Sunday 4 May 2014

Favoritele lunii aprilie

După ce v-ați săturat deja de favoritele lunii aprilie pentru că toată lumea și-a publicat articolul la timp, hop-țop apar și eu cu al meu. Am pozele făcute de la sfârșitul lunii trecute, dar s-au întâmplat multe în ultimele zile și nu am avut timp să scriu. Dar dacă tot nu am vorbit despre favoritele lunii martie pentru că eram într-o pauza de blogging atunci, voi include și favoritele lunii respective în acest articol. Le-am restrâns cât am putut de mult pentru a vă prezenta doar ce am folosit în neștire și cu mare plăcere.


Gel de duș Original Source Pink Grapefruit. Nu-mi vine să cred că includ un gel de duș într-un articol care nu e despre produse terminate. Mă uimesc pe mine însâmi. Phahaha! Iubesc gelurile de duș Original Source iar acesta are de departe aroma mea preferată. O fi el Pink Grapefruit, dar mie îmi miroase a jeleu de portocale!!! De ăla bun, dulce acrișor. Yummy!!
Creionul de ochi Scandaleyes de la Rimmel a fos inclus și în articolul despre machiajul meu de primăvară, deci îl puteți vedea în acțiune aici. Are o culoare frumoasă și intensă, se aplică frumos și chiar dacă îl folosesc sub linia genelor inferioare nu se scurge niciodată. Sunt foare mulțumită de el și cred că o să-mi ajungă toată viața pentru că e foarte pigmentat și nu trebuie folosit mult produs.
Revlon Matte Balms nuanța Elusive Insaisissable. Iubesc rujul ăsta!! E mat dar cremos pe buze, deci nu le usucă deloc. Se potrivește la absolut orice machiaj al ochilor, se aplică frumos și uniform. V-am zis, îl iubesc, și cred că în 98% din zilele în care am purtat machiaj l-am avu pe buze. Și pe el îl puteți vedea pe buzele mele aici.
Maybelline Color Tattoo nuanța Pink Gold. Sinceră să fiu nu știu cum de am avut curajul să îmi cumpăr această nuanță. E deschisă, iar mie nu îmi stă bine cu farduri deschise, și e roz, nuanță care iar nu mă avantajează deloc (pe pleoape). But for some reason îmi place la nebunie cum îmi stă cu Pink Gold. Chiar mi-a fost drag să por acest fard cremă de câte ori am avut ocazia în ultimul timp. Iubirea mea pentru aceste farduri e veche și dacă nu o înțelegeți puteți citi acest articol mai vechi în care vă lămuresc. :D


Șervețele demachiante Nivea. Believe it or not, a fost prima dată când am folosit șervețele Nivea și am rămas foarte impresionată. Sunt îmibibate cu produs exact cât trebuie, nu irită, nu mă usutră ochii de la ele, curăță machiajul imediat. Le recomand!
Sleek Contour Kit nuanța Light. Bun tare. Bronzer-ul e foarte pigmentat și mi-e foarte ușor să obțin rezultatul dorit fără să insist. E și nuanța perfectă pentru mine. Highlighter-ul e foarte subtil, perfect pentru zi când se dorește doar puțănă strălucire. 
Bronzer e.l.f., nuanța Sunkissed. De fapt nici nu mai știu dacă e comercializat ca fiind bronzer, doar că eu așa îl folosesc. Ani la rând l-am folosit pe post de blush și îmi plăcea la nebunie. Apoi am uitat de el și l-am redescoperit luna trecută. Mi-e tare drag.
L`oreal Triple Active Anti-Shine Mattifying Hydrating Moisturiser. Mă pregăteam să scriu de ce o includ în favoritele lunii, dar cred că o să-i dedic un articol întreg. Pe scurt, face ceea ce promite, așa că surorile mele cu ten gras, fiți pe fază că vine review-ul curând.
Max Factor Creme Puff Pressed Powder. Cu siguranță revelația lunii trecute a fost această pudră. Deja îmi pierdusem orice speranță că voi găsi o pudră care să îmi placă și să facă ceea ce promite, dar trăiască fetele din blogosferă care au recomandat-o. Aceasta cu siguranță va beneficia de un review complet în cel mai scurt timp.


Aceste două cărți au fost terminate din luna martie dar am ținut neapărat să vă vorbesc despre ele. 
Memoirs of a Geisha, Arthur Golden. Nu știu de ce am refuzat să o citesc până acum, e o carte atât de bună și e atât de bine scrisă! Genul de carte la care te gândești când nu ai timp de citit, pentru care lași orice lucru ai avea de făcut pentru a vedea ce se întâmplă mai departe. Nu are cum să nu te prindă. Cu siguranță toate ați citit-o deja, iar dacă nu ați făcut-o, lucky you! Aveți șansa să vă bucurați de o carte tare bună.
Legături miraculoase, Judy Duarte, este o carte pe care mi-a recomandat-o mama, ea fiind genul de persoană care citește absolut tot ce-i pică în mână. Așa de mult a insistat pentru această carte, că am fost nevoită să o aduc cu mine aici în Anglia. Avea dreptate, e o poveste tare drăguță care te lasă la final cu un zâmbet pe buze. Nu e nimic ieșit din comun dar ți-e drag să o citești și e genul de lectură ușoară care merge foarte repede.


Ați încercat vreun produs menționat în acest articol?

17 comments:

  1. aroma de grapefruit o ador! chiar ma bucuram ca am gasit ceva nou!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate o fi de grapefruit, dar eu simt portocale acolo. :P

      Delete
  2. Eu sunt una dintre surorile tale:)), deci astept review-ul ala! :D:))
    M-ai facut curioasa cu cartile astea. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vine, vine!
      Chiar trebuie să citești măcar Memoriile, cealaltă nu știu cât de ușor e de procurat, mama a primit-o cu revista Avantaje.

      Delete
  3. vreau si eu review la pudra Maxx factor :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fac, fac...mă bucur că v-am trezi intereseul. ;))

      Delete
  4. Color Tattoo nuanta asta am luat-o si eu de cateva sapt, prea laudata era, trebuia sa o incerc si imi place mult:X
    Bronzeru de la Sleek il vroiam si eu ceva vreme dar mi-am luat de la Miss Sporty asa ca astept sa il termin asta (like never:))
    Pacat ca nu se comercializeaza si la noile celebrele rujuri mate de la Revlon, hai ca poate apar si astea din moment ce au aparut si anu trecut Kissable Lips Stain.
    Am si eu pudra de la Max Factor doar ca nu are capacul auriu si este translucenta. poate de aia
    I love this kind of articles, especially yours:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigur o să ajungă și în Ro Matte Balms mai devreme sau mai târziu. :)
      Pudra mea e tot translucidă...cine știe, poate ai altă variantă tu. :*

      Delete
    2. Și ms frumos, mereu ești tare drăguță cu mine. <3

      Delete
  5. Crezi sau nu, am de vreo doua luni o pudra Max factor, neinceputa, nici macar nu i-am ridicat capacul sa nu ii zboare termenul... :))
    Am 3 pudre de terminat si pe urma o incep. Presimt ca o sa o iubesc grav!

    ReplyDelete
  6. Sa le folosesti cu placere in continuare.
    Si pe mine m-a impresionat Memoriile unei gheise. <3
    Pupici

    ReplyDelete
  7. Memoriile unei gheise mi-a placut si mie la nebunie. Vazusem filmul inainte sa citesc cartea si ma gandeam ca o sa imi proiectez mereu imaginile din film in minte, dar nu a fost asa! Mi-am facut un film mai bun in timp ce citeam!:)
    Sunkissed de la Elf am avut-o si eu si am iubit-o pana la ultimul firicel. Chiar ma gandeam ca as mai cumpara-o daca se mai gaseste (n-am mai facut o comanda la Elf de vreo doi ani de zile si nici pe site n-am mai intrat).Pink Gold e PERFEEEEECT. Stiu ca am mai zis, dar simt nevoia sa repet! Si arata super si folosit un piiic pe pometi ca sa ilumineze zona. Imi place foarte mult culoarea rujului Revlon si clar e ceva ce as folosi si eu o gramada. Cu pudrele Max Factor eu n-am avut o experienta prea buna. Am avut una acum cativa ani (era in alt fel de ambalaj), duhnea a parfum din ala de babute si arata foarte nenatural pe fata mea. Posibil insa sa fi fost alta, asa ca astept review ca sunt curioasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E posibil să fie exact aceeași pudră. :))
      Bună ideea cu Pink Gold pe post de iluminator. Nu-mi trecuse prin cap...

      Delete
  8. Memoriile unei gheise, o carte superba, am citit-o acum 6-7 ani, cred ca eram in clasa a 10a sau a11a, dar imi amintesc totul cu detalii. Chiar mi-a placut! Iti recomand Casa Spiritelor de Isabel Allende, nu este asemanatoare, dar este o carte buna si cred ca iti va placea, mi-a venit acum in minte, nu stiu de ce...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc de recomandare, sper să reușesc să pun mâna pe ea. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...