Sunday 23 November 2014

Iarna aceasta se poartă capele

Prin luna august vă arătam într-un articol ce am salvat în wishlist-ul meu de pe sheinside.com (AICI), articol care v-a plăcut destul de mult. Bineînțeles că de atunci mi-am tot clătit ochii pe site și am mai adăugat câteva lucrușoare la interminabila listă. Partea bună e că am reușit să-mi achiziționez un top pe care vi l-am prezentat în respectivul articol (plus altul pe care îl salvasem după), deci au și listele astea un rol. Când soțul îmi zice: ”Ok, folosește-mi cardul și comandă-ți ce vrei tu de pe internet” nu mai stau să mă gândesc, frunzăresc  prin wishlist și comand rapid până nu se răzgândește. :)) V-am tot promis un haul cu hăinuțele pe care le-am cumpărat în ultimul timp, dar cele mai multe dintre ele sunt negre și nu reușesc să le fac niște poze decente. Încă lucrez la asta.

În ultimul timp mi s-a pus pata pe cape. Am văzut eu acum ceva timp o poză cu o roșcată simpatică foc care purta o capă și de atunci mi-am zis că la iarnă voi căuta și eu una. Ca să văd că acum aproape toate magazinele au, dar din păcate la prețuri cam mari. Sheinside.com nu face excepție, așa că vă arăt articolele de acest gen care mi-au plăcut cel mai mult. Poza de care vă spuneam în rândurile de mai sus e chiar aceasta. Și surpriză, capa pe care o purta era chiar de pe sheinside. Small world. :))




Așadar voi începe cu capa care mi-a pus capac. :)) O găsiți AICI.

Aceasta mi se pare foarte elegantă. Cred că e preferata mea dintre toate, dar nu sunt sigură. :)) O găsiți AICI.


Alta minunată. Detalii AICI


La aceasta sunt mai multe poze pe site cu persoane care au integrat-o într-o ținută. Arată foarte bine și descheiată. Le puteți vedea  AICI

O altă frumusețe AICI.


Și ultima, dar nu cea din urmă AICI.

BONUS: Deși e un articol despre cape, nu pot să nu vă arăt și această rochie. Am văzut-o prima dată în videoclipul ACESTA, unde tipa o și îmbracă, și m-am îndrăgostit iremediabil. O găsiți pe site în mai multe culori AICI.



Vouă vă plac capele? Care este preferata voastră dintre cele prezentate în acest articol?

9 comments:

  1. superbe toate modele , choar astazi am vazut pe prima si mia cucerit inima dar nu imi permit sa mio achizitionez , spor la cumparaturi si sa le porti cu drag ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și mie mi se par prea scumpe pentru ceea ce sunt... :(

      Delete
  2. I-am citit, cu voce tare, sotului, partea cu cardul :))
    PS: Superba capa rosie si aia neagra!

    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha... sper că a reacționat bine. :))

      Delete
  3. Uof, sheinside.ul astaa dispera. Are lucruri dragute, dar la standard shipping sunt groaznici. Am facut o comanda acum o saptamana si o zi si n.a plecat de la ei nici pana in ziua de azi. Stiu ca e standard, dar parca se exagereaza rau cu termenele de livrare.
    Roxanne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu numai cu standard shipping am comandat și niciodată nu au depășit termenul de două săptămâni. Și fetele care au mai comandat din România spuneau că tot două săptămâni durează. Chiar să-mi spui în cât timp ți-a ajuns comanda până la urmă...

      Delete
  4. Mai, mie imi plac capele, sunt foarte elegante si dragalase, dar sa fiu sincera nu as da banii pe asa ceva. Eu merg prin ger la munca, nu am timp de flu flu-uri, deci am nevoie de ceva foarte gros si comod. In oras nu ies ca toate gagicile mi s-au maritat si gagicul e la sute de km de mine. Deci pentru mine ar fi inutila. Asa am si o vesta din aia de blana, absolut superba, dar nu stiu daca am imbracat-o de 2 ori pentru ca efectiv nu am unde. Sa o iau pe sub geaca nu pot, sa merg la munca doar in ea iar nu pot, ca fac turturi. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, înțeleg ce vrei să spui. Aici, în UK, iernile sunt mai blânde, de aceea îmi permit să visez. :))

      Delete
  5. Stiu ca articolul este despre cape, dar trebuie sa spun ca ador rochia aia. O am pe wishlist de muuuult timp ♥

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...