Monday 5 May 2014

One day, One hour #10

Au trecut aproape 2 săptămâni de la ultimul articol din aceasă rubrică. L-am tot amânat pentru că am vrut să vă vorbesc despre alte lucruri și pentru că știam că în această duminică urma să vând câteva lucrușoare care nu îmi mai trebuie la car boot sale. Dacă nu știți despre ce e vorba, o să încerc să vă explic. În fiecare duminică (exeptând zilele de iarnă) se organizează un fel de talcioc în care oamenii vin să vândă la prețuri mici lucrurile de care nu mai au nevoie. Diferența dintre talciocul de la noi și car boot sale-ul englezilor este că aici se vine cu lucruri bune, nu până și cu robineții ruginiți de la chiuveta veche de 100 de ani sau cu oala de WC, cum se întâmplă la noi. Această activitate începe pe la 6 dimineața și se încheie pe la 12 a.m. Ha!

9 a.m.
Mi-am pregătit cu o zi în urmă toate lucrușoarele, m-am gândit la prețuri și chiar m-am trezit la 7:30, urmând ca la 9 să fim acolo. Oricum era târziu, dar am avut o săptămână foarte grea și agitată și știam că mai devreme de atât nu ne putem trezi nici eu, nici soțul.
La 9 eu abia eram gata cu machiajul și părul... Ne-am dat seama că vom ajunge acolo pe la 10, așa că nu mai avea rost să sperăm că apucăm să vindem ceva.

10 a.m.
Așa că am mers doar să cumpărăm deși și asta ne-a fost greu din cauza oboselii acumulate. Dar bine am făcut. A fost o dimineață tare plăcută, așa că au venit mulți vânzători și am avut ce vedea/cumpăra.

11 a.m.
Nenea ăsta avea o grămaaaaadă de mașinuțe frumoase și de calitate și bineînțeles că nu ne-am putut abșine să nu luăm și noi una să ne uităm câteva zile la ea și apoi să ne încurce prin cameră.

12 p.m.
Am găsit o grămadă de lucruri utile și frumoase și voiam să vi le arăt în postarea de azi, dar am zis că mai bine fac un articol separat pentru a le acorda atenția cuvenită. Sper că o să vă placă, chiar dacă nu include obiecte vestimentare sau cosmetice.

1 p.m.
Ajunși deja acasă soțiorul s-a și băgat la făcut grătarul, iar eu l-am pozat din casă pentru că nu voiam să mă afum. Mă interesau doar roadele muncii sale. Hahaha!

2 p.m.
Ca o fetiță cuminte ce sunt, m-am retras în camera mea și m-am uitat la câteva filmulețe noi ale youtuberițelor mele preferate. Ea e favorita mea, în caz că interesează pe cineva. :P

3 p.m.
Gata și grătarul. Nu știu de ce Marian (soțul) a considerat că aș mânca așa de mult, mai ales că nu era carne de pui. E  prima dată când nu a „grătărit” pui.
P.S. Da, am prosop roz, shoot me!

4 p.m.
Am scris articolul pe care l-ați citit deja ieri pe blog. 
Cum? Nu l-ați citit?? You cheeky girls, ntz, ntz..

5 p.m.
De la car boot am luat și niște ciocolată Thornton`s. Eu am vrut s-o păstrez să o pozez frumos pentru articolul cu lucrurile luate de acolo, dar Marian nu și nu, că el vrea cioco!! așa că le-am pozat cât se poate de țărănește să am totuși o dovadă că au existat...

6 p.m.
Am luat la rând episoadele noi ale serialelor pe car ele urmărim și pe care nu apucaserăm să le vedem printre care Modern Family...

7 p.m.
... și The Big Bang Theory.

8 p.m.
Am ieșit să strig după Cola pentru că el nu a avut decența să intre în casă înainte să se întunece. Încă era lumină afară dar știți și voi ce poze fac camerele telefoanelor „pă însărat”...

9 p.m.
De curând am învățat să joc poker și acum vreau să iau banii la toată lumea, așa că l-am provocat pe soț la o partidă. Deci poker și Scandal.

10 p.m.
Și am câștigaaat!! Cu popă și 3. Muahahaha!! Cine și-a luat săndăluțe azi?? Woot, woot!!

11 p.m.
Am mai stat puțin pe pinterest înainte de culcare. Apropo, mă puteți urmări și acolo dacă vreți. Purrrs`n`boots. :D

Din păcate cam multe poze sunt cu monitorul, dar chiar am fost foarte obosită și nu am vrut decât să lenevesc. Oricum sper să vă placă chiar și așa articolul de astăzi.
Deci... vreți să vedeți un car boot sale haul?

12 comments:

  1. Tot aud de serialul acesta Scandal ca ar fi bun, cred ca trebuie sa il vad si eu :D Si daa, vreau sa vad un car boot sale haul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu are cum să nu-ți placă Scandal. Ți-l recomand.
      Vine și haul-ul curând. :)

      Delete
  2. Haha, ce tare! Și eu săptămâna trecută am început să joc poker... doar că online. :)) Singura diferență e că eu știam să joc de mult, dar nu mai jucasem de un car de vreme și niciodată online. :D
    Și eu urmăresc The Big Bang Theory, e foarte tare serialul!
    Am mâncat și eu carne la grătar duminică, dar n-am mai apucat să și pozez pentru week in photos. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie nu-mi place să joc poker online. E cu totul altceva, am văzut la soțul meu. :))
      O să trec să văd și postarea ta, mi-a mers tare greu internetul zilele astea...

      Delete
  3. imi plac foarte mult postarile astea pe care le faci cu one day,one hour...nu am mai vazut ceva de genul asta pana acum,dar sunt foarte placute:) sau poate doar ale tale sunt asa placute:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am preluat ideea de la o fată din afară, din câte știu eu sunt singura care face astel de articole. Dar mă bucur că îți plac atât de mult, mulțumesc frumos. :X

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Imi plac foarte mult postarile tale one day one hour,nu am mai vazut pana acum asemenea postari pe alte bloguri..sunt foarte placute:) sau poate doar ale tale sunt asa placute:D

    ReplyDelete
  6. Haaa, ce coincidenta..si eu sambata am vandut lucrusoare de ale Katiei ramase mici la un "bazar" pentru copii. Din pacate asta se face doar de doua ori pe an, iar in "targul de vechituri" nu indraznesc sa ma duc sa vand. Ma mai aventurez sa caut comori, dar foarte rar. Eu abia astept sa vad un haul de genul. Desi presimt ca o sa fiu extreeem de invidioasa! :))) Si Doamne cum arata bomboanele alea:X I-ai luat banii sotului zici? Sa faci bine sa ne arati ce sandale ti-ai luat cu ei!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vă arăt săndăluțele, dar să se mai strângă câteva lucrușoare înainte. ;))
      Știu cum sunt alea din Ro, nu se compară, din păcate..:( Ai reușit să vinzi ceva?

      Delete
  7. si eu mi-am dorit sa invat sa joc poker dar din pacate nu m-a prins sau nu s-a prins de mine. ;))
    Yummy, yummy gratarel..<3
    Sa ai parte de zile cat mai frumoase!
    Pupici

    ReplyDelete
  8. Așa m-am împotrivit și eu câțiva ani până să vreau să învăț. M-am gândit că poate îmi va fi folositor cândva să știu. :)) Pupici!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...