Sunday 20 July 2014

OOTD - Pantalonii ”pijama” revin

Aud în stânga și-n dreapta persoane care se plâng că asta nu e vară adevărată, că e răcoare, că plouă, că bla-bla. Mă scot din sărite! Mie mi se pare prea cald și mă gândesc cu groază că încă nu s-a ajuns la apogeu și că vor veni și zile cu 40  de grade Celsius. Din acest motiv în ultima perioadă am abuzat de pantalonii pijama, așa că astăzi vă prezint o altă ținută care-i are în prim plan. V-am mai prezentat una, mai elegantă, aici. Cea de azi e mai casual, mai de 30 de grade, nu de 20 ca cealaltă. Perechea pe care o port în pozele din articolul de azi este atât de subțire, că nici nu simt că am pantaloni pe mine. Am combinat-o cu același maiou ca data trecută și cu un kimono din dantelă.  De săndăluțele acestea cred că v-ați săturat deja, și vă asigur că nu e singura pereche de sandale pe care o am, dar le iubesc atât de mult încât mi-e greu să le trădez cu altele. Dar vă promit că data viitoare voi face un efort să scot de la naftalină și alte perechi. 

              

               


               

                

Pantaloni - Primark
Kimono - sheinside.com (aici)
Maiou & Geantă - Primark
Sandale - New Look

Cum vi se pare ținuta prezentată astăzi? 
Voi cu ce vă îmbrăcați mai des în zilele acestea caniculare?

16 comments:

  1. Eu inca n-am avut curaj sa probez acesti pantaloni.
    Iti vin foarte bine, imi place tinuta lejera :D

    ReplyDelete
  2. Nici sa nu renunti la sandalute, sunt foarte frumoase si ti se potrivesc perfect! Dar nu am putut sa nu ma indragostesc de acel kimono <3. Iti sta foarte bine imbracata asa si pantalonii pijama sunt amazing, de efect! You're amazing, darling! Kisses.

    ReplyDelete
  3. Si eu am o pereche, imi plac la nebunie :D Am tot cautat cu animal print. ai idee pe unde gasesc? La Zara nu mai erau decat cei mai rigizi.


    Te pup

    http://miu-miu.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din păcate nu am idee unde ai putea găsi ce-ți dorești... :(
      Pupici!!

      Delete
  4. Minunata!
    Si eu port pantaloni de acest gen in zilele caniculare. Mi se par perfecti!
    Sandalele sunt de vis! Imi doresc si eu o pereche asemanatoare. :)
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ms mult! Așa e, sunt perfecți zilele astea. :*

      Delete
  5. Imi place outfitul, sunt interesanti pantalonii. Dar eu intotdeauna iti admir parul! :) Te pup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce drăguț, mulțumesc frumos!! :X Pupici!

      Delete
  6. Super outfit, ai un par superb ;)

    ReplyDelete
  7. Sandalele alea chiar sunt senzationale!Si kimono-ul imi place de mor. Tot ansamblul e numai bun de plimbarica. Ca o fi cald, ca n-o fi cald, tu tot stylish esti!:*

    ReplyDelete
  8. eu port pantaloni pijama doar seara la nani , imi stă bine....sunt lejeri , comozi......să incercati si voi....CURAJ !!! .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu vorbești de pantalonii pijama, eu vorbesc de pantalonii ”pijama”. Sesizezi diferența? Retrage-te, nu e domeniul tău!...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...