Monday 25 April 2016

Astor Skin Match Protect Concealer | review

Acum două săptămâni eram în căutarea unui anticearcăn bun pe care să-l pot cumpăra dintr-un magazin fizic. Mi se pusese pata pe Rimmel Match Perfection, dar nu l-am găsit nicăieri. nu știu dacă nu se comercializează în România sau doar am avut eu ghinion.
M-am oprit până la urmă la Skin Match Protect Concealer de la Astor pe care l-am găsit în Kendra la prețul de 30 de lei pentru 7 ml. Trebuie să recunosc faptul că m-a atras în primul rând sistemul de dozare care mi s-a părut mie atunci că seamănă cu cel al lui Age Rewind de la Maybelline (anticearcănul meu preferat), dar și faptul că e îmbogățit cu vitaminele C și E. 


Acel sistem de dozare de care eram atât de încântată m-a dezamăgit. Spre deosebire de Age Rewind, acest anticearcăn are în capăt un burețel propriu-zis prevăzut cu un orificiu prin care iese produsul. Fiind uscat, absoarbe foarte mult anticearcăn care se irosește. Până la următoarea aplicare burețelul se usucă aproape în totalitate și totul se repetă: o parte din produs este absorbită și alta ajunge pe piele. Tot din cauza faptului că buretele e uscat, nu alunecă, ci trage de piele, o senzație tare neplăcută.

Pentru a scoate produsul din tub, acesta  trebuie strâns cu ambele mâini cu mare grijă, altfel riscul să țâșnească în toate direcțiile e foarte mare, și asta pentru că deși l-am folosit doar de câteva ori, tubul pare că e gol. Din acest motiv e foarte greu  de dozat aceeași cantitate de produs la ambii ochi.

Produsul în sine însă mi se pare foarte bun. Are consistența perfectă, arată natural sub ochi, nu se strânge în liniile fine, acoperă bine roșeața (nu am cearcăne pronunțate). nu am ce să-i reproșez. Dar din cauza ambalajului nu o să-l recumpăr.



Vouă vi s-a întâmplat să găsiți un produs foarte bun dar să vă fie greu să-l folosiți din cauza ambalajului?
Ați încercat acest anticearcăn?

3 comments:

  1. Chiar arata interesant metoda de dozaj si pare practica, pacat ca se iroseste f mult...

    ReplyDelete
  2. concealerul asta maybelline acum este si in romania! de obicei nu folosesc concealer,nu am cearcane, prefer fdt cu acoperire.puppp

    ReplyDelete
  3. Eu nu prea folosesc concealer. Dar se pare ca acesta de la Astor chiar are un sistem total gresit.

    http://lifestylesem.blogspot.ro

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...