Tuesday 22 July 2014

One day, One hour #14

Iar a trecut prea mult timp de la ultima postare de acest gen. Scuza? N-am! :D Și unde mai pui că ziua prezentată azi e cea de duminică și că ar fi trebuit ca articolul să apară pe blog ieri? Ohh, să-mi fie rușine!! Chiar și așa, sper să găsiți în continuare  plăcute  articolele din această rubrică.
Din cauza căldurii insuportabile, nu am făcut foarte multe în ziua cu pricina. Dar tot voi ați zis că vă interesează să vedeți și cum sunt acele zile simple, în care nu fac prea multe. So here it goes!

~ 11 a.m.
Nu am făcut poze înainte de această oră. Oricum m-am trezit pe la 9 și nu am făcut altceva decât să mă pregătesc de plecare. Pe la 11 eram în biserică, unde era incredibil de cald. Noroc de mama că și-a amintit să pună în geantă câte un evantai pentru fiecare. 

~ 12 p.m.
După slujbă am mers direct la o terasă. Se impunea!

~ 1 p.m
A fost prima dată când nu mi-am comandat o salată. Și regret și acum, pentru că puiul acesta mexican (cică!) nu era decât piept de pui cu bulion și câteva legume aruncate pe acolo. Nu mi-a plăcut deloc, abia am luat câteva înghițituri. Noroc de orez. Orezul e mereu bun.

~ 2 p.m.
Eh, da! Unul dintre cele mai bune deserturi. Și nu mi-e rușine deloc, mai ales că de o lună de când sunt în țară tot sunt la dietă. Măcar duminica să mă răsfăț și eu. :)) Merengue cake. Adică straturi de bezea, cremă de ciocolată și fericire!!

~ 3 p.m.
Înapoi spre casă am făcut câteva poze pe care le-ați văzut în articolul trecut, cu ținuta zilei. Și un selfie cu mama. Nu e unul foarte reușit, știu că puteam mai bine de atât. Dar erau prea mulți curioși prin zonă. :))

~ 4 p.m.
Ce faci când stai la bloc și nu ai o curte în care să ieși să stai la umbră? Te trântești în pat, în fața geamului, și-ți imaginezi că te afli sub cerul liber undeva unde e răcoare... 

~  5 p.m.
Tot pentru a te răcori, papi o înghețată. (Din păcate în articolul de azi vă arăt cam multă ”mâncare”. Știți că de obicei nu fac asta, dar chiar nu aveam ce să pozez în anumite ore, așa că...food it is!) 
Aceasta este înghețata mea preferată (dintre cele pe care le  pot găsi doar în Ro). Bambino cu arțar și nuci. Un deliciu! Și mândră vă spun că deși sunt în tară de pe la mijlocul lui iunie, abia duminică m-am îndurat să mă răsfăț cu una. Vreau aplauze pentru voință! :))

~ 6 p.m.
Am selectat poze pentru articolul cu ținuta de care vă spuneam mai sus.

~ 7 p.m.
Și l-am și scris. În cazul în care nu știți despre ce articol vorbesc, ete-l!

~ 8 p.m.
Nu obișnuiesc să mănânc fructe seara, dar chiar simțeam nevoia de ceva răcoritor.

~ 9 p.m. 
Am terminat de citit revista Unica. Uitasem de ea și m-am bucurat tare mult când am găsit-o pitită în noptieră.

După am mai stat puțin  pe telefon, știți voi, facebook, instagram. Nimic interesant. 
Voi cum v-ați petrecut ziua de duminică?

6 comments:

  1. Vai de mine... cum arată prăjitura aia! Mi-au făcut o poftă, de nu-ți închipui. :)) Altceva n-am mai văzut după... aveam numai imaginea ei în față. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crede-mă, realitatea bate orice fel de închipuire. :P

      Delete
  2. Ti-am spus pe facebook ca inghetata asta e preferata mea! Nu-mi vine sa cred ce coincidenta <3. Si prajitura aia sa mor daca nu-mi face cu ochiul :)). Imi place de tine si mami tau, sunteti atat mama-fiica cat si prietene. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumim, Mădă! Așa e, suntem cele mai bune prietene. :X
      Înghețata aceea e demențială!! :*

      Delete
  3. Dacă și mama ta ar fi roșcată, ați fi aproape gemene! :) Și...unde-i pisica, se ascunde de caldura? N-a aparut in postarea asta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Așa s-a nimerit, acum îmi dau și eu seama că nu a apărut. :))
      Daaa... și-așa toată lumea spune că semănăm :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...