Thursday 8 May 2014

Ce oje ar purta bărbații (dacă ar fi femei)

Pentru că nu voiam să treacă și ziua de azi fără să postez nimic și pentru că timpul e limitat, am decis să recurg la puțin ajutor și să scriu un articol simplu, dar amuzant. Ideea este a Alinei de pe My Chic Lifestyle și puteți vedea articolul ei (care m-a cucerit din prima) aici
La fel cum a făcut și ea, i-am pus soțului meu în față toate ojele pe care le dețin și l-am rugat să aleagă 5 preferate. Apoi le-a luat pe fiecare în parte și mi-a spus unde m-ar vedea purtându-le (pe mine, că el cică nu ar purta nici măcar teoretic..).

Acestea sunt alegerile lui. Recunosc, am fost surprinsă să văd că alege culori vesele și in your face. Nu știu de ce ni se bagă în cap că bărbații preferă unghiile vopsite cât mai natural... :) Dar să le luăm pe rând!

Prima ojă aleasă a fost Barry M Gelly Hi Shine în nuanța Sugar Apple. Culmea, cea mai nouă achiziție în materie de oje. :) El spune că e o ojă casual, de zi cu zi. Nice.

A doua ojă aleasă este de la Sinful Colors, nuanța 920
Aceasta, spune el, ar trebui purtată la o ieșire în oraș cu prietenii.

A treia ojă este de la MUA, nuanța 13
Cică e oja perfectă pentru club. Nu poate să-mi explice de ce, dar așa o vede el. Voi ce ziceți? :D

Miss Sporty nuanța 311 este oja perfectă pentru un eveniment elegant. 
Not bad...

Și în final oja Gabrini Elegant Mirror Colors în nuanța M 07 se potrivește unei ținute sport, de sală, după părerea lui. 

Ce părere aveți de alegerile făcute de soțul meu? Se pricepe sau nu? :)) 
Puteți să vă provocați și voi partenerii, sigur veți fi surprinse. :)

18 comments:

  1. Interesante alegeri! :)) Imi plac ojele propuse de el. :) Daar, cate ai in spatee! ♥ :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu mi se par așa multe, mai ales că mă plictisesc repede de oje. :D

      Delete
  2. Eu spun ca s-a descurcat mai mult decat onorabil. Vad ca si sotului tau ii plac ojele vesele, prin urmare, propun sa le purtam mai des, daca tot le plac domnilor din viata noastra. Te pup !

    ReplyDelete
  3. Hilarious:))
    A meu mi-a "interzis"sa mai port unghii multicolore pe seama ca nu mi-s "copchil":))In rest ii place toate culorile mele, mai putin cele neon:P
    Sotul tau are gusturi bune, si eu as alege la fel

    ReplyDelete
  4. :)) cred ca-l pun si pe'al meu sa aleaga, ma amuza numai cand ma gandesc

    ReplyDelete
  5. Cât de tare! :)) Am zâmbit de cum am văzut titlul și mă așteptam să fie vorba de asta deși nu văzusem postarea din care te-ai inspirat, daaaar... tot am fost surprinsă... de alegerile soțului tău! Wow! Minunate alegeri!
    Mă tentează să fac și eu postarea, dar tare-mi e că al meu îmi trântește doar o ojă neagră. :)) O să-l întreb, oricum, măcar să-mi satisfac eu curiozitatea. :D
    Pupici :*

    ReplyDelete
  6. Foarte tare ideea! Si imi plac mult alegerile lui, asa colorate :D Preferata mea e cea de "zi cu zi"

    ReplyDelete
  7. Se pricepeeee!
    Sau avem gusturi asemanatoare pentru ca si eu le-as fi ales tot cam asa (as mai fi adugat putin glitter). ;))
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. A zis că ar fi vrut să aleagă glitter dar nu a vrut să fie prea mult... :))

      Delete
  8. imi plac alegerile sotului tau, se vede ca l-ai educat :))

    ReplyDelete
  9. Cat de misto ideea! Poate reusesc intr-o zi sa il conving si eu pe Mihai sa faca treaba asta, desi el e cam reticent. Bine, stiu raspunsul initial: lac transparent tot timpul!:)) Ca lui asa ii place!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...