Monday 22 February 2016

Too Faced Chocolate Bar - review & swatches

După mai bine de un an de când dețin această paletă, iată că în sfârșit îi fac un review. Niciodată nu mi-am dorit o paletă de farduri de ochi așa cum mi-am dorit-o pe aceasta, iar anul trecut, de ziua mea, my bff mi-a îndeplinit dorința. Too Faced Chocolate Bar nu a dezamăgit, și după ce am folosit-o atâta vreme, pot să vă spun cu certitudine dacă merită să investiți în ea sau nu.

Paleta vine într-o cutie de carton adorabilă pe care nici după atâta timp nu am aruncat-o pentru că îmi este mult prea dragă! Este însoțită de un mic ghid în care putem descoperi 3 variante de look-uri care se pot realiza cu Chocolate Bar. Fardurile propriu-zise vin într-o cutie de metal magnetică în formă de ciocolată!! Când o deschidem găsim o oglindă mărișoară și 16 farduri care conțin pudră de cacao. Și așa cum vă puteți aștepta, paleta miroase a ciocolată caldă.



Chocolate Bar conține o varietate de nuanțe potrivite tuturor nuanțelor de piele, de la marourile tradiționale, la rozuri, movuri și chiar nuanțe burgundy. Toate pastiluțele au aceleași dimensiuni, exceptând cele două iluminatoare - unul mat și unul sidefat - care, evident, sunt într-o cantitate mult mai mare. Pe cel mat îl folosesc pentru a-mi ilumina zona de sub sprâncene (nu-mi place să adaug nimic strălucitor acolo) și să setez primerul pentru ca fardurile pe care urmează să le aplic să se difuzeze cât mai ușor. Pe cel sidefat îl folosesc pe pomeți sau în colțul intern al ochiului.

Cred că cel mai mult m-a atras la această paletă selecția de culori și finish-uri: avem farduri mate și farduri sidefate sau cu sclipici. Cu excepția câtorva farduri mate și a unui fard sclipitor (Black Forest Truffle), fardurile sunt extrem de cremoase și nu curg pe obraji. Sunt foarte pigmentate, chiar și cele mate - lucru rar întâlnit - și e o plăcere să le folosești. Singurele mai slab pigmentate mi se par Black Forest Truffle și Candied Violet - acestea se aplică mai bine cu degetul.

Se difuzează foarte ușor și rapid și datorită selecției mari de culori, pot fi create nenumărate look-uri. Rezistența fardurilor e una foarte bună, eu folosesc mereu primer pentru că am pleoapele foarte uleioase (e.l.f. Eyelid Primer). Chiar dacă le aplic dimineața, până seara când mă demăchiez, fardurile nu se strâng deloc în pliul pleoapei.
Se aplică cel mai bine cu o pensulă sintetică plată sau cu degetele.





Gilded Ganache, White Chocolate, Milk Chocolate, Black Forest Truffle, Triple Fudge

Salted Caramel, Marzipan, Semi - Sweet, Strawberry Bon Bon, Candied Violet, Amaretto

Hazelnut, Creme Brulee, Haute Chocolate, Cherry Cordial, Champagne Truffle

Concluzia este simplă: recomand această paletă tuturor persoanelor pasionate de machiaj. E paleta mea preferată și dacă ar fi să renunț la toate paletele mele de farduri și să păstrez doar una, aș păstra-o pe aceasta fără să stau pe gânduri.



Aveți această paletă? Voi ce paletă vă doriți sau v-ați dorit cel mai mult?

9 comments:

  1. Nu am nici o paleta de la Too Faced
    Eu sunt innebunita dupa cele de la Zoeva. O am pe cea Cocoa Blend dar mai vreau vreo doua. Am Naked2 dar vreau si Naked prima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și eu îmi doresc Cocoa Blend, arată foarte bine :X
      Am și NAKED 2, dar o iubesc pe cea de la Too Faced mai mult. :D

      Delete
  2. Nu am paleta asta,vad cat ii de laudata dar parca nu ma lasa sufletu sa dau atatia bani pe ea :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt foarte mulți bani, trebuie să ți-o dorești foarte mult ca să merite investiția. :)

      Delete
  3. este superba, mi-am dorit si eu sa o achizitionez dar intre timp m-am indragostit de un brand si am decis ca nu o iau..cu toate acestea de cate ori merg in Sephora ma tot uit la ea

    ReplyDelete
  4. De cand tot vreau o paleta de la ei..problema e ca nu ma pot hotari. :)) Ochisem Bon Bons, dar are minim 3 culori pe care nu le-as folosi, oricat de draguta e ea.
    Sa o folosesti cu placere in continuare! :)

    ReplyDelete
  5. Nu am încercat niciun produs de la Too Faced, momentan mi-am luat niște farduri de la Melkior de care sunt foarte mulțumită, dar cred că în viitor îmi voi lua una.

    ReplyDelete
  6. O am pe wishlist, poate-ți amintești că am și pus-o pe blog pe lista de dorințe pentru 2016, dar acum că a apărut și Bon Bons sunt în dilemă, nu știu dacă să rămân la asta sau s-o aleg pe cealaltă. :)) O să le mai studiez în magazin, atât textura (deși nu cred să fie mare diferență), cât și mirosul, dar și selecția de nuanțe.
    Oricum, orice aș alege... am nevoie de o paletă de farduri care să miroasă a ciocolată! Punct! :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...