Saturday 28 December 2013

Machiaj de seara. (Perfect pentru incepatoare)

M-am gandit sa propun  cateva variante de machiaj de seara, mai ales ca se apropie Revelionul si ar putea reprezenta o sursa de inspiratie. Pentru primul am ales sa realizez ceva extrem de simplu, dar de efect. M-am oprit la o nuanta de  mov pentru ca aceasta poate scoate in evidenta orice culoare a ochilor.  

Pentru machiajul ochilor am folosit primer-ul de la Elf (cel mai bun!), apoi un fard crema (Maybelline Color Tattoo, Pomegranate). Primer-ul este ceva indispensabil pentru mine, nu numai ca fardurile adera mult mai bine, dar si rezista ooooore intregi fara a se aduna in pliul pleoapei. Fardul crema l-am folosit pentru a intensifica fardul pulbere pe care l-am aplicat ulterior. Cu o astfel de baza, se prelungeste si mai mult rezistenta machiajului ochilor. Dupa cum spuneam, deasupra am tapotat o nuanta de mov-pruna mat pe care am ridicat-o cu pensula pana in pliul pleoapei. Culoarea intermediara pe care am folosit-o si cu care am blenduit si movul este Tease din paleta NAKED 2. In coltul interior al ochilor, pentru a deschide privirea, am folosit o nuanta deschisa de auriu.  Am folosit  un gel liner negru de la L`oreal pe care l-am aplicat la baza genelor superioare. Pentru a fi un look mai putin dramatic, nu am vrut sa las o linie clara a liner-ului, asa ca l-am blenduit si apoi am trasat din nou codita, pentru ca pe aceasta o voiam bine definita. Am aplicat gene false doar in coltul exterior al ochiului. Urasc sa-mi pun gene false, dar look-ul acesta o cerea. Imi place cum arata un machiaj cu gene false dar parca niciodata nu reusesc sa mi le pun cum trebuie. Cu toate acestea, daca nu-i spuneam sotului ca le port, nu si-ar fi dat seama, deci de data asta m-am descurcat binisor. Pentru restul machiajului nu am facut nimic deosebit, o sa mentionez produsele folosite mai jos.

Vreau sa precizez faptul ca pozele sunt facute cu telefonul si ca lumina a fost tare jucausa astazi, draga de ea.  In afara de a fi cropuite, pozele nu sunt modificate in niciun fel, din simplul motiv ca habar n-am cum sa o fac. Altfel nu mi-ati mai pupa voi porii! What you see is what you get. :D In primele doua  poze se vad culorile reale. Pe celelalte le pun pentru mai multe unghiuri ale machiajului... 

Am realizat acest machiaj pe la pranz si pe la miezul noptii inca era intact. Vorbesc de cel al ochilor. Pentru fata inca nu am gasit produsele ideale, asa ca pe parcursul zilei am fost nevoita sa mai pudrez zona T si sa reaplic rujul. Il recomand cu caldura, mai ales pentru o noapte lunga de Revelion. Combinatia aceasta de primer, fard crema si fard pulbere nu are cum sa dea gres. 








Lista produse folosite:

Ochi
- primer Elf
- fard crema  Maybelline Color Tattoo, Pomegranate
- nuanta cea mai inchisa de mov din trio-ul de la MAC, Outspoken
- auriul din paleta de la Sleek, The Original
- ilimunatorul de la MUA pentru a evidentia arcada.
- L`oreal Gel Intenza Eyeliner
- mascara Volume Million Lashes
- gene false Eylure corner lashes

Fata
- primer Benefit The Porefessional
- fond de ten Revlon Colorstay pentru ten gras, nuanta 180
- pudra de la Soap&Glory, One Heck of a Blot
- bronzer MUA 
- blush MAC, Dollymix
- iluminator MUA

Buze
- ruj Alix Avien, gama Shineplus, nuanta 2
- gloss Shine Deluxe de la Astor, in centru, nuanta Pastel Peach


Voi l-ati incerca?

6 comments:

  1. Cand am auzit de mov, m-am gandit instant cum o sa te "prinda" combinat cu nuanta parului. Vazand fotografiile, observ ca e bine, foarte bine! Imi place, machiajul e intens dar totusi cuminte, potolit. Perfect pentru petreceri. :D
    Ti-am lasat aici o invitatie pentru un concurs, daca te tenteaza. http://bibelou.wordpress.com/2013/12/29/despre-lenjerie-si-un-concurs-dragut/
    Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca-ti place. Nu am experimentat toate nuantele pe care le foloseam pana sa ma fac roscata pe pleoape...Dar sper sa nu se fi schimbat prea multe si sa le pot purta in continuare. :)
      Multumesc pt invitatie, acum fug sa vad despre ce e vorba. :*

      Delete
  2. Pretty, pretty! Asa ma fac de revelion! :P Ar mai trebui sa gasesc fardul de la Maybelline pe care il caut (inca) de atunci, adica de la primul tau post :)) E drept si ca n-am cautat cu simt de raspundere...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce draguuut!! Trebuie sa fie la orice stand cu produse Maybelline. Daca asa te faci, vreau pozeee!! Una macar. Nu conteaza unde mi-o arati, dar ochiul meu trebuie sa o vada. :D

      Delete
  3. Seara buna Diana.Foarte frumos machiajul,dar mai ales nuanta fardului....si contrar tuturor care spun ca movul sau violetul nu merg cu rosu....iaca merrrrrrrrrge si inca cum :)....dar eu de fapt voiam sa iti pun o intrebare intrebatoare :D....cu ce vopsea scoti tu rosul asta bestial la par? ca ma faci sa fiu usor invidioasa daca mi se permite....eu fiind in cautarea rosului perfect la par.....Multumesc mult daca iti rupi din timpul tau cateva secunde sa citesti ...:* Antoaneta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, ma bucur ca-ti place machiajul :)
      Culoarea parului meu are o poveste mai lunga. Am trecut de la negru la aceasta culoare si a fost destul de greu. Inca nu am scos tot negrul din el,dar ma lupt cu asta. Din acest motiv eu folosesc ceva destul de puternic, care decoloreaza usor parul dar in acelasi timp il face si rosu. Am folosit de cateva ori L`oreal Highcolor Highlights for Dark Hair Only si ultima data L`oreal Majicontrast in Red. Niciuna nu se gaseste la noi, eu le comand fie de pe ebay, fie de pe amazon. :( Intre vopsiri, folosesc nuantator. Loncolorul de la noi la pliculet e foarte bun. Cel rosu, cu o fata cu parul scurt pe el. :D Sper ca ti-am fost de folos cat de cat. >:D<

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...