Friday 6 December 2013

Cinderella tag

Am fost provocata de draga Diana  sa fac acest tag. ( Nu-mi vine sa cred ca suntem atat de multe Diane in blogosfera. Voi credeti ca e intamplator? :D ) Practic in acest tag trebuie sa vorbim despre produsele noastre favorite din fiecare categorie, dar care sunt drugstore. Trebuie sa recunosc faptul ca nu mi-a fost atat de usor pe cat credeam. Se pare ca nu am produse pe care sa le pot numi favorite din fiecare categorie. Am produse cu care ma impac, dar nu pot spune ca le iubesc. Inca le mai caut pe cele "perfecte".



 Fond de ten
Aici batalia crunta s-a dat intre L`oreal True Match si Colorstay-ul de la Revlon. Si uimitor sau nu, a castigat True Match-ul. L-am descoperit acum multi ani si l-am iubit din tot sufletul. Pana ce a fost scos de pe piata o perioada indelungata. Nu am sa inteleg niciodata de ce. Nu am auzit pe cineva sa se planga de el. Nu spun ca e fondul de ten perfect, dar din tot ce am incercat eu pana acum, el se descurca foarte bine in toate privintele.

Anticearcan
Preferatul meu ramane Lasting Perfection de la Collection. Nu se mai vede nimic pe tub, semn ca a fost tare iubit. Imi place pentru ca e bun la toate. Acopera foarte bine zona de sub ochi si orice imprefectiune de pe fata. Ceea ce nu-mi place este ca imi usuca foarte tare zona de sub ochi si acest lucru se observa atunci cand rad. Si eu rad mult. (:D) Acum testez altceva, dar nu cred ca-i va lua locul.

Blush
Nu am mai mult de 2 ani (maxiiim!) de cand port blush. Mereu mi-a fost teama ca nu va arata natural si ca o sa ma prinda circarii si o sa-mi ofere salariu. Observ ca devin din ce in mai aventuroasa si port culori tot mai puternice pe obraji. Dar blush-ul pe care ma pot baza la orice ora din zi si dn noapte, care se potriveste cu orice machiaj, care arata cel mai natural pe fata mea, este Peach Melba de la Collection.

Bronzer
Avon Glow Bronzing Pearls. Pe asta l-am pus mai mult de nevoie. Nu-mi place la nebunie, dar isi face treaba. Se putea si mai bine. Perlele de la Oriflame sunt mai bune. Am avut prin facultate si pe acelea chiar le-am iubit. 


Mascara
Pe astea le-am schimbat de-a lungul anilor mai ceva ca pe sosete foarte, foarte des. Am ceva experienta cu ele, pot spune. Recent mi-am cumparat Volume Million Lashes de la L`oreal si am ramas foarte impresionata. De obicei o mascara incepe sa-mi placa dupa 2-3 saptamani de utilizare, cand nu mai este atat de lichida. Dar asta mi-a placut de la prima aplicare. Daca negrul ar fi fost si mai intens, as fi putut spune ca e cea mai buna pe care am incercat-o vreodata.

Dermatograf
Sunt dependenta de el si nu cred ca va veni ziua in care nu-l voi mai purta. Imi place foarte mult Scandaleyes de la Rimmel pentru ca nu dispare foarte repede. Si asta e un lucru important pentru mine, avand in vedere faptul ca imi lacrimeaza ochii mereu. Si imi place si ca nu se scurge. Say NO to panda eyes!

Liquid/gel eyeliner
Ha! Acum constientizez ca e tot de la Rimmel. Dar e chiar foarte bun, se aplica usor, nu se imprastie, nu se scurge. E si waterproof, ca altfel nici nu l-as fi bagat in seama.


Ruj
E de la Rimmel, nuanta 101. Il aveam in vechiul ambalaj si se numea Pink... something. Recent mi s-a terminat si m-am speriat, credeam ca nu-l mai produc. Si dintr-o pura intamplare ( nu pentru ca as fi cautat alt ruj roz, nu...) am swatchuit nuanta 101 din colectia Kate Moss si am realizat ca e acelasi. La fel ca blush-ul, merge cu orice si oricand. 

Balsam de buze. 
Eu nu prea le am cu balsamurile. Nu am buzele excesiv de uscate, mereu le exfoliez si "din greseala" atunci cand ma dau pe fata cu crema hidratanta, ajunge si pe buze. Asa ca sunt si ele in forma maxima. Ruj port mereu cand ies deci chiar daca e frig si bate vantul buzele imi sunt protejate. So...nu prea investesc in asa ceva. Singurul drugstore pe care-l am este Cherry me de la Maybelline. L-am luat pt ca aveam impresia ca va fi mai pigmentat si ma tenta un rosu asa, foarte purtabil. Dar neah, abia se vede pe buze. Ma dau cu el cand ma duc la sala, ca acolo nu merg cu ruj, dar am tendinta sa-mi tot musc buzele de la atata efort, dom`le.


Oja
Nu am avut niciodata o culoare preferata. Am perioade in care port aceeasi culoare luni de zile apoi nu o mai suport si trec la alta. Chiar nu as putea mentiona o culoare ca fiind preferata. Dar de dragul tag-ului am sa spun ca in perioada asta imi place nuanta rosu-corai. Un brand drugstore foarte bun este Barry M.


Va invit si pe voi sa-l faceti. Si chiar daca l-ati mai facut, poate vi s-au mai schimbat preferintele intre timp. In mod special invit pe DeenaAnaisLorena si Dana.



9 comments:

  1. Done! L-am mesterit repede, ca nu am prea multe smacuri. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doamne, cat de rapida ai fost. Mie mi-a luat cateva ore bune. Stiam ca sunt inceata, dar parca nici chiar asa. :))

      Delete
    2. :)))) la cat de putine am, nu e greu de ales.

      Delete
    3. Oricum trebuie sa recunosti ca scrii si repede. ;))

      Delete
  2. great products, I love the rimmel lipsticks :)

    http://www.bloglovin.com/en/blog/4602025

    ReplyDelete
  3. hello!
    ma bucur ca ai facut tag`ul. l-am vazut chiar cand l-ai postat, dar m-am luat cu altele si am uitat sa semnalez ca l-am vazut :D
    te pup si toate cele bune!

    ReplyDelete
  4. Hmm, parca am chef si eu acum de un tag, cred ca o sa-l fac si eu pe acesta! :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...