Friday 7 February 2014

Produse terminate #3

Pentru ca in cateva zile voi parasi tarisoara mea draga, am zis sa va vorbesc despre produsele terminate, ca doar n-o sa le iau cu mine acolo pentru a vi le arata cand se aduna mai multe. Desi, daca ma uit la poze, s-au strans deja multicele. Nu stiu cum reusesc!

 Am terminat un fixativ (folosit impreuna cu mama) de laWella,  Wellaflex, si deja e pe terminate un al doilea tub. Nu am gasit niciodata un fixativ care sa-mi placa la nebunie, dar acesta este unul dintre cele mai bune. Mentine buclele, ofera textura parului daca e folosit lejer si cel mai important pentru mine, nu trebuie sa ma spal pe cap a doua zi dupa ce l-am folosit. Ba chiar il pot pieptana fara grija pentru ca nu mi-l face sarma. 

Apa micelara de la L`oreal. S-a mai dus un tub. Eu am zis ca le termin foarte repede, parca le mananc. Review aici daca va intereseaza mai multe informatii.

Am alternat scrub-ul de la St Ives (nu se gaseste in Ro, din pacate), cu cel de la Elmiplant. Amandoua sunt foarte bune, desi destul de diferite. Cel de la Elmiplant e mai bland, si chiar iti face placere sa-l folosesti, in timp ce cel de la St. Ives e mai agresiv si mai scarbos, arata ca o voma (ha-ha) dar miroase tare placut. Daca ar fi sa aleg unul dintre ele l-as alege pe cel mai agresiv, pentru ca simt ca am nevoie de asa ceva. Dar cel de la Elmiplant e foarte bun mai ales in zilele in care imi simt pielea mai sensibila, si ofera acea senzatie de prospetime, parca "scartaie" fata dupa folosire. 


Blasamul leave in de la Charles Worthington e minunat. Stiu ca nu se gaseste si la noi, dar daca veti avea vreodata ocazia sa incercati produse de la Charles Worthington, eu va indemn sa o faceti. Tot ce am incercat de la acest brand m-a impresionat, merita!

Tonicul de la Gliss. A mai aparut in produsele mele terminate. E un produs tare bun, desi se termina foarte repede. Mai multe despre el daca va intereseaza aici.

Gel de dus Palmolive cu migdale si lapte hidratant. Pe mine n-o sa ma auziti niciodata ridicand in slavi un gel de dus. Nu sunt innebunita dupa ele, nu am stocuri de asa ceva, cumpar altul doar cand il termin pe celalalt, nu o sa dedic postari intregi unui gel de dus. So not me... #sorry. Tot ce ma intereseaza la un gel de dus este sa miroasa dragut si sa faca spuma. Atat si nimic mai mult. Este un singur gel de dus pe care mi-l doresc enorm, dar ma mai gandesc daca merita sa dau £ 6,50 pe un astfel de produs doar pentru miros. Aceluia chiar i-as dedica un review. Doar lui (Sugar Crush de la Soap & Glory)! Despre acesta de la Palmolive nu am foarte multe de zis. Miroase dragutel, face multa spuma si nu usuca pielea. Atat si nimic mai mult.

Lotiunea stralucitoare de la DKNY. O am de ani de zile. A venit impreuna cu parfumul Golden Delicious. Nu prea mi-a placut, e galbuie si cu foarte mult sclipici. Miroase ca parfumul, asta e singura parte buna. Nu stiu daca am folosit-o de 3 ori, a ramas uitata pe undeva prin casa si am zis ca e cazul sa o arunc.  


Daca tot mi s-a terminat pasta de dinti, am zis sa v-o arat, poate va intereseaza. E pasta mea de dinti preferata si evident, nu se gaseste la noi. Se numeste White Glow si chiar ajuta la mentinerea albului dintilor. Ca sa nu mai spun ca fiecare cutie vine impreuna cu o periuta de dinti minunata si cu betigase pentru curatarea dintilor. 

Hand Cream de la Avon. Eu niciodata nu m-am impacat cu aceste creme de maini de la Avon. Cred ca am comandat-o sa fac o anumita suma pentru a comanda ceva la pret redus Stiti si voi cum sunt promotiile la Avon. Mi se pare apa de ploaie, nu cred ca "hidratarea" dureaza mai mult de jumatate de ora cand o folosesc. Nu e terminata, dar cred ca o aveam de foarte mult timp, asa ca o arunc, si-asa nu o mai foloseste nimeni. 

Pentru ca am tot vazut ca se poarta sa se pastreze ambalajul de la tartele Yankee, am pastrat si eu unul. Acesta este Apple Spice Popourri. Daca va place mirosul de mar acrisor, dar acrisor tare, asta este pentru voi. Am mai folosit si Merry Marshmallow, dar nu mi-a dat prin cap atunci sa pastrez ambalajul. Aceea miroase duuulce, dulce, mai am putin din ea. 


 La capitolul produse de machiaj nu am foarte multe. Am terminat anticearcanul Instant Eye Eraser de la Maybelline si sunt tare trista, de abia astept sa-mi iau altul. E foarte bun, desi prea scump pentru o cantitate atat de mica. 

Luciul de la Essence XXXL Shine il arunc pentru ca il am de foarte mult timp. Eu nu folosesc gloss-uri singure, doar pun un strat subtire peste ruj cand si cand, din acest motiv nu reusesc sa termin niciodata un tub pana sa expire. Nu stiu ce sa zic despre el in afara de faptul ca  nu e colorat deloc si ca are sclipici fin. A,da, si ca e lipicios si ca miroase foarte dulce.

Mostra de mascara de la MAC, Zoom Lash a fost terminata de asta-vara, dar a stat ascunsa pe undeva ca abia acum am gasit-o. E minunata, nu numai ca separa si alungeste genele, dar este si de un negru foarte intens. Mi-a placut.

Oja Berry de la Barry M s-a uscat si trebuie aruncata. Ojele de la Barry M sunt foarte bune si rezistente, si unele dintre cele mai ieftine oje care se gasesc in Anglia. Perfecte pentru mine, care nu concep sa dau o caruta de bani pe oje. 





Dupa cum am spus la inceput, pana la urma s-au strans cateva produse. Ati folosit vreun produs mentionat in articolul de azi? Impartasim aceleasi pareri despre el? :)

10 comments:

  1. Sunt tentata de gelul Elmiplant, cred ca-l voi achizitiona si eu :)

    ReplyDelete
  2. am citit doar de bine de acea mascara! sper sa reusesc sa mi-o cumpar si eu candva!
    pleci la munca?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar merita. :) Locuiesc acolo cu sotul meu. :)

      Delete
  3. chiar azi mi-am achizitionat si eu gelul de la Elmiplant, sper sa fie bun si sa-si faca efectul.:)
    ma tenteaza gelul de dus Palmolive, nu am mai folosit chiar de foarte mult timp gelurile Palmolive, dar niciodata nu e prea tarziu.:)
    pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt curioasa daca iti place gelul de la Elmiplant. :)

      Delete
  4. Pfoaaa ce harnica ai fost iar! Instant Eye Eraser-ul imi face pofta dar n-am de unde sa il iau. Prea am auzit multe lucruri bune despre el!

    ReplyDelete
  5. Lasa ca si daca ai de unde sa-l iei dar nu te induri sa dai atatia bani din nou nu e bine..:))

    ReplyDelete
  6. Eu pana acum nu am terminat nicio oja :)) frumoase produse ai terminat :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...