Wednesday 29 October 2014

Favoritele lunii octombrie

   Iată că după foarte multe luni, postez în sfârșit articolul cu favoritele lunii la timp. Nu mă mai uimește cât de repede a trecut anul, cât mă uimește cât de repede a trecut luna aceasta. Parcă săptămâna trecută alegeam favoritele lunii septembrie, nu acum o lună. 

   Lăsând tristețea la o parte, luna aceasta chiar am (re)descoperit multe produse de care sunt foarte entuziasmată și despre care aștept să vă vorbesc cu nerăbdare.


   Voi începe cu parfumul după care am tânjit foarte mult timp, și anume Lady Million a lui Paco Rabanne. Dacă mă urmăriți pe Instagram, deja ați văzut cât sunt de entuziasmată de el. Știu că l-am cumpărat abia spre sfârșitul lunii, deci nu a avut cum să fie un favorit pe parcursul întregii luni, dar chiar și-așa, l-am iubit prea mult de când a intrat în viața mea, și ar fi fost un sacrilegiu să nu-l includ în articolul de azi. Mi-e greu să descriu mirosuri, dar voi face un efort și-l voi descrie în curând într-un review, pentru că sunt sigură că voi mai ispiti și pe altele dintre voi. Tot ce pot să spn acum e că e parfumul perfect pentru această perioadă și nu cred că e persoană căreia să nu i se potrivească.
   Următorul produs achiziționat în luna octombrie de care sunt foarte încântată e anticearcănul Maybelline Fit Me. Am auzit multe păreri bune despre el (I`m looking at you, Deena!) și trebuia să-l încerc. E genul de anticearcăn care marchează toate căsuțele fără a fi foarte scump. Dar va beneficia și el de un review complet în curând.


   Pe pleoape am oscilat între două variante: fie Maybelline Color Tattoo nuanța Metallic Pomegranate (review AICI) pentru zilele în care voiam un look simplu, rapid și tomnatic, fie a doua nuanță de gri din dreapta, rândul de jos (nu au denumiri nuanțele) din paleta NYX Runaway Collection Casting Call Palette (review AICI), pentru zilele în care voiam ceva rapid, dar mai dark.   Am fost cam leneșă luna aceasta, ce-i drept. Haha!
Cu aceste două variante pe pleoape, foarte bine a dat rujul de la Chanel, Rouge Allure Velvet, nuanța La Diva (review AICI). Parcă mi-e și milă să-l port, dar luna asta chiar am abuzat de el.


    Maybelline Color Show nuanța Berry Fusion nu mi-a părăsit unghiile de când am cumpărat-o. E nuanța perfectă pentru toamnă și deocamdată, nu-mi văd unghiile într-o altă culoare.
    Și nu puteam să nu includ și 3D Crest Witestrips Luxe Professional Effects (pe care uitasem să le includ în poza de grup). Nu-mi mai albisem dinții cu aceste benzi de vreun an, deși se recomandă un tratament o dată la 6 luni. Diferența a început să se vadă imediat, ador pliculețele astea, sunt ușor de folosit și rezultatele sunt garantate de fiecare dată.

Cam acestea sunt produsele care m-au făcut pe mine fericită în luna octombrie. 
Care au fost favoritele voastre?

11 comments:

  1. ma bucur sa citesc (in sfarsit) ca ai trstat FIT me. Si mie imi place muuult!
    Lady Million l-am iubit si eu f. mult. Acum il tradez cu Guilty.Paco Rabanne are niste parfumuri deosebite, mai ales cele barbatesti.
    cu paleta aia de la NYX nu ma inteleg nici cum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu știu de ce nu te înțelegi cu paleta de la Nyx, chiar e destul de ok, fardurile pigmentate, ușor de blenduit...E adevărat că e greu să creezi un look complex doar cu această paletă, dar în afară de asta nu prea am ce să-i reproșez.
      Da, Fit Me e bestial. IAr de parfum nu mai zic. Nu îmi amintesc să mai fi avut vreunul de la Paco Rabanne..

      Delete
  2. Unde ai gasit benzile de albit de la Crest?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am sperat sa le gasesc pe undeva in Romania :-) pentru ca exista o reclama pe Youtube, in romana, si ma gandeam ca au intrat si pe piata noastra daca tot ii face reclama in romana... totusi daca le gasesti in Ro, anunta-ma.. Te pup, multumim pt articol!

      Delete
    2. Sigur că da, pupici!! :)

      Delete
  3. Hmmm, eu nu am mirosit Lady Million pana acum. M-ai facut curioasa si cu prima ocazie merg sa il adulmec, mai ales ca am mai avut "parfumuri in comun" cu tine. Nu ma simt vinovata ca te-am facut sa iei Fit Me!:)) E super super, il folosesc zilnic de cand il am si nici macar nu da semne ca se apropie de sfarsit. Mie imi place mai ales ca anticearcan pentru ca am impresia ca reuseste un pic sa si ilumineze zona aia. Pomegranate, oh Pomegranate e looove loveee loveee. Despre benzile Crest pff. Am fost si eu tentata. Dar am discutat cu dentistul meu, care e un tip tinerel si foarte informat. Si mi-a zis ca el nu recomanda nimanui albire. De nici un tip...mi-a dat o gramada de explicatii. Si a zis ca intelege perfect nevoia de a avea dinti frumosi, dar ca mai bine sa ii aleg sanatosi..Acum, sincera sa fiu sunt cam contrariata! Ma tenta raaaauuu sa incerc, dar parca mi-e teama mai ales dupa ce mi-a povestit si dupa cat de aiurea am eu dintii in general.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Măi, eu nu am avut probleme cu dinții până acum, așa că ”îmi permit” să risc. Mi-e tare rușine caând dinții mei sunt foarte galbeni și ajung așa dacă nu fac periodic un astfel de tratament de albire ... pentru că ceai și pentru că Cola... :D
      Nu-mi vine să cred că nu știi cum miroase LAdy Million!!! Tocmai tu??

      Delete
  4. Doamne cate tentatii!
    Sunt tare grele zilele in care apar articolele cu favoritele lunii. ;))
    Daca pana acum nu eram convinsa ca am nevoie de Color Tattoo acum stiu ca-i musai sa-l am pe Pomegranate.
    Si...imi doresc si 3D Crest Witestrips Luxe Professional Effects. Trebuie sa le incerc si eu. :)
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am zis întotdeauna că îl recomand în primul rând pe On and On Bronze, când vine vorba de Color Tattoo. Dar nici Pomegranate nu e un început prost. :D

      Delete
  5. Mi-am albit si eu dintii cu astfel de plasturi inainte de nunta si mi-au placut mult, chiar s-au vazut rezultate. Rujul de la Chanel arata bine :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...