Sunday 8 December 2013

Pregatiri pentru proiecte DIY

   Avand in vedere faptul ca se apropie cu pasi repezi Craciunul, mintea mea a luat-o razna si am o tona de idei de tutoriale pentru voi. Care de care mai diferite si budget friendly. Totul e sa am timp si sa rup orice relatie cu lenea. Ah, da, si sa va vad si pe voi interesate. 
Astazi am fost in parc pentru a aduna cateva materiale pentru viitoarele proiecte. A fost tare placut asa ca am facut si cateva poze sa va arat. 








Cred ca incerca sa ne spuna ceva...




Gasiti veverita!





Voi cum v-ati petrecut aceasta duminica?

7 comments:

  1. Ce frumoase sunt pozele! Parca nici nu e iarna! Eu sunt interesata, deci da-i bice! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaay!! :D Multumesc frumos pentru sprijin! :)

      Delete
  2. si eu sunt nerabdatoare :D

    roxanne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi hiii :D Totul e pregatit, mai ramane sa am parte de lumina naturala si gata :)

      Delete
  3. Abia astept DIY-urile. Eu sunt fan. :D
    Mi-ai facut si mie pofta de o plimbare, de cand a venit frigul sunt tare lenesa...;))
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu sunt la fel, si daca nu aveam nevoie d ematerie prima din parc, nici ca nu ajungeam pe acolo. :)) Dar ma bucur ca am facut-o. :)
      :*

      Delete
    2. Cat despre DIY, acum lucrez la postare. Am de selectat din 100 de poze. Si apoi sa le editez. Cred ca stii si tu ce inseamna..:))

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...