Wednesday 30 July 2014

One day, One hour #15

În ultimul timp doar zilele de duminică au beneficiat de un loc în această rubrică, așa că m-am gândit că ar fi cazul să mai vedeți și o altă zi din viața mea. Cum ar fi o zi de marți.

~ 9 a.m. 
Nu știu dacă vă mai amintiți că mi-am sucit umărul stâng. Așa că mi s-au recomandat câteva ședințe de gimnastică în bazin. Așa îmi încep zilele de vreo două săptămâni. Și ieri a fost prima dată când am găsit bazinul gol, așa că am reușit să-i fac și o poză.

~ 10 a.m.
După bazin am trecut pe la poștă să ridic un colet. Mi s-a părut foarte ciudat faptul că deși numele meu de familie e cu totul altul, coletul a ajuns la mine. Da, ok, adresa a fost scrisă corect... Dar chiar așa, să nu conteze numele deloc?? 
Ca să nu mai spun de neseriozitatea persoanelor care mi l-au tirmis. La urma urmei, datele mele au fost scrise  de mine în formularul de comandă, nu le-am transmis prin telefon ca să fi existat posibilitatea să fie înțelese greșit. 

~ 11 a.m.
Note to self: schimbă-te în haine de casă imediat ce ajungi acasă, că Pisi nu ține cont și se urcă în brațele tale imediat!

~ 12 p.m.
După ce am făcut încă un duș și mi-am schimbat hainele (cu unele care nu fuseseră ”îmbrățișate” de Pisi), mi-am pus fundiță în păr și iar am ieșit.

~ 13 
Îmi trebuia neapărat un anticearcăn și am fost nevoită să merg în mall (da, măi, avem și noi mall în Galați :)) ) pentru a găsi unul, pentru că la magazinele din oraș oferta e foarte slabă. L-am ales pe acesta de la Astor. Când îmi fac o părere despre el îi fac și un review. 

~ 14 
Bineînțeles că m-am tot foit pe acolo și nu știu cum, dar  am ajuns și prin DM de unde mi-am luat  doar o apă de gură. 

~ 15 
Am trecut puțin pe la mama pe la muncă să-i țin de urât.


~ 16 
Ajunsă acasă am văzut noul episod din KUWTK.

~ 17 
Nu mai gătisem de foarte mult timp, așa că m-am gândit să o întâmpin pe mama cu mâncarea gata făcută. Am ales să-i fac cous cous pentru că nu mai mâncase niciodată. Cu aripioare la cuptor. 

~ 18 
Cous cous-ul a ieșit bestial, am dat-o pe spate pe mama. Am fost atât de entuziasmată, încât am uitat să-l pozez. Dar reușisem să pozez mocuța motănelului care se uita la noi când puneam masa. 

~ 19 
Tot speram să vină o ploaie, dar nimic. Nu-mi vine să cred că în alte locuri din țară sunt inundații și noi ne coacem...

~ 20 
Tot din mall mi-am luat ieri și o ojă și nu m-am putut abține să nu o testez. Nu vă spun nimic despre ea deocamdată, sigur îi voi dedica o postare în curând. Are cineva idee ce ojă e? :P

~ 21 
Chat cu iubi pentru că skype-ul face figuri.

~ 22 
Un fel de behind the scenes la articolul pe care l-am publicat aseară. Cine mai face poze la 10 noaptea? :))

După ce am publicat articolul m-am pus în pat, eram terminată. 
Voi cum v-ați petrecut ziua de ieri? :)

16 comments:

  1. :)) moaca pisicii face toți banii. Privire de genul: dar mie nu îmi dai din mâncarea aia?
    Aștept să văd ce spui despre anticearcănul de la Astor, că și eu am avut o tentativă de a-l cumpăra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceva de genul, el oricum nu mănâncă ce mâncăm noi, dar era dezorientat că ne agitam amândouă prin bucătărie...:))
      Sigur spun curând, nu durează mult până îmi fac o părere despre un anticearcăn. :)

      Delete
    2. Eu când aveam pisică, fura mâncare direct din oala de pe aragaz dacă nu eram pe fază. :)) dădea la o parte capacul cu lăbuța și fura. :))

      Delete
    3. Vai!!! :)) Ai mei nu au făcut niciodată așa. I-am răsfățat, le-am dat numai cu mâncare specială pentru pisici și acum nu vor să vadă altceva. Doar carnea crudă le mai face cu ochiul..

      Delete
  2. Ai avut o zi frumoasa! :* Imi place fundita din par, e super draguta pisicuta, skype-ul e un netrebnic :)), trebuia sa pozezi mancarica dar bine ca nu ai facut-o... sigur salivam :)),astept review-ul. Si da... si eu sunt din Galati ( dint-o comuna) si mor de cald!! Abia astept sa mai treaca o ploicica pe la noi sau sa se mai racoreasca. Te pup :*

    ReplyDelete
  3. Ma fascineaza parul tau de fiecare data cand vad o poza noua :D
    Tie ti-au dat coletul cu alt nume, mie odata nu voiau sa mi-l dea pentru ca nu era mentionat si al doilea nume mic pe pachet! Oja aia e interesanta, astept sa ne spui ce e :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. În legătură cu părul..Ms mult! :P
      Ai dat peste niște acrituri dacă nu voiau să ți-l dea. :) Vine și oja curând, pupici!!

      Delete
  4. Esti foarte activa sa stii!
    Eu de la caldura imi vine sa ma retrag intr-un coltisor si stau cumintica la racoare (asta in cazul in care nu merg undeva la plaja/baie). :)
    Ai un pisicel extrem de simpatic.
    Astept cu nerabdare review-ul dedicat corectorului. :D
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu sunt, știu că se poate și mai bine de atât. Lucrez la asta. Dar căldura este cu siguranță un impediment.
      Ms mult, pupici!!

      Delete
  5. E foarte frumoasa culoarea parului tau!Nu stiu cum o intreti asa bine!
    Oja e frumoasa,si culoarea si textura.E cumva Flormar?
    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc. Am un articol pe blog despr ecum îmi întrețin culoarea.
      Oja e Golden Rose Holidaqy 89 :)

      Delete
  6. eu iti recomand cu multa caldura FIT me de la Maybelline..este f. bun, rezista,nu se aduna.. bla bla. merita incercat. eu cumpar in curand al 2-lea tub si FDT adiacent-pt. proba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O să-l încerc, aici în Ro nu se găsește decât online și mi-a fost puțin peste mână. Dar Fit Me era următorul pe listă. După ce mi se termină ăsta pe acela îl iau. E și mai ieftin decât Age Renew de la Maybelline, pe care îl foloseam înainte.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...