Saturday 17 May 2014

Cum îmi vopsesc sprâncenele

După cum am mai spus în repetate rânduri, nu am fost înzestrată cu sprâncene dese, negre și cu firul gros. Așa că trebuie să depun ceva efort pentru a le face să arate decent. Uneori le vopsesc, și vreau să împărtășesc această rutină și cu voi. Spun "uneori" pentru că și lenea e mare, if you know what I mean..
De două ori mi le-am vopsit la salon și mi-a plăcut la nebunie cum arătau după, dar ideea de a face programare o dată la două săptămâni pentru ca cineva să facă ceva ce aș putea face și eu acasă (și aproape gratis), nu îmi surâdea. Așa că m-am dus frumușel la un magazin care vinde produse de vopsit părul pentru că eram sigură că acolo voi găsi ce-mi trebuie. Am cerut, și femeia mi-a dat un tub de vopsea pentru sprâncene de culoare maro și un tub de peroxid de 3%, ambele de la Kallos. Cred că pe amândouă  am dat vreo 17 lei, în condițiile în care un vopsit de sprâncene la salon costă 15 lei. Și credeți-mă, le am pe acestea de vara trecută.
Pe lângă cele două "ingrediente" de bază, vă mai trebuie un recipient micuț, chiar și o farfuriuță, sau cel mai simpu, un dop de la o sticlă goală, o pensulă sau un bețigaș pentru amestecat, o pensulă de ochi unghiulară și câteva dischete demachiante.


Cum procedez:
În recipient aplic din tubul de vopsea cam 2 cm de produs și încerc să torn cam aceeși cantitate de peroxid lângă. Le pun astfel pentru a fi sigură că sunt cât mai apropiate cantitățile.

Amestec bine până ce ajung la o compoziție omogenă.


Cu ajutorul pensulei unghiulare, aplic produsul după ce sprâncenele au fost pregătite. (După cum se poate vedea, vopseaua se innegrește imediat, e normal)

Înainte de a-mi vopsi sprâncenele le pensez (de obicei cu câteva ore înainte pentru a fi sigură că nu mă irit) și mă asigur că atât ele, cât și zona din jurul lor e perfect curată și degresată. (cu toner).
Mai jos veți vedea sprâncenele mele în toată splendoarea lor. Bineînțeles că eu le-am pensat ca la carte, sau cel puțin așa am crezut, iar camera a reușit să scoată, nu știu de unde, și niște firicele despre a căror existență habar nu aveam. Dar să ignorăm acest aspect, zic!

În prima poză este sprânceana goală, fără pic de rușine. În a doua poză se poate observa cum aplic vopseaua, în forma dorită, încercând să acopăr și zonele goale. Cel mai important la sprâncenele atât de rare este să se atingă pielea, pentru că și ea se vopsește și apoi sprâncenele par mai dese. 
Las vopseaua să acționeze aproximativ un sfert de oră. După ce a expirat timpul, o șterg cu o dischetă demachiantă uscată, apoi cu una îmbibată în apă. Rezultatul se vede în a treia poză. Observați diferența dintre prima și a treia poză. *:o*




Din păcate vopsitul sprâncenelor nu înlocuiește conturatul lor, dar cu siguranță face ca procedeul să fie mult mai rapid și ușor. Plus că văd și eu dimineața în oglindă înainte să mă machiez că am sprâncene frumoase. Priceless.Vopseaua de pe sprâncene se duce destul de repede, cam într-o săptămână, mai ales că în ceea ce mă privește, e vopsită mai mult pielea. 

Voi vă vopsiți sprâncenele? De ce nu/da?

11 comments:

  1. Totusi e bine ca ai ce vopsi. Eu am 3 floci pe 7 carari :)))) Nici nu am ce vopsi, asa ca le conturez zilnic cu creion si/sau fard de pleoape.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))))) Ai fost mortală! Deci trebuie să mă consider norocoasă, huh? Pff..:))

      Delete
    2. Mi-a dat eroare domnul Blogger la comentariu...ziceam ca trebuie sa te simti norocoasa, eu sunt cam pe dos, unde ar trebui sa imi creasca par, gen pe cap, gene/sprancene nu imi creste, dar pe maini si pe picioare, padure! :)))

      Delete
    3. Mda...cred că da... :D
      App, nu mă mai lasă să comentez pe blogul tău. :(

      Delete
  2. F.tare..ar trebui sa ma (re)apuc si eu

    ReplyDelete
  3. O singura data mi le-am vopsit la cosmetica, tot cu Kallos. La o doamna in care am incredere. Ma saturasem sa le tot fardez sau sa le creionez mereu (le am blonde. Dese, lungi dar blonde) si m-am hotarat sa le vopsesc. In prima faza m-am speriat de cat de bine erau conturate si de cat de inchise pareau (tot maro le-am facut, ca deh, blonda cu sprancene negre nu mere'). Dar m-am obisnuit repede si mi-a placut la nebunie rezultatul. Chiar ma gandesc sa merg iar. :D La mine dureaza mai mult vopseaua pe ele, cam o luna.
    Pupic!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moamăăă, o lună?? Ce tare, aș vrrea și eu așa...

      Delete
  4. Eu, eu, eu! Si procedez exact la fel! ;))
    Fara vopsea viata mea ar fi mai grea. :)) Exagerez putin, dar am niste sprancene invizibile si am mare noroc cu aceasta "tinctura" miraculoasa. ;))
    Pupici

    ReplyDelete
  5. Nu mi le-am vopsit niciodată. Ci doar am folosit ulei de ricin pentru a le îndesi: http://www.ghidufrumusetii.ro/2016/04/07/ulei-de-ricin-pentru-gene-si-sprancene/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...