Tuesday 10 March 2015

One day, One hour #20


Rubrica One day, One hour se întoarce!! Yayy!! După o pauză de mai bine de două luni, am decis să o reintroduc pentru că mi s-a făcut dor să vă mai arăt zilele mele. Am vrut să fac acest lucru de la începutul lunii martie, dar o răceală m-a țintuit la pat. Nu am mai fost în stare de nimic, de aceea nici nu am mai publicat niciun articol în ultimele zile. Tot ce am făcut a fost să mă îndop cu ceai și pastile și să revăd primele două sezoane din Gossip Girl. :)) 
Noroc de Ira că m-a scos puțin din casă, că deja prindeam rădăcini... A venit în Londra pentru câteva zile, iar ieri am ieșit împreună puțin. Cu o seară înainte mi-am spus că e momentul perfect să pozez pentru blog, dar ieri dimineață am uitat complet. Mi-am amintit abia când m-am văzut cu ea. Noroc că făcusem două poze la ore diferite cu alte scopuri, poze pe care le pot include în acest articol. Promit că de data viitoare nu mai uit. Deh, mi-am pierdut exercițiul. :)


~  11 a.m.
Nu, nu m-am trezit la ora 11, dar atunci m-am gândit să-i fac o poză lui Cola fără vreun motiv anume.  Patul ”ciufuclit” face parte din decor. :))

~ 13 
Ca să nu cumva să întârzii, înainte de a mă machia am scos pe masă toate produsele pe care știam că le voi folosi și le-am pus în ordinea aplicării. Am zis să le și pozez pentru un articol de tipul ”ce am folosit în ultimele 24 de ore”, dar lumina nu a vrut să coopereze. Deh, pentru articolul de azi merge poza. 

~ 15
La această oră deja mă întâlnisem cu Ira. Din fericire după acest moment am început să pozez oră de oră. Prima oprire: Starbucks, ca să ne cunoaștem mai bine. :) Acolo am fost foarte amuzată de felul în care tipa care servea mi-a scris numele pe care, să fim serioși, îl știa foarte bine. De Lady Diana a auzit toată lumea, nu? :)) 

~ 16
Și am plecat în căutarea unui Primark. Am mers ceva, dar a meritat. Am ajuns în cel de pe Oxford Street în care nici eu nu mai fusesem. E foarte mare și are de toate!! 

~ 17
După Primark și Boots am ajuns și în Superdrug. Chiar ne pierduserăm orice speranță că mai vom mai găsi un Superdrug prin apropiere, deja se întunecase și zona era din ce în ce mai aglomerată, așa că am mers să ne mai plimbăm pe o străduță mai liniștită și acolo am dat nas în nas cu Superdrug-ul. :))

~ 18
La 18 fix m-am despărțit de Ira în Oxford Circus de unde eu am luat metroul spre casă. Vedeți ce aglomerat era pe străzi, imaginați-vă puțin ce era în metrou...

~ 19
După ce am ajuns în Stratford am luat autobuzul spre casă. Bine că măcar în autobuz nu mai era atât de aglomerat și am prins și un loc pe scaun. Mă dureau picioarele îngrozitor!

~ 20
Ajunsă acasă am început să admir ce mi-am cumpărat. După cum spuneam și pe pagina mea de facebook, eu nu am cumpărat foarte multe, ci doar ceea ce știam că am nevoie. Blush-ul îmi lipsește de ceva timp din colecție. Am mai avut unul și l-am terminat. De la Primark mi-am luat coronița pentru că îmi doream de mult ceva asemănător, un ruj maro deschis și un lip liner fucsia. Și apa micelară pentru că rămăsesem fără. Ah, da, și tot de la Primark am luat și prosopul peste care le-am pozat. Love it!

~ 21
Am ajuns la sezonul 3 din Gossip Girl care mi se pare foooarte plictisitor. :( De abia aștept să trec de el.

~ 22
De câteva luni țin o revistă Elle pe lângă pat pentru că are câteva mostre pe care uit mereu să le folosesc. Așa că aseară m-am enervat și am rupt mostrele ca să pot arunca revista. Așa se întâmplă când ai o cameră mică, nu-ți permiți să ții nicio revistă aruncată fără rost :))

~ 23
Cineva a făcut fundul mare!!! :)) Eu voiam să mă culc, iar el nu voia să se miște. Tipic!

Cam așa a arătat ziua mea de ieri. M-am simțit tare bine cu Ira, nu știu cât se vede din poze, mai ales că am fost limitată la una pe oră. Din câte știu eu și ea a pozat pentru același gen de articol, așa că faceți-i o vizită să vedeți și varianta ei. :)

Who`s excited for One day, One hour?? :D

17 comments:

  1. ce imi place de Cola..cred ca e tare rasfatat :)

    ReplyDelete
  2. Imi era dor de rubrica asta a ta!:) Nu pot sa cred cat de cuminte ai fost la shopping. Astept sa vad ce ravagii a facut Ira. Mi se pare super fain ca ati reusit sa va vedeti. Eu n-am reusit sa ma vad cu oameni din acelasi oras!:)) Legat de faza cu numele la Starbucks...no comment! Pe bune! No comment!:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt mai cumpătată, deena, nu degeaba am făcut 30 de ani.:))

      Delete
  3. Asa mult imi plac articolele astea, mai personale. :) Mai ales daca au si ceva despre beauty in ele. ;)))
    E comedie cu angajatii de la Starbucks, intentionat gresesc numele. :))
    Mai vrem One day, One hour! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur mult, voi mai face dacă vă place.:*

      Delete
  4. i loove one day one hour:) mai ales ca vad londra prin ochii tai si mi se face dor:( de boots, de primark, de autobuze cu etaj, de tot.
    si eu am reinceput Gossip Girl, its that time of the year, apparently:))
    ce as da iama prin Boots, like I did last time, nici nu stiam ce sa mai iau ce nu avem in RO:)) fix anul ala cand nu erau Color Tatoo in Ro se bagau peste o luna:))
    me wants mooore

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, te înțeleg. Și mie mi se face dor de magazinele de aici când stau mai mult timp în Ro. :)
      Te pup!!

      Delete
  5. Ce frumooooos! <3
    Ma bucur ca ai reinceput sa postezi one day, one hour. :D Sunt printre articolele mele preferate. :D
    Pupix!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pupici și ție, Dana. Și eu mă bucur că le-am reluat. :*

      Delete
  6. Ce-mi plac postarile de acest gen! :)
    Ce zi aglomerata!
    Acum, zilele mele mi se par din nou banale. ;))
    Ah, daca GG ti se pare deja plictisotor sa stii ca la sezonul 5 o sa-ti vina sa-ti rozi unghiile. Nu spun mai mult. :)
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te cred, știu că ultimele sezoane din GG sunt și mai nasoale. :))
      Zilele tale nu par niciodată plictisitoare... :)

      Delete
  7. Si eu ma bucur ca ai reluat aceste postari, iar cand il vad pe Cola, parca o vad pe Tzitzi a mea... acelasi model, acelasi rasfat ! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred că e o dulceață pisicuța ta. :*

      Delete
  8. Ne faci pofta de Londra! Si de shopping in Londra. Bentita e tare simpatica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu o fac intenționat, să știi. :P Mersi mult, pupici!

      Delete
  9. Chiar îmi era dor de această rubrică! Ai avut o zi frumoasă, mereu îmi faci poftă de o vacanță la Londra. :D
    Te pup!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...