Tuesday 10 December 2013

DIY: Decoratiuni de Craciun folosind conuri de brad

Am in plan sa postez pana la Craciun minim 3 articole de tipul DIY care v-ar putea fi de folos pentru sarbatorile de iarna. Am ales ca primul articol de acest gen sa aiba vedeta conul de brad. Imi doresc in primul rand sa va arat lucruri frumoase si in aceeasi masura, extrem de ieftine. In al doilea rand, vor fi  foarte usor de realizat de oricine isi doreste acest lucru. Pe aceste idei se vor baza si postarile care vor urma. 
Din pacate lumina naturala nu a vrut sa tina cu mine, desi se intuneca foarte repede, a fost si inorat, asa ca s-ar putea ca unele poze sa nu reflecte realitatea. Dar eu va garantez ca daca veti incerca vreun model din cele prezentate, veti fi surprinse de cat de dulci pot arata de fapt. :)
Asadar, decoratiuni de Craciun din conuri de brad. Sunt gratis, le gasiti in orice parculet. Pe langa conuri de brad, am folosit panglici de tot felul, margelute, floricele, oja cu sclipici si bineinteles, lipici bun si foarfece. Materiale pe care sigur le aveti acasa iar daca nu, sunt foarte ieftine si usor de procurat.


Modelul 1. Pentru primul model am avut nevoie de o panglicuta din floricele. Asa cum este cea din imagine. Se gaseste la orice mercerie si sigur nu costa mai mult de 1 leu. Eu am cumparat jumatate de metru si mi-a mai si ramas. Floricelele pot fi de aceeasi culoare sau de culori diferite, cum am eu. Taiem floricelele si trecem la actiune.


Alegem un con cat mai deschis pentru a arata mai frumos acest model. Actiunea consta in lipirea floricelelor pe cativa solzisori ai conului, astfel incat sa arate ca un bradut impodobit. Suna pompos, dar ceva mai banal si in acelasi timp de efect, nu se poate.


Cand va fi gata va arata cam asa:


Eu nu m-am putut abtine si am facut doi pentru ca sunt tare dragalasi. Chiar daca eram presata de timp. :)


Modelul 2. Al doilea model la care m-am gandit presupune tot floricele. Din nou, gasiti asa ceva la orice mercerie, in orice culori va doriti. De asemenea, va trebuie si o panglicuta subtire (eu am ales aurie) ca sa arate cat mai festiv.


Punem panglicuta in jurul solzisorilor ca si cum am pune beteala in jurul bradului. :) Taiem floricelele de pe tulpini chiar de la baza...


...si trecem la lipit. Eu am lipit cu pistolul cu silicon, dar daca nu aveti, va sugerez sa folositi Picatura sau orice Super Glue. Un lipici normal nu ar face fata greutatii floricelelor.


Cand ati terminat, va arata cam asa:


Imi vine sa-l mananc, nu alta!


Model 3. Pentru acest model m-am fript toata de la siliconul fierbinte, dar a meritat. Nu ne trebuie decat o panglica subtire din care vom face o fundita si cateva margelute. Eu am gasit micute, dar merg si putin mai maricele, si chiar in culori diferite. Depinde de imaginatia voastra.


Primul pas consta in lipirea "varfului" bradului. Adica a funditei. Apoi incepem sa lipim pe aproape toti solzisorii margelute.


De data asa chiar mi-e ciuda ca nu am reusit sa scot o poza cat mai apropiata de realitate. Bradutii astia sunt extraordinar de delicati si m-as mai frige pentru ei fara sa stau pe ganduri :D




Modelul 4. Acesta este cel mai simplu dintre toate si se realizeaza cel mai repede. Va trebuie o bucata de panglica din care veti face o funda pentru varf si ceva sclipici. Eu am sacrificat o oja cu sclipici pentru el, dar daca nu va lasa sufletul, puteti unge cu lipici varfurile conului si apoi sa-l dati prin sclipici. Sau prin globuri de sticla sparte si pisate. Sau prin fulgi de la polistiren. Cred ca ar iesi divin, mi-e ciuda ca nu am avut sa va pot arata. 


Dupa ce am vopsti varfurile solzilor, ne putem bucura de un con foarte festiv.


Sau doua...


Ca sa fie si mai deosebite, puteti sa le puneti in capacele pentru cupcakes. Pe toate, de altfel, nu doar acest model. Numai sa aveti grija sa nu va induceti invitatii in eroare si sa creada ca sunt comestibile. :)


Model 5. Acesta este putin diferit. Il puteti atarna in diferite locuri prin casa si va arata foarte dragut. Dar este extrem de simplu de realizat. Va trebuie vreo 3 metri de panglica si cateva piuneze cu cap lung. Sau cuie daca nu aveti piuneze. Pe langa conuri, bineinteles.


Primul pas este sa infigem piuneza in fundul conului. Oh, well, mai frumos de atat nu am avut cum s-o spun. :D Va sfatuiesc sa puneti si ceva lipici daca aveti conuri mai uscate, sa nu cumva sa iasa.


Legam de capatul piunezei panglica bine. Aici chiar insist sa puneti si lipici, altfel va aluneca sau se va desface nodul.


Dupa ce cele 3 conuri sunt gaurite si legate bine, taiem panglicile astfel incat sa nu fie egale. Nu vrem sa fie conurile la acelasi nivel.


 Urmeaza sa acoperim piunezele cu fundite realizate din aceeasi panglica, pe care le lipim pe nodul facut mai devreme.


Mai facem un nod din cele 3 panglici lungi si apoi....


...lipim o funda mare care sa-l acopere. Funda poate fi de alta culoare daca asa preferati, dar mie mi-a placu mai mult din aceeasi panglica. 


Si cam astea sunt...




Sper ca va place macar un model din cele prezentate si ca veti profita si voi in aceasta iarna si-i veti surprinde pe cei dragi cu ceva decoratiuni facute de manuta voastra.

Aveti vreun model preferat?

24 comments:

  1. SUPER dragute si haioase!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos, Lara! E mare lucru daca le apreciezi tu. :)

      Delete
  2. Vai ce mult imi plac!
    Foarte ingenioase ideile tal.
    Cred ca voi "fura" si eu cate ceva. ;))
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc!! Chiar te rog sa "furi"! :D :))

      Delete
  3. Foaaarte simpatice! In special alea cu perlute sunt super dulci!:X Eu cu picea am tot mesterit diverse ca na, am fost tot consemnate la domiciliu. Daca vedeam astea mai devreme le produceam. Acum vreau pauza!:))

    ReplyDelete
  4. Super cele cu perlute :X:X:X

    ReplyDelete
  5. Lasasem si eu un comentariu ieri de pe mobil...dar din anumite motive nu s-a postat:)
    Spuneam ca sunt super festive si dragalase toate ideeile, dar personal imi plac foarte mult cele cu margelute, panglica si cele cu oja:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu mi-a aparut nimic, probabil a fost o mica problema cu internetul. :)
      Multumesc frumos, apreciez fiecare comentariu si feedback. :D :*

      Delete
  6. Sunt foarte dragalase. :D Toate imi plac.

    ReplyDelete
  7. ce dragute sunt!
    mai ales cele cu perlute :)
    felicitari!

    ReplyDelete
  8. Sunt superbe toate! Daca nu as fi plecat in vacanta peste 5 zile,m-as fi pus sa fac si eu :) Pup!

    ReplyDelete
  9. sunt atat de frumoase toate , insa am si doua preferinte : conul cu perlute si cel cu floricele

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vad ca cele cu perlute au cel mai mare succes. :) Multumesc frumos pentru feedback! :)

      Delete
  10. Sunt superbe, mai ales cele cu oja

    ReplyDelete
  11. Ce dragut arata cele cu perlute si cu oja rosie, dar si cele care se atarna ♥ cred ca o sa incerc si eu sa fac, oricum deja incep sa intru in febra Craciunului, desi mai sunt mai bine de doua luni pana atunci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur că îți plac, mă bucur să aud că vreți să le recreați! :)

      Delete
  12. Abia am descoperi pagina....fara cuvinte!!! Toate mi-au placut nespus de mult!Cu siguranta voi incerca si eu! Felicitari si multumesc din suflet!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu mare plăcere, mă bucur nespus că îți vor fi de folos! :X :X

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...