Tuesday 14 October 2014

MUA fond de ten, bronzer, iluminator, blush - review

   MUA Makeup Academy este un brand englezesc de produse de machiaj care se remarcă cu produse destul de bune la prețuri mai mult decât rezonabile. Aceste produse au ajuns să fie foarte populare în aproape toată lumea. Chiar și fetele pasionate de machiaj din România se pot bucura de ele pentru că le pot comanda de pe site-ul lor oficial http://www.muastore.co.uk/, taxele fiind destul de mici iar timpul de livrare relativ scurt.  De aceea am hotărât să vă vorbesc despre toate produsele MUA pe care le dețin, să vă ajut puțin dacă doriți să faceți o comandă și nu știți ce să alegeți, cum se comportă produsele, să vă arăt swatch-uri.  Voi împărți acest articol în două, pentru că am destule de zis despre fiecare  produs în parte și nu vreau să ajung la un articol foarte lung și să risc să vă plictisesc.
Ceea ce vreau să precizez de la început, pentru a nu fi nevoită să o fac la fiecare produs în parte este faptul că deși produsele MUA sunt destul/foarte bune, ambalajele sunt foarte proaste. Textele dispar imediat, carcasele se zgârie foarte ușor și mai ales, se dezmembrează. Dar cred că e ceva de așteptat având în vedere prețurile foarte mici. E clar că ei nu investesc foarte mult în aceste ambalaje.

 Astăzi voi vorbi despre produsele destinate feței pe care le dețin, și anume: un fond de ten, un iluminator, un bronzer, două blush-uri cremă și unul pudră. În următorul articol cu produse MUA vă voi vorbi despre: farduri (mono și din paletă), rujuri și oje.

MUA Undress Your Skin Illuminating Foundation
Sinceră să fiu, nu m-aș fi gândit niciodată să-mi cumpăr un fond de ten de la MUA, dar review-ul unei youtuberițe cu același ten ca al meu m-a convins. Aici puteți vedea videoclipul ei cu prima impresie despre acest produs. Îl voi analiza strict din perspectiva unui fond de ten ieftin. Am dat 3 lire pe el, era la ofertă. Prețul original este de 5 lire. Fiind atât de ieftin, eu nu am avut așteptări foarte mari, mă gândeam că se va comporta ca un BB Cream. 
Încă de la prima aplicare am fost foarte impresionată de acest produs. Nu are textura unui BB Cream, cum mă așteptam, ci a unui fond de ten. Se întinde foarte frumos, uniform, având acoperire medie. Mie îmi acoperă roșeața și pistruii mai mici. Pentru coșuri cred că trebuie folosit și un corector. Arată foarte natural pe ten. Singura problemă pe care am observat-o este că se așează în porii dilatați și ii scoate în evidență. Dar eu oricum folosesc pudră matifiantă deasupra așa că elimin acest aspect inestetic. Faptul că rezistă ore întregi pe tenul meu care e foarte gras e un mare plus. Controlează secreția de sebum iar zona T începe să lucească abia după câteva ore. Seara chiar am ce demachia de pe față, dovadă că pe parcursul zilei produsul a rămas pe față. All in all, mai ales având în vedere prețul mic, sunt foarte impresionată de acest fond de ten și îl recomand persoanelor care nu au un ten cu foarte multe probleme. 
Eu am nuanța Beige care mi se potrivește perfect. În general la fondurile de ten mi se potrivește mereu a doua nuanța după cea mai deschisă. Asta ca un punct de reper în cazul în care nu știți ce nuanță să alegeți.




MUA Bronzer
Dacă încă nu ați încercat să vă conturați fața și vă e teamă să dați banii pe un bronzer scump, cumpărați-l pe acesta! E un bronzer incredibil de bun și costă doar o liră. E foarte bine pigmentat, mat, iar puterea de rezistenă este foarte bună. Puteți să-l aplicați lejer pentru un contouring subtil sau pentru a îndulci trăsăturile feței sau puteți să fiți generoase cu aplicatul și să obțineți contouring-ul perfect. De aceea spun ca e minunat pentru începătoare. Nu are tentă portocalie, sau cel puțin nuanța pe care am ales-o eu nu are, deci arată foarte natural dacă e aplicat cum trebuie. Eu am ales nuanța 3, cred că celelalte mi s-au părut prea deschise pentru tenul meu care e oricum destul de deschis. Nuanța mi se potrivește perfect.
Eu îl folosesc și pentru corp atunci când port ceva mai decoltat și nu am folosit autobronzant înainte.






MUA Undress Your Skin Highlighting Powder - Pink Shimmer
Deși o să vi se pară ciudat, acesta este cel mai bun iluminator pe care l-am încercat vreodată. Nu este prăfos deloc, pare chiar cremos la atingere, este foarte pigmentat și oferă o strălucire foarte sănătoasă tenului. Îmi place că pot trece o singură dată pensula peste produs și obțin un glow subtil dar de efect, perfect pentru zi, sau pot insista cu mai mult produs obținând astfel acea strălucire intensă a la Hollywood (big words, I know!). Deși cred că îmi va lua o veșnicie până îl voi termina, sper să nu fie scos vreodată de pe piață pentru că e chiar foarte, foarte bun. Dacă ar fi să recomand cu tărie un singur produs din cele menționate în acest articol (deși vi le recomand cu toată sinceritatea pe toate), pe acesta vi l-aș recomanda. Nu-i găsesc niciun cusur și nu văd de ce cineva ar fi nemulțumit de el. Am văzut că de curând au scos și varianta Iridescent Gold, deci dacă tenul vostru nu se împacă bine cu rozul, puteți opta pentru varianta golden. (3 lire)







Blush Perfection Cream Blusher
Blush-urile MUA se bucură de o mare popularitate și pe bună dreptate, aș spune eu. Voi începe cu cele două în variantă cremă pe care le dețin.
Nuanța Lush - trebuie să vă spun că având tenul gras, întotdeauna m-am ferit de blush-urile cremă. Dar curiozitatea, bat-o vina!... Trebuia să aflu cum se comportă un astfel de produs pe tenul meu și cum nu am vrut să investesc din prima în unul mai scump, neștiind dacă o să mi se potrivească sau nu, am ales unul de la MUA care nu m-a costat decât 2 lire. Am rămas foarte, foarte plăcut impresionată. Nu numai că se aplică foarte ușor fără a fi messy în vreun fel, dar aspectul natural pe care îl oferă m-a făcut să mă îndrăgostesc iremediabil. Eu trec două degete prin produs  apoi tapotez ușor în zona pomeților până culoarea s-a împrăștiat uniform. După cum am mai spus, rezultatul îmi place la nebunie! Nu râmâne unsuros, cum mă așteptam de la un astfel de blush, nu râmâne nici măcar foarte lucios. Aș spune că e un efect semi-mat.




Nuanța Dolly - această nuanță în schimb, nu mă încântă deloc. Deși în swatch pare destul de pigmentată, în momentul în care o blenduiesc pe ten devine aproape insesizabilă. Am testat-o de vreo două ori și cam atât, stă degeaba. Nu mă văd folosind-o.




MUA Blusher, nuanța Bubble Gum
Este singurul blush sub formă de pudră pe care îl dețin de la MUA. Este foarte pigmentat, complet mat și arată foarte bine pe ten. Se întinde frumos, natural și rezistă pe ten atâta timp cât îmi rezistă și fondul de ten, evident. Este un blush care costă doar o liră dar care se comportă ca unul mult mai scump.





Sper că vă va fi util acest articol, dar și partea a doua a sa, care va urma cât de curând.

Ați încercat produsele MUA? Cum vi se par?
Ce produse MUA vă atrag cel mai mult?

4 comments:

  1. chiar acum ceva timp am primit un mail ,cu transportul la o lira,si ma tentează sa incerc ceva produse d la ei

    ReplyDelete
  2. Nu stiu din ce lot am nimerit eu pudra iluminatoare pt. ca nu se ia nimic pe pensula, abia se ia fff putin pe deget :( a ta arata minunat. Blush-urile le folosesc si mi se par extraordinare mai ales la raportul calitate-pret si mai am si bronzer-ul pe care la fel, il ador. De fiecare data cand vin la Londra nu plec fara un produs MUA. Multumim pt. review-uri, m-ai facut sa imi doresc sa incerc si celelalte produse de la ei.O zi frumoasa sa ai! :)

    ReplyDelete
  3. Iubesc produsele MUA! Raportul calitate/pret este incredibil si presimt ca in curand voi pacatui!
    In momentul de fata oftez dupa iluminatorul pe care ni l-ai prezentat. Este demential!
    Sa le folosesti cu drag pe toate!
    Pupici

    ReplyDelete
  4. Imi place tare mult cum arata blushul crema, cel roz. <3 Cred ca aplicat pe obrajori te face sa arati ca o papusica. <3
    Eu am incercat ieri un ruj lichid de la l'Oreal pe post de blush. :-" si e fain. :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...