Wednesday 26 August 2015

Rimmel London Scandaleyes Eye Shadow Stick | Review

Dacă îmi urmăriți blogul de mai mult timp, cred că știți deja că iubesc produsele Rimmel London - de la oje până la fonduri de ten, le-am încercat aproape pe toate și multe dintre ele au rămas produse de bază în colecția mea.
Astăzi vreau să vă vorbesc despre Scandaleyes Eye Shadow Sticks. V-am mai spus că Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal Black este dermatograful meu preferat și că este unul dintre cele mai recumpărate produse ale mele. Vedetele articolului de astăzi sunt cam la fel, doar că într-o formă mai mare. Sunt rezistente la apă, cremoase și pigmentate, nu trebuie insistat deloc pentru a obține o culoare intensă. Astfel se aplică foarte ușor pe pleoapă și se blenduiesc la fel de repede cu degetul sau cu o pensulă cu peri sintetici.  Pot fi folosite ca atare pe post de fard sau ca bază, sub fardurile pulbere pentru a le prelungi rezistența.

Deși sunt produse cremoase care ar putea să se strângă în pliul pleoapei, aplicate peste un primer de ochi rezistă chiar și 10 ore fără să se miște. O singură dată am avut probleme cu unul dintre ele. Am ieșit la o terasă într-o zi în care vântul bătea foarte tare, iar ochii mi-au lăcrimat încontinuu! Am ochii foarte sensibili. Când am ajuns acasă am observat că produsul dispăruse din pliul pleoapei. Nu se împrăștiase, ci doar dispăruse. Dar pun acest fapt pe seama condițiilor meteo extreme, haha! Cred că orice aș fi purtat pe pleoape în ziua aceea ar fi dispărut...

Nu pot să nu le asemăn cu fardurile cremă Maybelline Color Tattoo. În afară de diferența evidentă - unele sunt în borcănașe, altele în tub, vorbim cam despre același produs. Îndrăznesc totuși să afirm că cele de la Maybelline sunt puțiiin mai rezistente, și o fac doar pentru că pe acelea le folosesc de ani de zile și nu m-au dezamăgit niciodată.

Scandaleyes Eye Shadow Sticks au fost lansate în anul 2013 și tot atunci mi-am cumpărat și eu o singură nuanță: 005 Tempting Turquoise pe care am folosit-o mai mult pe pleoapa inferioară. Nu am avut niciodată probleme cu ea, nu s-a scurs și nu s-a întins , a rămas intactă de dimineața până seara.
De atunci am tot spus că îmi voi lua și alte nuanțe, dar  nu s-a întâmplat asta până luna trecută când mi-am cumpărat 003 Bad Girl Bronze și 015 Trespassing Taupe. Cu Bad Girl Bronze pot realiza cel mai rapid smokey eyes, iar Tresspasing Taupe e perfect pentru un machiaj natural, de zi.





Eu sunt extrem de încântată de ele, după cum v-ați putut da seama. Ba chiar am încercat să-mi stăpânesc cât de cât entuziasmul în acest articol... Le recomand cu căldură, mai ales că sunt și foarte ieftine. Nu știu sigur dacă se găsesc în România în magazinele fizice (deși ar trebui, având în vedere că aici au fost lansate în 2013), dar în cele online cu siguranță da. Prețurile variază în funcție de site de la 16 lei până la 21 de lei din ce am văzut eu.

Le-ați încercat? Vă tentează vreo nuanță?


5 comments:

  1. De cand l-am vazut pe Facebook, ala turcoaz e preferatul meu. Cred ca o sa ma uit si
    eu dupa el, sper sa-l gasesc! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. E minunat, într-adevăr! Cu siguranță o să-l găsești. Pupici!

      Delete
  2. Arata excelent. Le vazusem si eu la un moment dat dar nu m-am aventurat deoarece eram sceptica in privinta rezistentei lor.
    Acum... ma declar tentata. ;))
    Sa le folosesti cu pacere in continuare!
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Garantez pentru rezistența lor. Sinceră să fiu, și mie mi-a fost teamă la început, apoi m-am convins că sunt foarte bune.
      Pup!!

      Delete
  3. Imi place mult cel taupe si cel bronze.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...