca să vă faceți o idee despre rezistența lor. 



Am făcut acest review pentru că am aflat din blogosferă că în România sunt reduse în diferite locuri (DM, Cora), prețurile variind între 16 și 19 lei. La prețul ăsta, chiar nu trebuie să vă scape aceste produse, iar gama de culori este destul de variată încât să vi se potrivească cel puțin una.

Ați încercat acest produs? Ce nuanțe aveți sau v-ați (mai) dori?

24 comments:

  1. Cand a aparut in afara voiam si eu sa incerc rimmel apocalips si acum cand au aparut si la noi ma tentau, mai ales apocaliptic, dar nu stiu de ce si cum se face ca inca nu mi l-am cumparat :)) Trebuie pentru ca imi place cum se vad pe buze :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate reușești să le prinzi la reducere, chiar sunt foarte bune. :*

      Delete
  2. Wow! chiar nu credeam ca sunt atat de bune luciurile astea! Arata super, parca seamana cu lip stain-ul acela rosu de la Sephora! OMG, mor daca nu imi iau si eu unul:))♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu știu cum sunt alea de la Sephora, dar astea sunt bestiale. :)) Le-am iubit din prima secundă! :X Chiar merită investiția.

      Delete
  3. Eu cautam in DM nuanta Luna si cand am vzazut ca nu e, nu am luat nimic. Acum ma faci sa ma intorc ! :))

    ReplyDelete
  4. Ieri l-am cumparat si eu si chiar sunt foarte multumita de el.
    Este pigmentat si chiar daca inainte nu reuseam sa-mi trasez un contur bine definit al buzelor,cu acesta se pare ca iese foarte bine.
    Il recomand si eu,iar in DM este 15 lei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Așa, 15, nu știu de ce reținusem 16... Și mai mare afacere. :)) Ce nuanță ți-ai luat? :)

      Delete
  5. Mai ca ma faci sa mai vreau si eu:)) Culmea e ca vad ca la noi se comporta destul de diferit Apocalips. Adica la mine pe buze ramane f putin glossy. Mai degraba arata a ruj un pic lucios la cateva minute dupa aplicare. Si daca mananc sau beau se ia si ramane ff putin in urma. Oricum sunt senzationale! Multumesc din nou!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred că pui prea puțin...e incredibil de glossy la mine, nici nu a ieșit în poze ca în realitate. :D cât despre culoare, o fi așa pentru că Celestial e mai deschisă...poate nu pătează la fel buzele, nu știu ce să zic...
      Pt puțin! :*

      Delete
    2. Sa fie din cauza zgarceniei mele la aplicare finish-ul diferit? Ia sa incerc azi sa pun mai mult!

      Delete
  6. daaaa, cand am fost in Anglia am incercat cateva dar nu mi-am luat, cand au aparut in Ro si mai erau si la reducere imediat am dat navala:D Eu am Stellar, Nova si Apocaliptic un fuchsia foarte frumos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, când aud de fucsia mă ia cu tremurici...Vreau!! :))

      Delete
  7. Ce frumos arata pe buzele tale! As vrea sa te intreb daca s-a intamplat sa-l aplici vreodata pe buze putin uscate. Eu l-am incercat mi s-a parut ca nu se aplica tocmai uniform, dar aveam buzele f putin uscate de la un ruj mat pe care il folosesem cu cateva ore inainte..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu prea am problema buzelor uscate... Așa că o să-mi dau doar cu părerea. Fiind mai cremos, nu cred că s-ar vedea urât peste buzele uscate, aplicat într-o cantitate mai generoasă. Dar în același timp trebuie ținut cont de faptul că nu e foarte hidratant. Deci nu ar rezolva problema buzelor uscate. Cred că ar arăta într-adevăr rău peste buze crăpate. S-ar vedea. Ca de altfel oricare ruj...

      Delete
  8. Superba nuanta si te prinde :)

    ReplyDelete
  9. Am 14 produse pentru buze, cu tot cu cele 4 balsamuri. Am primit si eu la munca Apocalipsurile, insa nu am de gand sa cumpar pentru ca mi se pare ca sunt prea usor de transferat. Eu am obiceiul de a-mi freca buzele una de cealalta si cum nuantele mele preferate sunt Apocaliptic si Stellar, iti dai seama ce iese. Mie imi plac alea lipicioase, care nu se dau duse cu una cu doua, prefer sa mi se lipeasca pleata de ele decat sa mi se imprastii pe mufa. :)) Dar cu toate astea, sunt superbe, cel mai mult imi place cum arata dupa vreo doua ore, cand se matuiesc pe buze si dau un aer elegant. <3 Betisorul ala de aplicare ma scoate din fire, preferam sa nu aiba scobitura aia. :)) Se ia prea mult pe el si fiind si foarte pigmentate, ma fac clovn. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, nuanțele intense sunt pretențioase, dar eu sunt dispusă să fac un sacrificiu la cât de mult îmi plac. :))
      Cu bețișorul te poți obișnui, eu aplic câte puțin produs pentru a face conurul, apoi umplu cu mai mult. :P

      Delete
  10. au fost in dm la reducere chiar de curand... am vrut si eu sa ma duc sa le vad, dar cum dm`ul meu nu e la indemana, pana am avut eu treaba in zona, erau gata :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate le mai găsești, măcar să le încerci să vezi dacă îți plac. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...