Thursday 3 December 2015

Favoritele lunii noiembrie

Luna noiembrie s-a încheiat și e timpul să vă vorbesc despre produsele care m-au ajutat să arăt decent și cu ajutorul cărora am reușit să scot capul în lume încrezătoare. Pentru că da, machiajul îmi oferă încredere și tupeu. Haha! Și acum urmează partea cu clișeul: suntem deja în luna decembrie?? Următorul articol cu și despre favorite va fi la sfârșitul anului? What?! Îmbătrânim prea repede, pe bune. :))
Iar acum să ne întoarcem la oile produsele noastre.

Paleta de farduri Sleek Garden of Eden a fost preferata mea în luna ce tocmai s-a încheiat. Au fost zile în care am vrut nuanțe de verde pe care le-am găsit în ea, nuanțe movulii frumoase cu care se laudă această paletă, iar de taupe-uri nici nu mai zic. Iubesc această paletă, fardurile sunt extraordinar de cremoase și nu ia mult timp să realizez un look cu ele. Mi-a plăcut în mod special să aplic o singură culoare pe toată pleoapa pentru că arată bine și pentru că astfel durează foarte puțin realizarea unui machiaj, iar pigmentația lor foarte bună a ajutat mult în acest sens. Pentru swatch-uri dați click pe denumirea paletei.

Pentru că nu am fost deloc mulțumită de anticearcănul de la Rimmel, Wake Me Up, m-am reîntors la o veche iubire, Maybelline FIT Me concealer. Sunt foarte încântată de el, chiar dacă nu am mai găsit nuanța pe care o avusesem în trecut - 15. Se pare că și 10 mi se potrivește foarte bine.

Descoperirea lunii a fost acest produs pentru sprâncene: Maybelline Brow Satin. E minunat, aproape că sunt tentată să spun că întregul proces de conturare al sprâncenelor e o plăcere. Whaaa?? Nu credeam că voi ajunge să gândesc vreodată astfel. Sper din tot sufletul să fie disponibil și în România cât mai repede pentru că vă trebuie!

Din nou un produs Maybelline: Eye Studio Gel Liner. Dacă ar fi să vă recomand un gel liner, acesta ar fi THE ONE. Pentru o persoană care lăcrimează foarte mult dar își iubește în același timp codițele, acesta e aur.

Natural Collection Blushed Cheeks - Peach Melba. Acest fard de obraz a mai fost prezentat pe blogul meu. Vă vine să credeți sau nu, am reușit să termin unul acum ceva timp, acesta fiind al doilea și deja am ajuns la fundul recipientului. Dacă aveți ocazia să faceți o comandă pe site-ul boots, neapărat adăugați-l în coș. Costă doar £2 și merge cu aproape orice look.


Revlon Super Lustrous Matte Lipstick - 002 Pink Pout. E o nuanță nude-roz-movuliu (?) mată care se simte minunat pe buze. E foarte cremos, delicat, nu usucă deloc buzele. E genul de ruj pe care îl porți și prin casă când ești în pijamale și nu ești machiată deloc, doar pentru că îți place să-l simți pe buze. Spuneți-mi că nu sunt singura care face asta! :))

Deborah Lippmann - Moon Dance. Am scos această ojă ”de la naftalină” pentru că simt că aceasta este perioada ei. Face parte dintr-un set pe care l-am primit anul trecut de Crăciun. E o nuanță închisă de mov, care poate părea și gri, în funcție de lumină, și care are foarte mult sclipici fin. Love it!


Câte dintre produsele prezentate astăzi se află și pe lista voastră de favorite?
Voi ce ați iubit luna trecută și îmi recomandați să încerc?

3 comments:

  1. Dar iubești tare blush-ul ăla, nu glumă!
    N-am încercat niciun produs din lista de azi, dar e pe wishlist concealerul, încă aștept momentul în care o să-mi iasă în cale... fizic sau online. :)) Aveam în plan să iau și eyelinerul Maybelline, dar până la urmă l-am ales pe cel de la Sleek și-mi place așa de mult că deocamdată nu mai vreau să experimentez cu altele (asta până mă plictisesc de el).
    Te pup!

    ReplyDelete
  2. Ador rujurile Revlon, dar nu am aceasta nuanta si e chiar draguta :D

    ReplyDelete
  3. M-ai facut sa imi doresc cu disperare blush-ul ala, iar rujul Revlon cred ca ar arata taman bine in portfard! Oja arata ca un vis frumos, dar la aia deja ma abtin sa mai poftesc ca am 50 de oje dar nu mi-am pictat unghiile de doua saptamani! Hal de beauty blogger!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...