Sunday 29 December 2013

NOTD: New Year`s Eve Idea

Cred ca e prima data cand ma gandesc la o manichiura speciala pentru Revelion. Cred ca faptul ca scriu pe acest blog e de vina. Si poate si aceasta oja de la Golden Rose pe care mi-am luat-o recent si nu am apucat sa o folosesc. 

Oja neagra Golden Rose (71), Maybelline Colorama (74), Golden Rose, Jolly Jewels (103), Top coat Farmec

Desi ar arata minunat doar peste o baza, am zis sa fac ceva putin mai diferit cu ea, pentru a o scoate in evidenta. Mi-am vopsit toate unghiile cu negru, apoi cu un buretel am recurs la tehnica pentru ombre nails si pe un sfert de unghie am tapotat putin bej pentru a intensifica sclipiciul ojei de care va spuneam mai devreme (btw, e vorba de nuanta 103 - sunt singura care si-ar fi dorit ca ojele din gama Jolly Jewels sa aiba un nume smecher si nu doar un numar??). Dupa ce s-a uscat acel bej, am aplicat oja cu sclipici, apoi din nou cu buretelul am tapotat usor marginea pentru a-i da un efect pierdut, altfel s-ar fi vazut o dunga care nu ar mai fi avut niciun farmec. Deasupra am aplicat un lac incolor. Se impunea, nu numai pentru luciu, ci si datorita faptului ca bucatile mari de glitter, tind sa agate. 
Eu sunt tare incantata de rezultat, nu mi-as fi imaginat ca o astfel de manichiura se poate realiza atat de usor si rapid. Cu siguranta mai mult va dura sa o dau jos.





Voi  v-ati gandit la o manichiura speciala pentru Revelion?

6 comments:

  1. Oh daaaa. Arata excelent. :D
    Si eu ma gandeam la o combinatie asemanatoare. :)
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, ma bucur mult ca-ti place. :)
      Pupicei!

      Delete
  2. imi place cum arata ,sarbatorii fericite !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...