Wednesday 25 November 2015

L`Oreal Paris Infallible 24H Matte Powder Compact | Review

Astăzi eram hotărâtă să vă vorbesc despre pudra L`Oreal Paris Infallible 24H Matte Powder Compact pe care v-am arătat-o în acest haul pentru că v-am promis că voi reveni cu o recenzie completă a ei odată ce-mi voi forma o părere clară. Ca de obicei, înainte să mă apuc să vă vorbesc despre un produs, caut informații despre el, în principal dacă se găsește în România în magazinele fizice sau online și prețul aproximativ. Mare mi-a fost dezamăgirea când am constatat că această pudră nu este încă disponibilă în România, și că o puteți comanda doar de pe site-ul boots.com. Am crezut că dacă fondul de ten cu același nume (Infallible 24H Matte) poate fi comandat de pe câteva site-uri românești, va fi aceeași situație și în cazul pudrei. Inițial am vrut să renunț la acest review, dar apoi m-am gândit că poate vă va fi totuși de folos, nu strică niciodată o părere în plus despre un produs. Plus că aveam pozele deja pregătite și ar fi fost păcat să nu fie folosite. :))

                                   

L`Oreal Paris Infallible 24H Matte Powder Compact este este o pudră destinată să prelungească rezistența fondului de ten. Este disponibilă în 3 nuanțe: Warm Vanilla, Sand Beige, Beige. Eu am tenul deschis cu subton rece și folosesc nuanța Sand Beige care mi se potrivește foarte bine.


Descrierea produsului spune că poate fi folosită uscată, peste fondul de ten, sau umedă, pentru o acoperire mai mare. Am folosit-o în ambele feluri și nu am sesizat o diferență foarte mare. Nu conține parfum.

După cum puteți observa și din imagini, ambalajul  o face să fie perfectă pentru a fi luată oriunde, în portfard. Motivul pentru care am și cumpărat-o de fapt. Are două compartimente: în primul se regăsește produsul în sine, iar în al doilea avem o oglindă și un burețel (pe care eu nu l-am pozat pentru că era deja pătat și nu arăta frumos. Dar imaginați-vă că e și un burețel acolo :D )



Este o pudră foarte fină, insesizabilă pe ten. Chiar dacă ”scap” mai mult produs, tenul nu arată încrcat. Matifiază instant însă nu pot spune că prelungește rezistența machiajului foarte mult. Am încercat-o cu diferite fonduri de ten și în funcție de cât de matifiante erau acelea, Infallible 24H Matte Powder le prelungea ”șederea” pe ten cu încă o oră, maaaxim două. Ceea ce e foarte puțin pentru un produs așa-zis ”matifiant”. Cu siguranță nu se ridică la nivelul lui Creme Puff de la Max Factor.
O țin în geantă pentru retușări, dar mi-ar fi plăcut ca aceste retușări să fie făcute la un interval mai mare de timp.
Recomand această pudră doar persoanelor cu ten normal sau mixt.


Voi ce pudră purtați în portfard?
Care este pudra voastră preferată?

4 comments:

  1. O am si eu, dar mi se pare ca imi incarca tenul care acum e destul de uscat din cauza exfoliantilor chimici pe care-i folosesc. Nu am aplicat-o niciodata pe toata fata, mai mult in zona T sau mi-am fixat anticearcanul cu ea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și eu aplic pudra doar pe acele zone. M-am gândit eu că nu e potrivită pentru tenul uscat...

      Delete
    2. Și eu aplic pudra doar pe acele zone. M-am gândit eu că nu e potrivită pentru tenul uscat...

      Delete
  2. Mai bine că nu face minuni, că altfel mai tânjeam după încă un produs care nu e la noi. :))
    Eu nu mai am Creme Puff de vreo trei luni cred și-i duc dorul rău, nu se compară nimic cu ea, chiar dacă descoperisem una care pe moment mi-a plăcut puțin mai mult. Abia aștept s-o iau iar, nu știu de ce mai amân.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...