Saturday 31 May 2014

Favoritele lunii mai

Luna aceasta au intrat în rutina mea câteva produse de care sunt tare mulțumită și despre care vă voi vorbi pe scurt în acest articol. 
Unele dintre ele vor beneficia curând de un review pe blog și vor fi marcate cu "*" pentru a nu repeta acest lucru. 

17 Eyes - Purple Heart s-a aflat pe pleoapele mele aproape toată luna și tare mult mi-a mai plăcut. Deși ușor prăfoase, fardurile sunt foarte pigmentate și cu o bază bună - Maybelline Color Tattoo -Endless purple - rezistă toată ziua.
MUA Cream Blusher*- Lush - a fost o surpriză tare plăcută. E primul meu blush cremă pentru că mereu mi-a fost teamă să încerc unul. Dar pot spune că oferă cel mai natural look și rămâne intact pe obraji până seara la demachiere.

Rujul Natural Collection - Pink Mallow - e un ruj pe lângă care m-am tot învârtit de-a lungul timpului, mai ales că umblă vorba prin târg că ar semăna foarte tare cu Angel de la MAC după care tânjesc cu disperare. Formulă bună, culoare simpatică foc, preț bun, not available in Romania... 
Rimmel Pro - Coral Romance - e oja de care m-am îndrăgostit pentru că e perfectă pentru unghiuțele de la picioare. De ce în mod anume acolo? Păi... În primul rând are peria maxi, ceea ce face ca aplicarea ojei la unghiile de la picioare să fie de 100 de ori mai ușoară. În al doilea rând... Știți că sunt roșcată și v-am mai povestit eu că la duș vopseaua roșie curge în prostie pătând tot în jur. Credeați că unghiile scapă? Hahaha! Nimic nu scapă! Le modifică imediat culoarea, mai ales dacă sunt date cu o nuanță deschisă, transformând-o într-o nuanță câcănie. De aceea acest coral e perfect, se potrivesște minunat cu vopseaua care curge din părul meu și pot pãstra aceeași pedichiură chiar mai mult de o săptămână. 
La unghiile de la mâini nu conrează așa mult, și-așa îmi schimb manichiura la 2-3 zile.


MUA - Undress your skin* - Voiam de ceva timp să-l testez și nu știu de ce am tot amânat. E bestial, se comportă ca oricare alt fond de ten mai scump și nu a fost decât £3. 
Real Techniques - Powder Brush* A fost o adevărată plăcere să aplic bronzer-ul cu această prnsulă în ultimul timp. Chiar dacă erau zile când aș fi vrut să renunț la bronzer, nu o făceam de dragul acestei pensule, as cheesy as it may sound.

Estee Lauder - Advanced Night Repair* Are un mare DA de la mine. Nu regret niciun bănuț dat pe el. Chiar dacă nu are efectele miraculoase cu care se laudă, beneficiile asupra tenului sunt vizibile. Dar mai pe larg despre el cu altă ocazie. :)


 Voi ce ați iubit luna aceasta și vreți să-mi recomandați?

12 comments:

  1. Sa le folosesti cu placere in continuare.
    Produsele MUA sunt mereu surprinzatoare. Si eu le iubesc. :)
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, unele chiar sunt bestiale pentru preţul pe care îl au. :)
      :*

      Delete
  2. Eu sunt super impresionata de rujurile MUA. Am si un blush de la ei si am reusit sa "hit pan". Il iubesc din inima! Hmmm pensula aia de bronzer imi cam frace cu ochiul. Chiar caut o pensula buna pt asa ceva. Ia sa o curtez un pic:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) E foarte bună, o recomand. De pensulă zic. :D

      Delete
  3. Sa incepem cu mutra: bb cream La Roche-Posay. Aproape zilnic. Il iubesc!
    Lacurile de unghii Colorama. Le iubesc de nu mai pot, le rotesc mereu, am vreo 4 nuante eu si doua mama.
    Lotiunea tratament pentru unghii cu vitamina B5 de la Farmec. O saptamana am lasat unghiile curate si am folosit-o zilnic. Insa tot mi s-a exfoliat o unghie dupa aia. x(
    Cam atat. Restul le rotesc mereu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm...ai review la BB cream LA Roche Posaz_ Sună interesant şi mă împac bine cu produsele lor..

      Delete
  4. foarte tentanta pensula :D

    ReplyDelete
  5. Pensula ma tenteaza!:*

    http://roxanaciobanu.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ce bine arataaa!!! <3 hamm oare cum sunt?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...