Tuesday 6 May 2014

Review - Pudră translucidă Max Factor Creme Puff

În ultimul timp în blogosferă  produsele Max Factor au  fost foarte lăudate, iar până acum o lună eu nu dețineam decât un ruj de la acest brand. Sunt destul de sceptică de fel, mai ales când vine vorba despre produse care se aplică pe față, și nu pentru că aș avea tenul sensibil, care să se irite ușor, ci pentru că îl am gras și foarte puține produse (atât de machiaj, cât și de îngrijire a pielii) fac ce promit. Și de cele mai multe ori ce funcționează pentru altele - chiar dacă sunt ”fericitele„ posesoare ale unui ten ca al meu -, nu funcționează și pentru mine. Această pudră despre care vreau să vă vorbesc astăzi, Max Factor Creme Puff Pressed Powder, apărea tot mai des pe blogurile pe care le citesc având review-uri foarte bune, așa că nu am mai rezistat și am cumpărat-o și eu.


A trecut mai  bine de o lună de când se află în posesia mea pentru că am vrut să fiu sigură că ”nu mi se pare„ că face ceea ce face. Ca să nu o mai lungesc: e cea mai bună pudră matifiantă pe care am încercat-o până acum!! Nu aș fi crezut că pot ajunge să iubesc o pudră,  toate au fost apă de ploaie pe tenul meu până acum, dar asta chiar își merită toate laudele, plus cele pe care i le voi mai aduce și eu. 
De ce o iubesc? Indiferent de fondul de ten pe care îl folosesc, cu ajutorul ei zona T  rămâne mată ore întregi. Nu sunt fan ten mat, mi se pare că tenul mat îmbâtrânește trăsăturile, dar îl prefer în locul aspectului uleios al pielii. După, să zicem,  3-4 ore, față începe să-mi strălucească, dar nu e strălucirea aceea inestetică, tipică  tenului gras, ci una naturală, sănătoasă. 
 Cel mai important lucru pentru mine este faptul că prelungește rezistență machiajului. Chiar nu exagerez când spun că fără această pudră, mai ales când e cald sau fac efort, machiajul din zona T pur și simplu se dizolvă. E un coșmar să ai tenul gras și nu-mi vine să cred că Max Factor Creme Puff îl ajută atât de mult.


Dacă ar fi să vorbesc despre părțile negative, m-aș referi la mirosul puternic de parfum pe care știu că multe persoane nu-l agreează. Eu am mai spus și cu alte ocazii că nu mă deranjează  parfumul din produsele cosmetice, atâta timp cât este unul finuț. 
Ceea ce într-adevăr mă deranjează puțin este că deși este o pudră translucidă, modifică culoarea tenului. Nu e neapărat un lucru rău, dar nu mă mai pot pudra "cu ochii închiși". Dacă până acum puteam aplica pudra doar pe zona T, cu aceasta trebuie să am grijă s-o aplic peste tot, inclusiv în zona de sub ochi, altfel diferența de nuanțe ar fi foarte vizibilă. Dar nu mă plâng, doar vă avertizez! 
E un lucru care ar putea deranja anumite persoane, la fel ca și în cazul parfumului adăugat. Eu sunt dispusă să trec peste faptul că acum sunt nevoită să îmi pudrez toată fața și să mă bucur că nu mi se mai îngrașă tenul la o oră după ce am aplicat fondul de ten și că nu mi se mai dizolvă machiajul din zona T. 

Ați încercat această pudră? Ce produse de la Max Factor ați încercat și vă plac?



22 comments:

  1. si eu oscilam intre creme puff si maybelline affinitone, pana la urma am luat-o pe cea de la maybelline, cu care ma inteleg foarte bine, insa nu e chiar atat de luxurianta ca si guerlain sau ysl , ultimele mele pudre high end... dar isi face bine treaba. eu de cele mai multe ori fac asa: hidratare, primer, pudra si imi ajunge, mai rar fond de ten, dar uite ca si pudrele drug store merita atentia noastra! :D
    sa o folosesti cu placere!

    ReplyDelete
    Replies
    1. La cât de prost mă înțeleg eu cu pudrele în general, nu-mi vine să risc să iau una high end. Mi-ar plăcea să nu fiu nevoită să port fond de ten, dar am prea multe zone cu roșeață și arată urât machiajul fără la mine...:)
      Mulțumesc! :*

      Delete
  2. La inceput cand am folosit pudra, pe mine ma deranja parfumul, dar in timp m-am obisnuit cu el si a ajuns sa-mi placa, iar acum sunt la a doua cutiuta :) Si eu am un ten gras si am nevoie de matifiere ;D Imi place ca schimba putin culoarea tenului, atunci cand fata arata mai palida decat obicei :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi cred că și tu m-ai influențat să o cumpăr, nu? :P
      Mie mi-a plăcut parfumul din prima :))

      Delete
  3. Ma bucur ca iti place si tie! :*

    ReplyDelete
  4. eu am trecut-o in lista de dorinte, nu am cumparat-o pana acum!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dacă ai tenul gras sigur o să-ți placă. :)

      Delete
  5. Eu am tenul uscat si nu am nevoie de pudra,dar imi place reviewul tau!Pup
    www.bysunshine.com

    ReplyDelete
  6. Hmmm, cred totusi ca ea era...cea folosita acum niste ani si detestata. In general nici pe mine nu ma deranjeaza parfumul din produse dar asta simteam ca ma sufoca. Daca imi mai iese in cale o sa ii mai dau o sansa totusi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Eram sigură că asa e. Nu ne potrivim la pudre. :))

      Delete
  7. Nu am incercat-o dar acum ma tenteaza. Oh Project Pan .... ;))
    Pupici

    ReplyDelete
  8. Compromitator produs...si eu am tenul gras si din ce am citit la tine cred ca mi s-ar potrivi. Ms de review :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigur ți s-ar potrivi. Merită o șansă. :)

      Delete
  9. Foarte greu imi gasesc o pudra care sa nu se modifice pe ten, ori sa fie suficient de deschisa pentru mine...
    Folosesc de mult timp pudra Revlon Colorstay, nuanta Light, am consumat 4 cutiute pana acum daca am socotit corect.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, înseamnă că îți place cu adevărat. Eu nu am recumpărat niciodată o pudră. Dar cred că Max Factor Creme Puff va fi prima. :)

      Delete
  10. E și preferata mea, nu știu cum am trăit fără ea până să o descopăr! Pe mine nu mă deranjează deloc mirosul și treaba cu culoare n-am observat-o pentru că eu n-o am pe asta translucidă. Mai îmi place și faptul că nu încarcă deloc tenul, nici atunci când o reaplic pe parcursul zilei de mai multe ori. Ce să mai... o iubesc! :))
    Trebuie să încerci și fondul de ten Whipped Creme, e foarte mișto, nici acela n-a primit atâtea laude degeaba.
    Pupici :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, o să-l încerc, pb e că am prea multe acum. :)) Oricum e pe listă.
      Și eu mi-am luat-o pe asta translucidă tocmai pentru a nu modifica culoarea, dar e ok. Folosesc mai puțin bronzer. :))

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...