Saturday 24 May 2014

One day, One hour #11

Am cam neglijat această rubricuță care știu că vă place destul de mult, în primul rând pentru că nu simțeam că fac lucruri deosebite și nu voiam să vă arăt lucruri mai banale decât banalul. Nici ieri nu am făcut cine știe ce, dar dacă tot urma să ies cu prietena mea pe care ați mai văzut-o în cadrul acestei rubrici, am profitat de ocazie și am făcut și poze. Mare lucru nu e de spus... just an ordinary day.


~ 9 a.m.
Mic dejunul ”campionilor”: jumătate de grapefruit și o cană de ceai verde... :( Guess the diet! :D

~ 10 a.m.
Mi-am refăcut unghiile, de data aceasta cu cea mai închisă nuanță de albastru pe care o aveam. Și m-am uitat la hauls pe youtube.

~ 11 a.m.
Mi-am făcut părul cu nenorocitul ăsta gras. După ce că îmi ia o grămadă de timp să-mi fac onduleuri cu el și îmi agață părul în prostie, buclele nici nu țin. Nici nu știu de ce mai încerc...

~ 12 p.m.
După ce a fost gata și machiajul am constatat că părul s-a lăsat de tot! :((

~ 1 p.m.
Ghinion. Am uitat să fac poza la ora asta. E prima dată când mi se întâmplă. Mi-am pierdut exercițiul și ar trebui să fiu pedepsită! :)) Pe la ora respectivă m-am întâlnit cu prietena mea și am început să luăm magazinele la rând, as you do...

~ 2 p.m.
În Primark!! #amgasitcelmaiprostunghisiacoloamfacutpoza

~ 3 p.m
Obosite și însetate fiind, am intrat în prima cafenea ce ne-a ieșit în cale și ne-am tras în selfie.

~ 4 p.m.
Înainte să ajung acasă m-am dus pe la Lidl să-mi iau creveți mari, dar nu aveau decât de ăștia cu tot cu codiță. La foamea pe care o aveam, nu m-am plâns...

~ 5 p.m.
Am mai văzut un episod din Scandal.

~ 6 p.m
Duș time. În această minunată cutie înflorată îmi țin toate produsele pe care le folosesc în duș. Nu vă arăt prea mult din ce e înauntru pentru că am în plan un articol cu această temă.

~ 7 p.m
Am reorganizat șifonierele și am pus pe umerașe doar bluzele & co  pe care le purtăm în perioada asta și care se boțesc ușor. Asta a fost și un fel de motivație pentru a călca azi. E 17:26 în momentul acesta la mine. Credeți că am călcat vreo bluză până la această oră? :( Sunt dezamăgită de mine!

~ 8 p.m
Am plecat la cumpărături.
~ 9 p.m
Scutecele le-am pentru altcineva, evident. Să nu care cumva să vă faceți false speranțe.. :))

~ 10 p.m
Am gătit ceva pentru ca soțul să-și ia la pachet ziua următoare.

Și apoi direct la somn.
Voi cum v-ați petrecut ziua de ieri?

8 comments:

  1. i love this kind of topic!:D hihi faci cumparaturi la penny market? avem si noi cica aici, nu stiu cat de ieftin ar trebui sa fie si aici dar acolo au niste preturi, omg, parca le dau pe moka:))
    love the nails.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, nu e Penny Market...e ASDA, dar aveau multe promotii, de asta poate seamănă.. :)
      Thank you! :*

      Delete
  2. Nu.ti mai chinui frumusetea aia de par cu ondulatorul! Mai bine pune.l pe bigudiuri. E mai sanatos si tin si onduleurile mai mult.
    Roxanne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu prea îmi stau biguidiurile în păr :)) Dar o să încerc, de mult vreau să-mi iau hot rollers, dar sunt scumpe tare alea pe care le vreau eu.. :P

      Delete
  3. Tu ma faci sa incep sa ma uit (din nou) la Scandal. Nici nu imi mai aduc aminte pe unde am ramas .;))
    Imi place de tine, esti foarte activa. Felicitari. :D
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, uită-te! Eu mai ampuțin și ajung la zi.
      Ms, pup!!

      Delete
  4. Ok....refuz sa iti spun la ce m-am gandit cand am vazut ondulatorul ala grasan...am nevoie de terapie, serios!:)) Mi-a plouat in gura la dulapul tau. As da iama in el la orice ora din zi sau din noapte. Si ahhh, mirifica e cutia aia inflorata!:X

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...