Thursday 13 November 2014

One day, One hour #17

  Recunosc, merit să fiu trasă de urechi pentru că postez atât de rar. Până și facebook-ul m-a avertizat în privința asta. Nu înțeleg ce se întâmplă în ultimul timp, dar nu mai reușesc deloc să-mi organizez timpul, iar articolele pentru blog ajung pe la coada listei, ceea ce mă întristează foarte tare. Nu știu cum reușesc cele care au copii și mai au și un job full time. Ponturi, ceva? :P Dar promit ca de acum înainte să fac tot posibilul să postez măcar două articole pe săptămână, dacă 3-4 nu reușesc.

 Sâmbăta trecută am pozat ce am făcut în fiecare oră să vă arăt, dar nu am găsit în nicio zi timp să selectez pozele și să vă povestesc câte puțin despre fiecare. Chiar am avut intenția să renunț la acest articol din One day, One hour, dar în ultimul timp am tot primit mesaje în care îmi spuneați cât de mult vă plac postările din această rubrică, așa că mergem pe ideea ”mai bine mai târziu, decât niciodată”. :D

Așadar, ziua de sâmbătă în imagini.

~ 11 a.m.
  Fiind zi liberă pentru soțul meu, ne-am permis să dormim mai mult, așa că ziua a început mai târziu decât de obicei. Pentru că e din ce în ce mai frig, Cola nu mai are voie afară la fel de mult, așa că ne bucurăm mai mult de prezența lui în casă. Noi suntem fericiți, el... nu. :))

~ 12 a.m.
  Surpriză, surpriză, mi-a ajuns prima cutie de la Graze. În cazul în care nu știți despre ce e vorba, pe graze.com putem să ne facem abonament la câteva gustări sănătoase și delicioase. Ca cele din poză. Ne-au plăcut foarte mult, dar tot ni se pare cam mult 4 lire pentru o astfel de cutie, așa că nu vom continua să le comandăm. Prima cutie a fost gratis.

~ 13
Shower time! Soțul meu a cumpărat acest gel de duș. el fiind anti-gel de duș până acum. Dar l-a atras aroma cică. Îmi place și mie, doar că nu e la fel de puternică ca la celelalte geluri marca Original Source.

~ 14 
Am făcut poze pentru articolul aniversar, articolul precedent, în care am ”pus la bătaie” cele două palete de farduri din imagine.

~ 15 
Am reușit și să leg câteva cuvinte și să scriu câte ceva despre ce a însemnat pentru mine  primul an de blogging.

~  16
Pentru că voiam să ieșim, am ”testat” vremea în grădină, ca să știu cum să mă îmbrac. Bineînțeles că socoteala din grădină nu s-a potrivit cu cea din târg. :))

~ 17 
Pentru că încă era devreme, am mai pierdut timpul pe internet și mi-am admirat motanul căzut la datorie...
 

~ 18 
Am început să mă machiez și am folosit pentru prima dată această mascara. O s-o mai vedeți pe blogul meu...

~ 19
Am plecat la o mică plimbare, și după cum vă spuneam mai sus, deși părea să nu plouă, exact înainte să ieșim din casă a început ”dușul”.

~ 20
Am intrat într-un chinezesc să mâncăm și m-am răsfățat cu goldfish. Yum!! Bețigașele sunt doar pentru poză, eu nu le-am folosit, haha!

~ 21
Cu burțile pline, în autobuz, înapoi spre casă.

Ajunși acasă nu prea am mai făcut mare lucru, am pierdut vremea pe internet, așa că nu am mai avut ce poza. 

A fost o zi scurtă, dar sper că v-a plăcut să aflați cum a fost sâmbăta mea. A voastră cum a fost?

P.S. Nu uitați de giveaway!


9 comments:

  1. Nu stiu din ce cauza dar imi plac foarte mult postarile aste,si sincera sa fiu le citesc cu foarte multa placere.pup:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Îți mulțumesc, mă bucur că-ți plac! :X

      Delete
  2. Foarte frumos :)
    Si mie imi plac mult postarile astea, mai ales ca mai vad si eu locuri din London <3 <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo, Adina! Lume nouă pe aici. :P Mulțumesc frumos, draga mea. :*

      Delete
  3. Nu îți fă griji, nu ești singura care postează mai rar :)) Eu te întrec. Să nu renunți la această rubrică!!!
    Of, visul oricărei roșcate, să o prindă ploaia! :))

    ReplyDelete
  4. Ce pisoi dragut :) Si mie imi plac postarile tale de acest gen, mai descopar ceva nou, interesant :)

    ReplyDelete
  5. Este prima postare de acest gen pe care o citesc.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...