Wednesday 19 August 2015

One day, One hour #24 | Am șters-o englezește!

Sâmbătă, 15 august, am pozat pentru această rubrică. Din motive personale, nu am reușit să scriu și să public articolul până astăzi. Sper să nu vă deranjeze acest lucru, de obicei public aceste articole a doua zi după ce fac pozele, dar de data aceasta nu s-a putut.

Fiind zi liberă, am dormit până mai târziu (10 a.m.). După aceea am luat micul dejun, nimic special. Când am început să mă machiez pentru a ieși, mi-a venit ideea să pozez pentru One day, One hour. De aceea articolul va începe cu ora...

~ 12 p.m. Cineva mă urmărește de fiecare dată când mă machiez... Primesc o lăbuță peste mână de câte ori încerc să iau o pensulă. :))

~ 1 p.m.
Din păcate la momentul acela nu am conștientizat că e sărbătoare și că nu trebuie să calc. Toate hainele îmi erau boțite și trebuia să o fac...

~ 2 p.m.
Selfie în mașină, în drum spre un magazin de unde voiam să cumpărăm un coș de rufe. 

~ 3 p.m.
După ce am cumpărat ce voiam am trecut și pe la Starbucks unde am savurat un frappuccino (eu), el un latte și am admirat priveliștea...

~ 4 p.m. 
Înapoi spre casă.

~ 5 p.m.
Ca să umplem timpul până la momentul în care trebuia să mergem la biserică, la slujba de seară (pentru cea de dimineață nu am fost în stare să ne trezim...), ne-am uitat la două episoade mai vechi din OITNB. 

~ 6 p.m.
La biserică. A fost o slujbă tare frumoasă.

~ 7 p.m.
După slujbă, am decis să mergem la un restaurant românesc. Sunt de atâția ani în Anglia și niciodată nu am intrat într-un astfel de restaurant aici... nu am simțit nevoia. Dar de ceva timp mi-era poftă de o ciorbă de burtă, așa că sâmbătă urma să fie ziua cea mare. Am mers spre un restaurant dintr-o zonă aproape de noi. Am parcat mașina, și foarte entuziasmați ne apropiam de locul cu pricina. Pe strada respectivă sunt magazine românești, este și o cofetărie, salon de coafură, inclusiv solar românesc. În timp ce ne îndreptam cu pași repezi spre destinație, am auzit manele la volum maxim... Inițial am crezut că se aud din magazinul românesc, dar când ne-am ridicat ochii și am văzut că de fapt acolo era restaurantul în care voiam să intrăm, ne-am uitat unii în ochii celuilalt și fără să ne spunem nimic (în fața restaurantului erau doi romi și nu voiam să ne audă) am mers mai departe și ne-am prefăcut că am uitat ceva în mașină și ne-am întors din drum imediat. Vorba mamei, ”am șters-o englezește”. Am traversat rapid strada și din mașina care oprise la trecerea de pietoni se auzea ”barosanu`, barosanu`”... asta ca să fie tacâmul complet. Am râs cu lacrimi când am intrat în mașină, nu cred că e o întâmplare pe care o vom uita vreodată... :)) 
Acum eu nu vreau să supăr pe nimeni, fiecare e liber să asculte ce vrea. Doar că noi nu ascultăm acest gen de muzică, și în niciun caz nu vrem să-l auzim când mâncăm ciorbă. :D Am făcut poza când ne întorceam spre mașină..

~ 8 p.m.
Ne-am dus la alt restaurant românesc, din altă zonă, pentru că pofta trebuia satisfăcută! De data aceasta a fost cu noroc, se auzea populară live în fundal. Așa da, curge ciorba, nu rămâne în gât. :))

~ 9 p.m.
Din păcate nu ne-am putut opri doar la primul fel. L-am comandat și pe al doilea și am cedat și la desert. Cum să refuzi papanași? Din fericire erau destul de mici, cât să ne satisfacem pofta și atât.

~ 10 p.m.
Ajunși acasă ne-am pus să ne uităm la The Break-Up. El îl mai văzuse, eu nu... probabil de asta a adormit imediat :))

~ 12 a.m.
Înainte  de culcare m-am demachiat și am folosit acest serum pentru prima oară, înainte de crema hidratantă. Deocamdată îmi place, deși sunt puțin dezamăgită de faptul că penultimul ingredient este alcoolul. Nu observasem asta în review-urile pe care le citisem înainte de a-l cumpăra..

Și așa s-a încheiat o zi încărcată... cu o față foarte fină și hidratată. Haha!

Voi cum v-ați petrecut ziua de 15 august? 

Contează pentru voi muzica pe care o ascultați în timp ce mâncați? :D

18 comments:

  1. Mie imi place sa mananc in liniste cu cei dragi la masa,sa povestim, sa ne amuzam. Daca imi suna muzica in ureche,mai ales cea mai alerta gen populara si manele pe care le urasc am impresia ca infulec repede ca sa scap.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate, chiar ne-a fost greu să ne auzim unul pe altul. Dar dintre populară și manele voi alege întotdeauna populara. :)

      Delete
  2. Orange is the new black sau noua mea obsesie! Au fost cateva zile in care devoram episoadele, acum am lasat-o mai moale, caci ma apropiam spre sfarsitul sezonului 3. :)) Momentan oscilez intre el si Devious Maids. ♥
    Eu am testat serul cu perle de la Nivea de cateva ori prin magazine si mi-a placut si ca miros si ca textura pe piele, dar nu am bagat de seama ca are alcool. :|
    Ha ha, ce funny a fost intamplarea cu manelele. :)) Romanii de afara se "dezlantuie". ;))
    Mai astept postari One day, one hour! :) Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am văzut trailer-ul de la Devious MAids după ce am citit comentariul tău... Poate ne apucăm de el că nu mai avem niciun serial la care să ne uităm acum.
      Sper să nu regret faptul că mi-am cumpărat acest ser. Sper. :))
      Te pup și eu și cu siguranță vor mai veni astfel de postări!

      Delete
  3. za cat is awesome! serios! cat despre Orange is the new black, eu am vazut pe sarite primele 2 sezoane, am vazut finalul sezonului 2 si sezonul 3 pana pe la ep 7. cred ca ar trebui sa reiau serialul, ca e super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi în numele motanului! :D Și da, trebuie să reiei serialul! :D

      Delete
  4. Cât de scump e Cola, cum stă pitit după perdea. :)) Să înțeleg că el consideră pensulele ca fiind a jucăriile lui, de le apără așa? :))
    M-ai făcut curioasă cu serialul The Brack-up, trebuie să-i dau o șansă măcar de dragul actriței! În schimb, Orange is the new black nu m-a prins, mi-a plăcut la început, apoi a început să mă plictisească.
    Foarte tare și cu pățania voastră, sigur și noi o ștergeam la fel de repede. :))
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, el consideră că dacă e acolo e teritoriul lui și eu nu am ce căuta. :)) Cel puțin așa cred... :))
      The Break-Up nu e serial... din păcate.
      Pupicei!!

      Delete
  5. Cola este un adevarat personaj. :))
    Stii cu ce am ramas in gand dupa postarea ta, nu? Hai... stiu ca stii....;))
    Papanasi, vreau si eu! Musai si obligatoiu. :D
    Pupici

    ReplyDelete
  6. Ma bucur ca ai revenit pe blog. Mi-era dor si de Cola... :)

    ReplyDelete
  7. La "barosanu', barosanu' " sigur n-as fi mancat!!! Va inteleg si va sustin! :))
    Pisica ta, Cola, e un maaare personaj!
    Am citit cu drag postarea, mi-a dat o stare de relaxare...
    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur, Ilda. :X
      Te pupăm și noi! ( eu și Cola) :)

      Delete
  8. Mi-au lipsit postarile tale :)

    ReplyDelete
  9. In Herculane am mancat intr-un restaurant, in viata mea nu am vazut un meniu atat de stufos, la inceput se auzea populara, dar la un moment dat playlistul a ajuns si la manele, volumul era decent si am putut sa ignor fundalul.
    La plaja, la restaurant, oriunde in afara de concert, imi place sa fie cat mai liniste.
    Pe 15 am privit defilarea de pe Dunare si apoi cate o pizza la Marco Pollo.
    xox

    ReplyDelete
    Replies
    1. Când playlist-ul se schimbă în timp ce mănânci, chiar nu mai ai unde să fugi... :))
      Vai, Marco Pollo... n-am mai fost acolo din adolescență. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...