Tuesday 24 December 2013

NOTD: Unghiute de Craciun

Acum ca am terminat cu treaba si cozonacii, (adica mama, eu anul asta doar am privit) putem sa ne gandim si la unghiute. Mi-am facut si eu astazi o manichiura rapida, dupa ce testasem acum cateva zile cateva modele. Mie nu-mi place sa am toate unghiile cu model, intodeauna am preferat sa fie incarcata doar cate una de la fiecare mana. Dar asta e doar o preferinta personala, nu mi-o luati in nume de rau. :) Acum am exagerat si am pus si sclipici pe celelalte. Imi place sa traiesc periculos! De obicei era ori modelul, ori sclipiciul. 
Mi-a placut mult contrastul rosu-negru si desi nu este everyone`s cup of tea, I really like it! 

Va arat si placuta pe care am facut testul, asa ar fi aratat pe unghiile lungi, dar eu am reusit performanta de a-mi rupe doua zilele trecute si am fost nevoita sa le scurtez si pe celelalte.
Modelul se realizeaza foarte usor, nu am avut timp sa pozez pentru un tutorial, dar daca veti cauta pe youtube "holly nail art" sigur veti gasi filmulete care sa va ajute.


Pe celelalte unghii am folosit o baza rosie si deasupra oja in nuanta 116 din gama Jolly Jewels de la Golden Rose. Absolut incredibila gama aceasta, deja mi-am cumparat 3 nuante. Le recomand, mai ales daca nu aveti timp sa va faceti un model pe unghii, sa folositi oja cu sclipici pe toate unghiile si vor arata demential. Cred ca asa voi face si eu de Revelion. :)


Va doresc din suflet un Craciun fericit alaturi de cei dragi. Sper din suflet sa nu va lipseasca nimeni si nimic. :)
Craciun fericit!!

Voi v-ati "decorat" si unghiile Craciunul acesta? 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...