Wednesday 20 August 2014

Produse folosite în 24 de ore

În urmă cu ceva timp am văzut acest tip de articol la Miha Ella pe blog (și la altcineva, dar am uitat la cine, scuze.. :( ) și mi s-a părut foarte interesant, așa că am decis să-l fac și eu. După cum puteți intui și din titlu, este vorba despre toate produsele pe care le-am folosit ieri. Fără să o mai lungesc, câteva cuvinte despre fiecare. 


În ceea ce privește machiajul nu a fost nimic deosebit. Cam acestea sunt produsele pe care le folosesc zilnic, cu mici excepții.

Porefessional de la Benefit. Îl alternez cu Magic Blur de la L`oreal despre care v-am vorbit aici. Mama lor de pori deschiși...
Pudra minerală L`oreal True Match. O aplic înaintea fondului de ten doar pe zona T. Rezistă mai bine fondul de ten peste ea și deși e un pas în plus, nu poate lipsi din rutina mea de vară.
Revlon Colorstay. Singurul fond de ten care-mi rezistă vara pe față.
Astor Skin Match. Bun anticearcăn. Urmează review când reușesc să fac poze concludente before/after curând.
Pudră  translucidă Creme Puff de la Max Factor. Nu știu c em-aș fi făcut fără ea pe aceste călduri... I-am făcut un review aici.
e.l.f. Kit pentru sprâncene. E pe ducă, cred că este deja al treilea kit consumat. Îl iubesc. Review AICI.
e.l.f. Primer pentru ochi. Nu putea lipsi, nimic nu rezistă pe pleoapele mele fără acest primer.
Maybelline Color Tattoo On and on Bronze. Nu am folosit decât acest fard cremă ieri pentru că m-am machiat în grabă și nu aveam timp de blenduit farduri pudră. Cu acesta într-un minut îmi fac ambii ochi. Review AICI.
Rimmel Gel Eyeliner. Mai am puțin și îl termin și încă nu știu dacă îmi place sau nu. Yeah, I`m a woman! :))
Mascara Volume Million Lashes Extra Black. Acum spre final începe să-mi placă, deși la început am fost foarte dezamăgită de ea. Oricum nu se compară cu ”sora”, Noir Ecxess (review AICI)
Collection does it all mascara. Îl folosesc doar pe genele inferioare pentru că deși nu e waterproof, are o rezistență incredibilă și în felul ăsta sunt sigură că nu mi se împrăștie mascara sub ochi.
Sleek Contour Kit.  Bronzerul e foarte bun, dar de iluminator sunt puțin dezamăgită.
Blush MAC Dollymix. Îmi place că  pot construi intensitatea lui. L-am purtat aproape toată vara.
AVON lip liner  Pink Bouquet. Nu știu cum face, dar se potrivește la aproape toate rujurile mele, așa că e mereu pe lângă mine.
Revlon Colorburst Matte Balm Elusive Insaisissable. Pentru că era dimineață când am ieșit, am ales acest ruj cuminte, iar în centrul buzei de jos am aplicat puțin din Golden Rose 06.


Clean & Clear Deep action cream wash. Dimineața îmi curăț fața cu acest produs. Nu pot să spun că-mi place. Curăță bine, dar nu suport cremele de curățare pentru față. Nu știu ce a fost în capul meu când am cumpărat acest produs.
L`oreal Triple Active Anti-Shine. Este crema pe care de câteva săptămâni o folosesc și dimineața, și seara. Celelalte sunt prea grele pe tenul meu gras la aceste temperaturi ridicate. Are și ea un review AICI.
La Roche Posay Anthelios AC. După crema hidratantă vine protecția solară pentru față. Dacă vreți să știți mai multe despre acest produs, puteți citi review-ul de AICI.
Apa micelară L`oreal. Pentru a îndepărta machiajul. Nelipsită din rutina mea. Ea, sau sora ei despre care puteți citi AICI.
Estee Lauder Advanced Night Repair. Sunt dependentă de acest ser. Și e pe ducă!!! Oh, my! Și ia ghiciți, are și el un review făcut AICI. Când m-am hotărât să fac acest articol nu mi-am dat seama că vor fi incluse atâtea produse care au beneficiat deja de un review. Mi se pare amuzant, nici nu realizasem că am așa de multe review-uri pe blog. :)) Dar am zis să vă spun la fiecare în parte, poate vă interesează mai multe informații despre anumite produse. :)


Pasta de dinți Colgate Max White One. Asta e singură variantă Colgate care îmi place. Chiar par dinții mai albi atunci când o folosesc.
Apa de gură Aquafresh. Fără alcool. Îmi place.
Deodorant roll on Garnier Mineral Invisible. Nu prea îmi place. E cam apă de ploaie și nici ambalajul nu mă încântă.
Gel de duș Nivea Supreme Touch. Nu mă dă pe spate mirosul, e prea discret pentru un gel de duș. Dar îmi place că face multă spumă și că nu usucă pielea.
Nivea Intimo. Good stuff.
Cosmetic Plant Emulsie pentru Plajă SPF 50. În fiecare vară m-am bronzat ca tractoriștii chiar și când am fost până la pâine. Vara asta am scăpat datorită acestei emulsii. Dacă aș merge la plajă nu aș folosi factor 50, să fiți sigure! :))
DKNY Delicious Candy Apples. Drăguț, potrivit pentru vară. E pe ducă și ăsta..


Dove Hair Therapy Leave-in Conditioner. Bun, bun. Lasă părul foarte moale fără să-l încarce.
Șampon uscat Batiste. Pentru că avem nevoie de volum!
Charles Worthington Salon at Home Texturising Spray. Pentru puțină textură. Trebuie folosit cu grijă, altfel încarcă părul.

Acestea sunt toate produsele pe care le-am folosit ieri. Cred că nu am uitat nimic. Îmi pare rău că am uitat să fac și o poză cu toate. Dar voi face data viitoare, pentru că plănuiesc să mai fac articole de genul. 
Aveți vreun produs menționat de mine în acest articol în rutina voastră?

12 comments:

  1. sunt cam multe produse pentru o zi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu aveam cum să mă lipsesc de niciunul. :)

      Delete
  2. Ohoo, ce de produse și la tine! Să mai zică cineva că aruncăm banii aiurea... uite că le folosim! :))
    Ce mă bucur că ai preluat ideea articolului, mie-mi place foarte mult, am de gând să mai fac! :D Eu de la Alina lui Brumărel am preluat ideea, poate acolo ai mai văzut un astfel de articol, nu știu dacă a mai făcut și altcineva, eu n-am văzut.
    Uite că pasta de dinți și apa de gură nu mi-a dat prin cap să le includ, sper să nu se creadă că nu folosesc. :))
    Cred că doar primer-ul elf și pudra max factor le avem în comun, dar mă tentează tare și kit-ul pentru sprâncene de la elf... de mult tot zic că o să-l iau. Îmi mai fac cu ochiul și altele pe acolo, mai ales la machiaje, dar nici nu mă mai uit! :))
    Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, posibil să fi văzut la Alina, chiar nu mai știu. Am văzut multe tag-uri interesante în ultimul timp și nu mai știu care și de la cine, spre rușinea mea...
      Eu le-am luat de la prima oră a dimineții, să fiu sigură ca nu uit nimic, dar tot am impresia că am uitat ceva :)) Pupici!!

      Delete
  3. Sunt unele chestii din rutina ta de ieri pe care vreau musaaaai sa le incerc si eu. Legat de gel liner-ul Rimmel, a trebuit sa rad un pic. Asa patesc si eu cu unele produse. Le folosesc si nu imi dau seama daca le iubesc sau le detest!:)) Women! Si apropos de comentariul anterior, adevarul e ca atunci cand le vezi puse la gramada te ia cu tremurat: asa multeeeee?Dar dap, asa multe. Si eu folosesc o gramada de chestii zilnic. Imi sunt toate necesare? Probabil nu. Ma fac sa ma simt mai bine si mai increzatoare? Cu siguranta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am impresia că sunt multe pe partea de machiaj, în rest nu. Nu e nimic de fițe pe acolo. Ba chiar să zic mersi că nu-mi spălasem părul cu o zi înainte sau că nu-mi făcusem unghiile. Ar fi fost și mai multe produse. :))

      Delete
  4. Wow,cate produse!La prima vedere,e soc,dar daca le-as aduna si eu pe ale mele cred ca ar iesi mai multe.
    Super buna ideea de postare!
    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Așa e, nici eu nu conștientizasem la început câte se vor aduna. Măcar bine că nu le lu-am să ne uităm la ele, ci chiar le folosim. :P

      Delete
  5. Foarte dragut acest tip de postare :) Produsele care se regasesc si in rutina mea sunt: gelul de dus de la Nivea, samponul uscat de la batiste si acea pudra de la Max Factor.
    Imi place blog-ul tau, motiv pentru care m-am abonat.
    Sunt la inceput, dar te astept si la mine: http://frommwithloveblog.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi pentru comentariu, o să trec să văd și blogulețul tău. :) :*

      Delete
  6. Mie imi place tare mult Charles Worthington Salon at Home Texturising Spray. Eu il folosesc cateodata si pe post de fixativ. :)

    ReplyDelete
  7. Am mai vazut acest tag si pe alte bloguri si chiar mi se pare interesant :) Am si eu acea pudra de la Max Factor cu care m-am inteles nemaipomenit aceasta vara! Imi displace putin mirosul, dar imediat dupa aplicare nu il mai simt.

    http://andrabeautyblog.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...