Monday 26 May 2014

Fashion haul de mai

 Mai e pe sfârșite așa că m-am gândit să vă arăt ce mi-am achiziționat în materie de haine și accesorii în această lună. Nu sunt foarte multe, dar am făcut prima mea comandă pe Sheinside.com și eram nerăbdătoare să vă spun părerea mea
Am văzut că multe fete din România și de aici, din UK își tot comandau de pe acest site, și curioasă din fire, am intrat să văd de ce este atât de popular acest magazin online. Mai e nevoie să spun că m-am îndrăgostit pe loc? (Eu nu am plătit nici shipping, nici taxe de livrare. Nu știu exact care-s condițiile pentru Ro în acest sens. Pentru că era prima mea comandă pe acest site trebuia să beneficiez de o reducere de 15%, doar că acel cod pe care ei mi l-au trimis pe mail în acest scop nu a funcționat. Nu mi-am bătut capul, am renunțat la reducere, și-așa era comanda mică și nu s-ar fi simțit...)
În primul rând am dat comanda pentru această bluză. Nu mai văzusem nimic asemănător în magazine. Off the shoulder și fundă?! Trebuia să fie a mea! E albă ca spuma laptelui, dintr-un material foarte lejer și finuț, perfect pentru vară. Sunt foarte încântată de ea și de abia aștept să o port!!

La fel de încântată sunt și de acest cardigan/kimono din dantelă. Mi-era teamă că va arăta ieftin și de prost gust în realitate, dar nu e deloc așa. L-am purtat deja de 2 ori și îmi place la nebunie. E foarte fin și moale și întregește orice ținută simplă. Love it! 
Ceea ce vreau să precizez este faptul că deși în descriere se spune că e de culoarea caisei, în realitate e crem. Pentru mine e mai bine așa, e mai ușor de asortat. :)

Această bustieră în stil Brigitte Bardot mi-a luat ochii în H&M. Cred că o să arate minunat cu fuste cu talie înaltă. 

Tricoul acesta e luat la caterincă, dar chiar îmi place. Și la doar 3 lire, cum să refuz? :D

Am trecut de foarte multe ori pe lângă aceste maiouri cu danteluță în Primark și nu m-au atras deloc. Dar am văzut o fată purtând un astfel de maiou cu un kimono deasupra și arăta bestial. Am vrut pe negru dar nu aveau mărimea mea...

Tot din Primark mi-am luat și această cămașă de la care nu-mi puteam lua gândul. Fondul e mint, nu bleo cum a ieșit în poză. O ador, ador orice e cu flori, doar știți. :)

Țineți minte că acum ceva timp vă spuneam că am câștigat câțiva bănuți la poker și că mi-am luat săndăluțe cu ei? Acestea sunt (Primark). Eu nu port purta sandale cu barete subțiri, pur și simplu simt cum îmi intră în carne. E un chin când trebuie să-mi cumpăr încâlțăminte de vară. Așa că le-am luat imediat pe acestea când am văzut că au banda lată în față. Și ce credeți? Am ieșit cu ele jumătate de oră din casă să le testez și m-am întors aproape plângând!! E atât de dur materialul acela încât am făcut buba imediat.:( Deci dacă aveți ceva ponturi despre cum să inmoi pielea ecologică, vă rog să-mi spuneți!...

Și câteva accesorii. Chestia aia cu floarea soarelui e de pus la baza cocului.



Vă place ceva anume din ce v-am prezentat în acest articol?
Voi ce v-ați luat frumos luna aceasta?

19 comments:

  1. Mi se pare mie sau în prima poza sandalele sund bleo și în ultima bej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Chiar că bat spre bleo în prima poză... Sunt bej în realitate. Culorile diferă în funcție de setările monitorului. Și azi a fost și înnorat și mi-a fost și mai greu să scot culorile reale. :)

      Delete
    2. Sunt foarte frumoase :) Încearca să le dai cu o crema grasă (poate de gălbenele).

      Delete
    3. O să încerc, mi-am adus aici de gălbenele, ms:*

      Delete
  2. Kimono-ul si camasa cu flori sunt minunate

    ReplyDelete
  3. Ce haine frumoase ! Și eu le-aș fi cumpărat ^^
    Să le porți cu drag !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur că-ți plac...:) Mulțumesc.:*

      Delete
  4. tare sunt faine bluzitele. ma omori cu primarkul!

    ReplyDelete
  5. Ai cumparat o multime de lucruri frumoase!!Sa le porti cu placere!

    ReplyDelete
  6. Ce de lucrușoare drăguțe ți-ai luat! Sandalele și colierul sunt superbe și clar le-aș purta! Și prima bluziță îmi place mult, dar nu știu dacă m-aș vedea în ea. :))
    Să le porți pe toate cu plăcere!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc,mă bucur că-ți plac...și...never say "never" :D

      Delete
  7. Cardiganul ala:X:X:X si camasa cu flori (nu te asteptai de la mine, nu?:))) O camasa asemanatoare am gasit zilele trecute intr-un SH dar din pacate era marime mare rau pt mine. As fi luat-o fara sa clipesc! Sa porti cu placere tot ce ti-ai luat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar nu mă așteptam...:)) Mulțu..:*

      Delete
  8. Sa le porti cu placere.
    Toate, dar absolut toate, sunt pe placul meu. :)
    Pupici

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...